Hoi Zenz, dank voor deze zinnige bijdrages, ik ben het helemaal met je eens. Behalve dan dat Kink nu de winnaar is, ze lijken dat zelf helemaal niet te vinden. Natuurlijk moet je als organisatie altijd je recht halen, dat kan niemand ze kwalijk nemen. Maar ze pakken het niet handig aan door alles "alleen" te willen doen. Als de hele radiowereld vraagtekens zet bij de NMO-meting, trek dan samen op en pak het aan. Maar door het weer alleen te doen, komt het op mij over als imago en publiciteit en niet als doeltreffend te werk gaan.Zenz schreef: 15 mar 2024 15:22 De clausule was: Tussen 07.00 uur en 19.00 uur dient het programma voor 95% uit muziek te bestaan, waarvan ten hoogste 7,5% in een van de gangbare hitlijsten voor popmuziek staat of heeft gestaan. Daarnaast dient tenminste 50% van de gedraaide muziekproducties niet langer dan één jaar geleden uitgebracht te zijn en wordt er geen (moderne) klassieke- of jazzmuziek uitgezonden.
Daarmee zou Kink alleen tussen 19 en 7 uur nog het huidige format kunnen draaien ;-)
Dat kavel was weliswaar oorspronkelijk 'made for Kink' bij de veiling van 2003, toen Kink uiteindelijk niet mee bood. Maar ondertussen is Kink veranderd. En: de minimumprijs voor dat kavel bij de veiling in 2023 was in november '22 vastgesteld op € 4.782.000,-
Enfin, mijn punt is duidelijk.