Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Michielz98

Veranderingen Slam!

Bericht door Michielz98 »

Edit Admin5: Dit topic is een follow up van Veranderingen bij SLAM!FM.

Nog niet op de site van Slam!FM, maar op TuneIn is al wel het nieuwe logo van SLAM! te zien, waar FM niet langer in staat. Ook de slogan "Power To The Beat" is gewijzigd: "Play Music Play Life".
Laatst gewijzigd door Michielz98 op 30 aug 2015 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Michielz98

Re: Veranderingen Slam!FM

Bericht door Michielz98 »

Vanavond vanaf 12 uur een nieuw geluid, aldus Jordi Warners net!

Afbeelding
optimod

Bericht door optimod »

Ben benieuwd.
jassy

Bericht door jassy »

Ik ben ook heel benieuwd. Ik hoop dat ze wel lekker veel dance blijven draaien zoals ze nu doen, maar als ik dat logo en de slogan zie ben ik er erg bang voor... Naja dan de radio maar uit.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op

http://www.dabmonitor.nl/
optimod

Bericht door optimod »

Las op een ander forum een tijdje terug, zover waar, dat ze wat breder gaan worden dan alleen dance. Maar ja, afwachten maar. Dat is nog een bericht uit het geruchtencircuit.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

dit staat op mediamagazine.
op basis van een Twitter-bericht van één van de DJ’s van SLAM!FM: Jordi Warners.

‘Play Music, Play Life’
De jongerenzender van de 538 Groep krijgt een nieuw logo met als slogan ‘Play Music, Play Life’. Bij het nieuwe logo is de toevoeging “FM” van SLAM!FM verdwenen. Volgens de website Mediasite.tv wordt het aandeel pop/rock-muziek bij de commerciële radiozender verhoogd en zal er minder nieuwe muziek te horen zijn. Momenteel draait het zusterstation van Radio 538 veel dance-muziek onder de slogan ‘Power to the Beat’. Op het online muziekportaal ‘Tune In Radio’ is inmiddels ook een nieuwe logo van SLAM!FM zichtbaar.

Bij de Radio 538 Groep is niemand bereikbaar voor commentaar op de mogelijke koerswijziging per maandag.

als het allemaal klopt ben ik benieuwd hoe het gaat klinken. als ik dit bericht zo lees lijkt het gewoon het 538 format te zijn. Morgen maar eens luisteren
optimod

Bericht door optimod »

Dat is tegen de kavelvoorwaarden dan. Nu lapte ze die zoiezo altijd al aan hun laars en was het gewoon een wat meer dansbare kopie van 538, maar nu nog meer als dit blijkt te kloppen. Je zou toch verwachten dat een Radio 538 meer pop/rock zou draaien. Vreemd en erg opmerkelijk allemaal.
hvbeek

Bericht door hvbeek »

Audio toegevoegd aan artikel waar wordt aangekondigd op SLAM!FM dat SLAM!FM vanaf morgen SLAM heet:
http://www.mediamagazine.nl/slamfm-slaa ... -koers-in/
optimod

Bericht door optimod »

Ik kan me zo voorstellen dat Erik de Zwart met zijn Veronica nu ook een beetje de regels van het kavel aan zijn laars gaat lappen nu blijkt dat Slam dat ook aan het doen is.
jessica

Bericht door jessica »

Wie zegt dat Slam de regels aan haar laars gaat lappen? Eerder is Slam getoetst door de rechter en is het akkoord bevonden. Oorspronkelijk was de intentie om dit kavel voor alternatieve muziek te gebruiken (destijds Kinkfm). Kinkfm kwam er echter niet op en het werd voornamelijk dance. Dus dat Slam nu de mix iets verandert zegt niets.
optimod

Bericht door optimod »

jessica schreef:Wie zegt dat Slam de regels aan haar laars gaat lappen? Eerder is Slam getoetst door de rechter en is het akkoord bevonden. Oorspronkelijk was de intentie om dit kavel voor alternatieve muziek te gebruiken (destijds Kinkfm). Kinkfm kwam er echter niet op en het werd voornamelijk dance. Dus dat Slam nu de mix iets verandert zegt niets.
Dat gaan ze dus wel doen blijkt uit het persbericht. Ze gaan minder nieuwe muziek uitzenden, dus nog minder dan ze al deden. En die toetsing van de rechter was jaren geleden, behoorlijk achterhaald inmiddels.
jassy

Bericht door jassy »

Welk persbericht??
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op

http://www.dabmonitor.nl/
optimod

Bericht door optimod »

http://www.mediamagazine.nl/slamfm-slaa ... -koers-in/" onclick="window.open(this.href);return false;
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Michielz98 schreef:Nog niet op de site van Slam!FM, maar op TuneIn is al wel het nieuwe logo van SLAM! te zien, waar FM niet langer in staat. Ook de slogan "Power To The Beat" is gewijzigd: "Play Music Play Life".
Beste topicstarter,

Je had het topic beter "Veranderingen SLAM!" kunnen noemen ;-)
God is a DJ
RadioRadioChaoot

Bericht door RadioRadioChaoot »

Er is nog geen officieel persbericht verstuurd. Dus de berichten die momenteel online staan komen niet vanuit SLAM!. Het gedeelte over pop/rock is daarom ook pure onzin. Dat mogen ze met dit kavel niet eens.
Plaats reactie