Veranderingen Radio 1
Moderator: admin6
Veranderingen Radio 1
Van alle zenders is inmiddels een topic veranderingen. Dit maal ook voor Radio 1. Wat kan/gaat er veranderd worden?
Re: Veranderingen Radio 1
* Robbert Meeder gaat dus Radio Tour de France presenteren in plaats van Dione de Graaff
* Eric Corton neemt de plaats van Felix Meurders over bij De Nieuws BV vanaf augustus.
Iemand meer wijzigingen?
* Eric Corton neemt de plaats van Felix Meurders over bij De Nieuws BV vanaf augustus.
Iemand meer wijzigingen?
-
Ben benieuwd of er nog een opvolger komt voor ronald van der Geer, de sportverslaggever die naar SBS gaat.
Ik heb het idee dat er gewoon doorgeschoven gaat worden. Frank Wielaard krijgt dan de rol van Ronald van der Geer op tv en Andy Houtkamp gaat naast Jack van Gelder op de radio zitten. En dan aan de achterkant vervangt Krijn Schuitemaker (die al regelmatig andere sporten doet), als dat met Eurosport te combineren is, of Bob van der Tak (die al zwemmen doet) hun weer.fonswielemaker schreef:Ben benieuwd of er nog een opvolger komt voor ronald van der Geer, de sportverslaggever die naar SBS gaat.
-
Mag radio 1 de champions League nog wel uitzenden op de radio nu SBS de rechten heeft? Niets gelezen over de radiorechten..
Verder benieuwd wie het Nederlands elftal gaat verslaan nu naast Ronald van der Geer ook Jack van Gelder vertrekt bij de NOS.
Verder benieuwd wie het Nederlands elftal gaat verslaan nu naast Ronald van der Geer ook Jack van Gelder vertrekt bij de NOS.
Ja volgens mij zijn de radiorechten apart verkocht. Zal Andy Houtkamp worden denk ik misschien samen met Frank Snoeks? Zomaar een idee omdat de NOS natuurlijk nu geen internationale wedstrijden heeft op TV. Ze zullen radio en tv nog meer combineren dan al gedaan werd.fonswielemaker schreef:Mag radio 1 de champions League nog wel uitzenden op de radio nu SBS de rechten heeft? Niets gelezen over de radiorechten..
NOS houdt idd de radiorechten. Ook nog steeds van Europa League
CL/EL-duels: Andy Houtkamp, Frank Wielaard, Arman Avsaroglu, Jeroen Elshoff (en Ragnar Niemeijer/Richard van der Made)
Nederlands Elftal: Andy Houtkamp afwisselend met Philip Kooke/Arno Vermeulen/Jeroen Elshoff
Dat denk ik. Frank Snoeks gaat sowieso geen radio doen. En Jeroen Grueter ook niet.
Maar waarschijnlijk moet er wel een commentator bij met vertrek Ronald van der Geer en Jack van Gelder. Verwacht dat Frank Wielaard doorschuift naar rol Van der Geer in combinatie met tv-wedstrijden. Dan moet radio mannetje extra krijgen. Grootste kansen daar liggen voor Krijn Schuitemaker (vanaf dit jaar al andere sporten) en Bob van der Tak (doet weleens voetbal, maar moet eerst het WK Zwemmen verslaan).
CL/EL-duels: Andy Houtkamp, Frank Wielaard, Arman Avsaroglu, Jeroen Elshoff (en Ragnar Niemeijer/Richard van der Made)
Nederlands Elftal: Andy Houtkamp afwisselend met Philip Kooke/Arno Vermeulen/Jeroen Elshoff
Dat denk ik. Frank Snoeks gaat sowieso geen radio doen. En Jeroen Grueter ook niet.
Maar waarschijnlijk moet er wel een commentator bij met vertrek Ronald van der Geer en Jack van Gelder. Verwacht dat Frank Wielaard doorschuift naar rol Van der Geer in combinatie met tv-wedstrijden. Dan moet radio mannetje extra krijgen. Grootste kansen daar liggen voor Krijn Schuitemaker (vanaf dit jaar al andere sporten) en Bob van der Tak (doet weleens voetbal, maar moet eerst het WK Zwemmen verslaan).
Edit: verkeerde knop. Probeerde oud bericht te wijzigen.
-
Misschien zal het niet gebeuren omdat hij nog niet zo heel lang voor langs de lijn werkt, maar hoop op Arman bij het Nederlands elftal. Zoveel beleving en enthousiasme, geweldig.
Ik hoop toch niet op Philip Kooke bij het Nederlands Elftal. Laat hem maar lekker het hockey blijven doen.
Vind ik een van de minste commentatoren op tv.
Jammer dat nu Jeroen Grueter, Jeroen Elshoff en Frank Snoeks geen championsleague wedstrijden meer doen op tv. Ik vind hen een stuk beter dan Ronald v/d Geer en Leo Oldenburger.
Jeroen Grueter doet overigens al wel eens op zondagmiddag een wedstrijd uit de eredivisie bij Langs de Lijn. Dus dat hij helemaal geen radio doet is niet waar. Meestal ging het dan om competitiewedstrijden voorafgaand aan een championsleague duel.
Vind ik een van de minste commentatoren op tv.
Jammer dat nu Jeroen Grueter, Jeroen Elshoff en Frank Snoeks geen championsleague wedstrijden meer doen op tv. Ik vind hen een stuk beter dan Ronald v/d Geer en Leo Oldenburger.
Jeroen Grueter doet overigens al wel eens op zondagmiddag een wedstrijd uit de eredivisie bij Langs de Lijn. Dus dat hij helemaal geen radio doet is niet waar. Meestal ging het dan om competitiewedstrijden voorafgaand aan een championsleague duel.
@Jessica,
Jeroen Grueter deed dit lang geleden misschien, maar het afgelopen seizoen heeft hij nooit op zondagmiddag een radiowedstrijd gedaan hoor. Op zondag was hij (bijna) altijd op televisie te horen.
Jeroen Grueter deed dit lang geleden misschien, maar het afgelopen seizoen heeft hij nooit op zondagmiddag een radiowedstrijd gedaan hoor. Op zondag was hij (bijna) altijd op televisie te horen.
-
Klopt allebei wel. Hij heeft het inderdaad een tijdje gedaan, in ieder geval 1 of 2 seizoenen. Hij was dan op zondagmiddag vaak verslaggever. Maar de laatste jaren niet meer nee.aapdedino schreef:@Jessica,
Kan ook dat je bedoelt dat er interviews van zijn hand ook te horen waren op de radio. Dat kan wel kloppen, want de interviews doet vaak de tv-commentator. En die worden door radio overgenomen.
-
Ik luister heel graag naar met het oog op morgen, hoor vanavondd de presentator zeggen dat de gasten voortaan met jij aangesproken worden en ze worden ook bij de voornaam genoemd. Is dat nieuw, of iets waar de presentator zelf voor kiest? En als alle presentatoren dat doen, wat kan dan de reden van deze keuze zijn? Persoonlijk vind ik het een opmerkelijke keuze om mensen die niet bij de omroep werkzaam zijn en te gast zijn in je programma aan te spreken bij de voornaam en met "jij" inplaats van met "u". Of ben ik erg ouderwets..?
Vind ik naast Andy toch echt Jeroen de grootste kanshebber. Die heeft Ronald ook al een paar keer vervangen meen ik.aapdedino schreef:Nederlands Elftal: Andy Houtkamp afwisselend met Philip Kooke/Arno Vermeulen/Jeroen Elshoff