Dat Van Someren naar Joe gaat?
Dat Van Someren naar 100%NL gaat?
Dat Van Someren naar Radio 2 gaat?
Dat weet je bij Patrick maar nooit
Persoonlijk zou ik een transfer naar 100%NL het interessants vinden. Ik denk dat er in Nederland ruimte is voor een zender die muzikaal een mix brengt van Nederlandse/Nederlandstalige en middle of the road muziek. Een format dat in de jaren ‘80 gebracht werd door de TROS en Veronica op 2. Een dergelijk format past binnen de kavelvoorwaarden van 100%NL. De komst van Van Someren zou zo’n format en zender verder omhoog kunnen stuwen.
Dat Van Someren naar Joe gaat?
Dat Van Someren naar 100%NL gaat?
Dat Van Someren naar Radio 2 gaat?
Dat weet je bij Patrick maar nooit
Persoonlijk zou ik een transfer naar 100%NL het interessants vinden. Ik denk dat er in Nederland ruimte is voor een zender die muzikaal een mix brengt van Nederlandse/Nederlandstalige en middle of the road muziek. Een format dat in de jaren ‘80 gebracht werd door de TROS en Veronica op 2. Een dergelijk format past binnen de kavelvoorwaarden van 100%NL. De komst van Van Someren zou zo’n format en zender verder omhoog kunnen stuwen.
Eerst maar de uitkomsten van morgen afwachten.
Benieuwd of het van Someren publiek ook van de 100% NL muziek is. Ik haak af in ieder geval in dat geval, teveel palingsound en Muus Geeuwis
Van Someren en 100%NL lijkt mij echt een mismatch. Overigens vind ik de combi Somertijd en Radio 10 ook niet perfect. Beide zenders richten zich toch wat meer op vrouwen en 100%NL ook op recentere muziek. Een beetje de Sky Radio van de Nederlandse muziek en is erg feel good. Somertijd is toch wat meer een mannenprogramma en richt zich toch niet echt op de onderkant van de doelgroep. Een volkszender in combinatie met zijn humor zou ik wel vinden passen, maar dan kom je al snel op SterrenNL of RadioNL uit. Die zullen niet de financiën en het bereik hebben.
Ik zou 100%NL juist wel een mooie combi vinden. Persoonlijk vind ik Rob prima bij feelgood passen, wat hij volgens mij ook bewijst bij Radio 10.
Rob zal voorkeur hebben voor de middag, maar daar zit Barry Paf al op 100%NL. Rob van Someren in de ochtend op 100%NL lijkt mij wel een mooi experiment. Ik ben benieuwd wat er dan met de luistercijfers gebeurt.
chopke schreef: 23 jun 2024 23:06
Johan Derksen zei net in Vandaag Inside Oranje dat hij naar Radio 10 gaat. Zou dit op de plek zijn waar nu De Nachtwacht geprogrammeerd staat?
ik hoorde het. Vreselijk. Hopelijk net als bij Veronica dan na middernacht of slechts 1x per week.
Is er dan niemand die tegen John de Mol durft te zeggen dat dit een heel slecht idee is?
Lijkt mij een uitstekend idee, als je hoopt dat Veronica er weer bovenop komt. Johan Derksen naar Radio 10 is toch geweldig voor Veronica, Veronica is verlost van het ouderensekslijntjesshowtje van Derksen en Radio 10 zit ermee opgescheept. Als Veronica nu nog Van Someren binnenhaalt is het helemaal top.
Maar voor 10 is het een zeer dom idee ... Talpa saboteert zichzelf.
chopke schreef: 23 jun 2024 23:06
Johan Derksen zei net in Vandaag Inside Oranje dat hij naar Radio 10 gaat. Zou dit op de plek zijn waar nu De Nachtwacht geprogrammeerd staat?
ik hoorde het. Vreselijk. Hopelijk net als bij Veronica dan na middernacht of slechts 1x per week.
Is er dan niemand die tegen John de Mol durft te zeggen dat dit een heel slecht idee is?
Gezien de nachtwacht verhuist naar zondagavond kan je er wel op wedden dat Derksen van 23.00 tot 0.00 komt
Radio10 is natuurlijk wel van John de Mol. Veronica was dit niet. Ik denk dat dit programma in de nacht komt van 12 tot 1 net als bij Veronica. Of misschien al vanaf 11 uur. Past qua feelgood niet echt bij Radio10. Maar misschien is dit in de nacht niet zo belangrijk.
Derksen…mijn god. Waarom? Zet er dan een keer jong fris talent neer. Bij dit soort zaken denk ik altijd wat Jeroen Soer ervan zou vinden als grondlegger
Mocht Someren weggaan dan zal Sven ook weggaan en komt een deel van de weekend programmering ook vrij…
jessica schreef: 24 jun 2024 00:22
Radio10 is natuurlijk wel van John de Mol. Veronica was dit niet. Ik denk dat dit programma in de nacht komt van 12 tot 1 net als bij Veronica. Of misschien al vanaf 11 uur. Past qua feelgood niet echt bij Radio10. Maar misschien is dit in de nacht niet zo belangrijk.
Misschien staat dit wel in het contract met Derksen dat hij zijn showtje mag maken? En hij zou het gratis doen. En een uurtje gepresenteerd is natuurlijk altijd beter dan nonstop voor de gemiddelde luisteraar/zender uitstraling. Ekdom had ook tv-werk als garantie opgenomen in zijn contract.