Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Veranderingen Radio 10
Edit Admin 5: Onderwerp gewijzigd van "Rob van someren naar radio 10" naar "Veranderingen Radio 10"
Krijg dit net door
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... o-10.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Krijg dit net door
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... o-10.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door admin5 op 03 feb 2015 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gewijzigd van "Rob van someren naar radio 10" naar "Veranderingen Radio 10"
Reden: Onderwerp gewijzigd van "Rob van someren naar radio 10" naar "Veranderingen Radio 10"
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Re: Rob van someren naar radio 10
Rob van Someren past met zijn mannenhumor nu niet echt bij een station als Radio 10, dat toch meer op vrouwen gericht lijkt. Qua muziekvoorkeur misschien weer wel meer. De tijd zal leren of dit werkt (en misschien kan het allemaal wel een tikje vrouwveriendelijker ).
Be a debaser!
-
Leuk nieuws! Ben benieuwd of hij weer eenzelfde soort programma gaat maken als op Veronica, of dat het toch allemaal iets "rustiger" wordt, wat meer in de geest van radio 10 zeg maar. Volgens mij is van Someren daar Prof genoeg voor. Ben in elk geval erg benieuwd!
-
Wat een onzin verhaal dit. Ik snap dat de doorsnee radio luisteraar dit zo ziet, maar wij op dit forum toch niet? Een DJ, zeker van dit niveau, is professioneel genoeg om de juiste 'tone of voice' te gebruiken.Debaser schreef:Rob van Someren past met zijn mannenhumor nu niet echt bij een station als Radio 10, dat toch meer op vrouwen gericht lijkt. Qua muziekvoorkeur misschien weer wel meer. De tijd zal leren of dit werkt (en misschien kan het allemaal wel een tikje vrouwveriendelijker ).
Ik neem Martijn Biemans maar als voorbeeld, een jongen van KinKFM die nu gewoon lekker bij 538 bezig is.
Dat is geweldig nieuws zo vlak voor kerst. Rob past prima bij Radio 10, wellicht gaat het station ook wel ietsje stoerder en vlotter klinken met hem in de gelederen. En hij begint al vrij snel, dat terwijl Tim Klijn pas per 1 februari start met zijn ochtendshow.
Ik denk dat Radio 10 dit gelijk een boost kan geven wat weer voor extra luisteraars zorgt.
Ik denk dat Radio 10 dit gelijk een boost kan geven wat weer voor extra luisteraars zorgt.
Au Au Veronica dit gaat pijn doen
Net terug van een radiostage in LA.
Rob krijgt de vrije hand om gewoon weer samen met sven somertijd voort te zetten
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Ben ik met je eens, maar waarom neemt hij dan ook DJ Sven mee? Dan verwacht ik toch een voortzetting van wat er op Veronica te horen was. En dat is dus met mannenhumor. Maar goed, misschien is dat wel de manier van Radio 10 om ook mannen naar de zender te trekken. Dan zou het geniaal zijn, mits je daarmee niet de vaste luisteraars wegjaagt.Herman van Schippers schreef:Wat een onzin verhaal dit. Ik snap dat de doorsnee radio luisteraar dit zo ziet, maar wij op dit forum toch niet? Een DJ, zeker van dit niveau, is professioneel genoeg om de juiste 'tone of voice' te gebruiken.
Overigens blijft het natuurlijk sowieso een gok. Radio 10 is nu redelijk steady. Geen personalities als dj, ook niet te veel geklets. Plaatje-praatje met name. Ik kan me voorstellen dat veel luisteraars dat ook waarderen. Dat is met zo'n sterke persoonlijkheid op drive time wel een beetje over.
Ik probeer ondanks (of juist vanwege) mijn werkzaamheden overigens altijd zoveel mogelijk als doorsnee luisteraar te kijken. Dat geeft vaak een beter beeld dan alles van binnen de radiobubbel te aanschouwen.
Dat is eigenlijk wel andersom. Biemans zou juist bij KinK een vreemde eend in de bijt zijn geweest.Herman van Schippers schreef:Ik neem Martijn Biemans maar als voorbeeld, een jongen van KinKFM die nu gewoon lekker bij 538 bezig is.
Be a debaser!
Rob van Someren is nu live op Radio 10. Hij gaat inderdaad zijn oude programma voort zetten op Radio 10. 12 januari gaat hij beginnen
Oeps... Dit gaat Veronica definitief luisteraars kosten!
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
Zal wel een hoop geleuter opleveren . Vorig jaar moest Keur nog weg omdat hij te veel personality had. Ik kan het dus niet volgen.
Return to your radiosets, Caroline is back!
Wat mij betreft maakt het Veronica alleen maar interessanter tussen 16 en 19 uur. Ik vind Somertijd hartstikke leuk als dat 1x per week wordt uitgezonden, maar iedere dag die flauwe humor is mij echt teveel. Radio 10 kiest duidelijk voor een andere koers. Ik vraag me af of ze daar beter van worden. Er vanuit gaande dat hij hetzelfde gaat doen als bij Veronica, maar ik begreep hierboven dat hij dat op Radio 10 heeft aangegeven.jassy schreef:Rob van Someren is nu live op Radio 10. Hij gaat inderdaad zijn oude programma voort zetten op Radio 10. 12 januari gaat hij beginnen
Maar wat dat betreft ben ik dan ook een van de weinigen die het vertrek van Rob van Someren bij Veronica wel logisch vindt.
-
-
Ik weet niet, maar het blijft voor mijn gevoel toch een beetje Robin van Persie die ineens gaat spelen voor Fc Groningen. Voor de mensen die niet in die wereld thuis zijn: Een grote naam naar een betrekkelijk klein clubje. Zonder 10Gold te kort te doen.
- Zwarte IJsbeer
Wat is dat nou weer voor een rare reactie. Radio 10 is de oudste commerciele radiozender van Nederland en nu het meest veelbelovende radiostation. Ze zijn goed bezig daar sinds ze weer op op FM zijn te horen. Straks ook nog Tim Klijn in de ochtend, dat zal goed zijn voor het marktaandeel en de luistercijfers.Herman van Schippers schreef:Ik weet niet, maar het blijft voor mijn gevoel toch een beetje Robin van Persie die ineens gaat spelen voor Fc Groningen. Voor de mensen die niet in die wereld thuis zijn: Een grote naam naar een betrekkelijk klein clubje. Zonder 10Gold te kort te doen.
Bij Veronica zullen ze zich nog wel eens achter de oren krabben. Sinds Niels Hoogland daar de lakens uitdeelde is het alleen maar minder geworden. Jammer dat Erik de Zwart nu is aangesteld om erger te voorkomen en ik ben een Veronica fan maar dan van het Veronica van de Volle Vrijdag op Loco FM en van het Veronica dat nog op het schip zat. Zo zal het NOOIT meer worden.
Veronica is volgens mij alleen nog te redden als het als een hitradiostation a la 538 en Q door zou gaan. Zou het niet mogelijk zijn dat Veronica en Sky ruilen van kavel? Misschien een stomme vraag maar ik vroeg het me af.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
-
Dat Radio10 het oudste station is, wil toch niet meteen zeggen dat ze populair zijn? Over rare reacties gesproken....