Maar voor 10 is het een zeer dom idee ... Talpa saboteert zichzelf.
Moderator: admin6
Gezien de nachtwacht verhuist naar zondagavond kan je er wel op wedden dat Derksen van 23.00 tot 0.00 komtOrange schreef: 24 jun 2024 00:14ik hoorde het. Vreselijk. Hopelijk net als bij Veronica dan na middernacht of slechts 1x per week.chopke schreef: 23 jun 2024 23:06 Johan Derksen zei net in Vandaag Inside Oranje dat hij naar Radio 10 gaat. Zou dit op de plek zijn waar nu De Nachtwacht geprogrammeerd staat?
Is er dan niemand die tegen John de Mol durft te zeggen dat dit een heel slecht idee is?
Misschien staat dit wel in het contract met Derksen dat hij zijn showtje mag maken? En hij zou het gratis doen. En een uurtje gepresenteerd is natuurlijk altijd beter dan nonstop voor de gemiddelde luisteraar/zender uitstraling. Ekdom had ook tv-werk als garantie opgenomen in zijn contract.jessica schreef: 24 jun 2024 00:22 Radio10 is natuurlijk wel van John de Mol. Veronica was dit niet. Ik denk dat dit programma in de nacht komt van 12 tot 1 net als bij Veronica. Of misschien al vanaf 11 uur. Past qua feelgood niet echt bij Radio10. Maar misschien is dit in de nacht niet zo belangrijk.
Dit dus. Onbegrijpelijk. Al is 10 nog zo hard van john de Mol, als het ergens niet past is het daar wel.DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:44 Derksen op radio 10, dat had ik niet zo 1-2-3 verwacht. Bij Veronica paste het al niet in het format, bij Radio10 al helemaal niet.
Waarom is een gratis 'showtje' beter dan non-stop? Als Derksen op Radio 10 komt, zet ik die zender af. Als er een uurtje non-stop is, blijf ik vaker luisteren dan dat ik 'm uit zou zetten.Deezers schreef: 24 jun 2024 07:52Misschien staat dit wel in het contract met Derksen dat hij zijn showtje mag maken? En hij zou het gratis doen. En een uurtje gepresenteerd is natuurlijk altijd beter dan nonstop voor de gemiddelde luisteraar/zender uitstraling. Ekdom had ook tv-werk als garantie opgenomen in zijn contract.jessica schreef: 24 jun 2024 00:22 Radio10 is natuurlijk wel van John de Mol. Veronica was dit niet. Ik denk dat dit programma in de nacht komt van 12 tot 1 net als bij Veronica. Of misschien al vanaf 11 uur. Past qua feelgood niet echt bij Radio10. Maar misschien is dit in de nacht niet zo belangrijk.
Als Derksen na 12 uur in de nacht komt telt het volgens mij niet mee in de luistercijfers. Telt natuurlijk wel mee in de uitstraling van je station.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 09:00Dit dus. Onbegrijpelijk. Al is 10 nog zo hard van john de Mol, als het ergens niet past is het daar wel.DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:44 Derksen op radio 10, dat had ik niet zo 1-2-3 verwacht. Bij Veronica paste het al niet in het format, bij Radio10 al helemaal niet.
Het zal ongetwijfeld op een tijdslot komen dat het qua luistercijfers weinig invloed heeft, maar het draagt in elk geval niet bij aan een consistent format, terwijl dat volgens mij is wat radio 10 juist de afgelopen jaren zoveel heeft gebracht.
jessica schreef: 24 jun 2024 09:34Als Derksen na 12 uur in de nacht komt telt het volgens mij niet mee in de luistercijfers. Telt natuurlijk wel mee in de uitstraling van je station.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 09:00Dit dus. Onbegrijpelijk. Al is 10 nog zo hard van john de Mol, als het ergens niet past is het daar wel.DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:44 Derksen op radio 10, dat had ik niet zo 1-2-3 verwacht. Bij Veronica paste het al niet in het format, bij Radio10 al helemaal niet.
Het zal ongetwijfeld op een tijdslot komen dat het qua luistercijfers weinig invloed heeft, maar het draagt in elk geval niet bij aan een consistent format, terwijl dat volgens mij is wat radio 10 juist de afgelopen jaren zoveel heeft gebracht.
Derksen wordt er qua bereik van Veronica naar Radio10 overigens wel beter van.
jessica schreef: 24 jun 2024 09:34Jeroen Soer hield wel van vele soorten muziek. Maar hij was dan wel zo professioneel om dat niet op Radio10 te draaien, maar ik heb later echt jaren van hem genoten bij KX op de vrijdagmorgen. Daar draaide hij zijn eigen muziek en kwam zijn grote muziekkennis echt naar voren.Hipo schreef: 24 jun 2024 07:49 Derksen…mijn god. Waarom? Zet er dan een keer jong fris talent neer. Bij dit soort zaken denk ik altijd wat Jeroen Soer ervan zou vinden als grondlegger![]()
Maar dit had hij niet gedaan op Radio 10.
Ja precies, en in dat tweede zit het hem wat mij betreft met name; het zal op de luistercijfers een zeerr beperkte of zelfs geen invloed hebben, maar dat wil volgens mij niet zeggen dat je dan maar programma's moet gaan uitzenden die niet in lijn zijn met de rest. Voorbeeld van Orange hierboven vind ik erg treffend.jessica schreef: 24 jun 2024 09:34Als Derksen na 12 uur in de nacht komt telt het volgens mij niet mee in de luistercijfers. Telt natuurlijk wel mee in de uitstraling van je station.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 09:00Dit dus. Onbegrijpelijk. Al is 10 nog zo hard van john de Mol, als het ergens niet past is het daar wel.DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:44 Derksen op radio 10, dat had ik niet zo 1-2-3 verwacht. Bij Veronica paste het al niet in het format, bij Radio10 al helemaal niet.
Derksen wordt er qua bereik van Veronica naar Radio10 overigens wel beter van.