Vanjeafisharder schreef: ↑05 dec 2024 12:16 -stijgende lijn Veronica zet zich door en gaat verder met het aantrekken van oud gediende Veronica; Jeroen van Inkel wordt benaderd. Leo Blokhuis ook maar die bedankt en blijft bij de NPO
-Sublime gaat zich meer richten op uptempo disco en funk, dat het nu nog heel erg smooth and easy klinkt zoals het nog zou moeten klinken volgens de kavelvoorwaarden die ze hadden en nu niet meer, is een tussenfase gebleken. Corne Klijn wordt benaderd voor een programma. Ook Gerard Ekdom krijg een eigen show, wekelijks
-3FM zakt na de opleving in luistercijfers van SR weer volledig in. Radio 5 op FM wordt steeds nadrukkelijker geopperd en 3FM wordt een digitaal platform op internet en DAB+. Naam veranderd in BLEND die geen FM frequentie krijgen. De goedkeuring komt er dan ook niet dat BLEND NAAST 3FM mag blijven
-JOE groeit gestaag door, blijven onverminderd doorgaan met hun ingeslagen weg. Visual Radio gaat eindelijk van start waardoor DJ's ook te zien zijn en gaan ze ook nog acties mee doen om de boel hiermee te promoten
-YoursafeRadio stopt aan het eind van 2025 met uitzenden. Project is niet gelukt en de geldschieter trekt zich terug. Kavel wordt weer terug gekocht door Talpa en zet daar Radio 10 60's en 70's op
-Radio 10 lijft Erik de Zwart in, of lijft zichzelf in als station voice en grote redder in nood. Nieuwe invulling qua programmering mogelijk. Hij gaat daar zelf ook programma doen. Heeft te maken met de classic Top 40
Verder niet veel veranderingen komend jaar op radiogebied.
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio 10
Zo, 
-
En toch een verassende zet
De band tussen de mol & de zwart was niet altijd best.
Daarboven op leek hij echt fantastisch bij 5 te zitten
Maar daar heb ik t mis denk
De band tussen de mol & de zwart was niet altijd best.
Daarboven op leek hij echt fantastisch bij 5 te zitten
Maar daar heb ik t mis denk
Mooi, wat kleur in het weekend, was nodig!
Nu hoop ik meteen dat ze het jingle pakket een frisse update geven, ook wel weer ‘s nodig. Ben benieuwd of Erik zich ook op management niveau gaat bemoeien in de rol van een programma directeur. Gewoon om de zender weer op scherp te zetten.
Nu hoop ik meteen dat ze het jingle pakket een frisse update geven, ook wel weer ‘s nodig. Ben benieuwd of Erik zich ook op management niveau gaat bemoeien in de rol van een programma directeur. Gewoon om de zender weer op scherp te zetten.
Radio=10
-
Inderdaad, gezongen jinglepakket mag ook wel wat opfrissing gebruiken. Benieuwd ook wat ze nog verder met het format gaan doen.
De actie van de pensioengerechtigde Erik de Zwart vind ik opmerkelijk. De Zwart heeft jarenlang De Mol lopen af te zagen en nu krijgt 'ie nog een plekje ook. Ik dacht dat hij aangegeven had nooit meer voor hem te willen werken. Sowieso is het wel een beetje hypocriet figuur. 3FM niet meer via FM laten uitzenden? Nee, maar nu voormalig 538-vriendje Menno de Boer er zit is er hoop. NPO-zenders zijn overbodig en oneerlijke concurrentie? Toch maar wat uurtjes maken op Radio 5.
Maar straks misschien de Top 40 op Radio 10, Q, Veronica, Radio 5 en JOE? Wat is dan nog de meerwaarde van het merk? Ik zie hem overigens bij die laatste twee wel verdwijnen, door de verhuizing van De Zwart naar 10 en bij JOE van de vrijdag naar de zondag.
Maar straks misschien de Top 40 op Radio 10, Q, Veronica, Radio 5 en JOE? Wat is dan nog de meerwaarde van het merk? Ik zie hem overigens bij die laatste twee wel verdwijnen, door de verhuizing van De Zwart naar 10 en bij JOE van de vrijdag naar de zondag.
Misschien is het ook een kwestie van opbouwen, dit is een stap weer. Want door de zware wijzigingen in de ochtend en middag programmering ben je gewoon luisteraars kwijt. De muziekmix is gewijzigd (overigens voor mij een enorme verbetering). Nu opbouwen.
Ik denk dat het volgende doel de dag programmering is. Als Lex en co niet opstomen kan het zijn dat dit ook toch aangepakt gaat worden. Hopelijk dus krijgt R10 meer aandacht vanuit Talpa.
Op de socials heerst een optimistische gevoel lees ik. Veel luisteraars juichen het toe.
Ik denk dat het volgende doel de dag programmering is. Als Lex en co niet opstomen kan het zijn dat dit ook toch aangepakt gaat worden. Hopelijk dus krijgt R10 meer aandacht vanuit Talpa.
Op de socials heerst een optimistische gevoel lees ik. Veel luisteraars juichen het toe.
Radio=10
-
Het had van mij wel op vrijdagmiddag geprogrammeerd morgen worden. Dat was nog beter geweest, pak je het maximale vrijdagmiddag gevoel met Erik de Zwart en een classic Top 40 lijst.
Maar dit is ook al mooi.
Maar dit is ook al mooi.
Dat zou mooi zijn. Bart van Leeuwen erbijrepelsteel schreef: ↑14 jan 2025 17:43 Het had van mij wel op vrijdagmiddag geprogrammeerd morgen worden. Dat was nog beter geweest, pak je het maximale vrijdagmiddag gevoel met Erik de Zwart en een classic Top 40 lijst.
Maar dit is ook al mooi.
Radio=10
-
Mooi uithangbord voor radio 10 en idd een stem die wel goed bij de zender past en ook wat meer uitstraling heeft dan Edwin die ik toch wat anoniem vindt.
Benieuwd wat er met Robert feller gaat gebeuren die deze uren nu vult. Persoonlijk hoor ik die ook graag. Zie nu niet direct ruimte tenzij ze in het weekend ook met meer shifts van 2 uur gaan werken.
Benieuwd wat er met Robert feller gaat gebeuren die deze uren nu vult. Persoonlijk hoor ik die ook graag. Zie nu niet direct ruimte tenzij ze in het weekend ook met meer shifts van 2 uur gaan werken.
-
Ik verwacht Robert Feller 12u/15uDe Nachtwacht schreef: ↑14 jan 2025 18:03 Mooi uithangbord voor radio 10 en idd een stem die wel goed bij de zender past en ook wat meer uitstraling heeft dan Edwin die ik toch wat anoniem vindt.
En JP Grootentraast weer als invaller of op een nieuwe plek
Haha dat zou leuk zijn, Bart en De Zwart op één zender houden. Ik zag Bart van Leeuwen deze week nog blij posten dat hij het Theater alweer zes jaar presenteert, zie hem niet gauw nog wat anders doen.
Dat lijkt mij ook logisch.Jari de Jonge schreef: ↑14 jan 2025 18:04 Ik verwacht Robert Feller 12u/15u
Rock 'n roll is better than music!
-
JP heeft V/A dit jaar wel een vast contract trouwens
Dus hij blijft wel int weekend.
Ben erg benieuwd
Dus hij blijft wel int weekend.
Ben erg benieuwd
Dat verwacht ik niet: https://www.radiofreak.nl/jan-paul-groo ... -te-horen/Jari de Jonge schreef: ↑14 jan 2025 18:04 Ik verwacht Robert Feller 12u/15u
Dat contract zal geen garantie op het tijdvak omvatten. We zullen zien.Pot schreef: ↑14 jan 2025 18:25 Dat verwacht ik niet: https://www.radiofreak.nl/jan-paul-groo ... -te-horen/
Rock 'n roll is better than music!
Ik vind het eerder armoedig dat je afhankelijk bent van DJ’s die de pensioengerechtigde leeftijd zijn gepasseerd. Met deze generatie DJ’s bouw je niets meer op.
Wie volgt? Jeroen van Inkel? Staverman & Van Inkel op één zender houden is ook leuk

God is a DJ