Coco Hermans vertrekt bij 538. Wie had daar een paar weken al melding van gemaakt?
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ik had het wel voorspelt in de verwachtingen voor dit jaar. Telt dat ook?
Voor mij een reden om na twee dagen het eerste uur te luisteren.. hiermee te kappen en naar een andere zender te gaan. Ik ben niet zo van al die gitaren. Jammer.
Naar mijn weten wordt de muzieksamenstelling nog steeds door dezelfde personen gedaan. De hoeveelheid gitaren is ook in balans. Vanochtend geluisterd tussen 7 en 8 uur en o.a. Dua Lipa kwam voorbij.
De vorige ochtendshow werd vaak verweten volkse muziek te draaien. Iets wat ook niet het geval was.
Blijkbaar leeft er vaak iets in de hoofden van mensen wat niet conform de realiteit is.
Over Rick van Velthuyzen. Wat een bak energie heeft die man. Ik ben blij dat Veronica/Stenders gekozen heeft voor Van Velthuyzen. Het is een zeer welkome aanvulling op de vaak laidback en/of droge manier van presenteren van veel andere Veronica jocks.
Disclaimer:
Disclaimer:
-
Ik hoor wel veel platen van zijn playlist op radio 2 terug. Een playlist die fors afweek van de playlist van overdag. Ergens heb ik daarom het idee dat hij zelf de playlist in elkaar knutselt.
-
[Voor degene die het idee hebben dat Rick meer praat dan zijn voorgangers]
Rick babbelt een half uur minder in de week.
-
Rick doet er het beste aan non-stop te gaan draaien. Wat is deze man content met RickHenkjan2016 schreef: ↑09 jun 2023 11:54 [Voor degene die het idee hebben dat Rick meer praat dan zijn voorgangers]
-
Kan jij mooi van 6-10 naar 538.Radiofriek schreef: ↑09 jun 2023 13:42Rick doet er het beste aan non-stop te gaan draaien. Wat is deze man content met RickHenkjan2016 schreef: ↑09 jun 2023 11:54 [Voor degene die het idee hebben dat Rick meer praat dan zijn voorgangers]
Het was naar mijn mening een nette reactie op eerdere reactie deze week over de hoeveelheid spraak in de ochtendshow, maar je kunt hier blijkbaar nooit een bijdrage leveren zonder meteen een reactie te ontvangen met een enorme bak zuur.
-
Gerard is mijn man
Mijn vrouw heeft ook een naam.
Wat is de relatie met radio in het algemeen en Radio Veronica in het bijzonder?
Rock 'n roll is better than music!
-
nog door niemand gemeld hier volgens mij: in de week van 26 juni organiseert Radio Veronica het basispakket van de jaren 90.
Kijk eens. Basispakket doorrollen naar de jaren. Dat had ik eerder al eens geopperd.tonvanhoof schreef: ↑09 jun 2023 18:13 nog door niemand gemeld hier volgens mij: in de week van 26 juni organiseert Radio Veronica het basispakket van de jaren 90.
Mooie toevoeging!
Niemand die het over de Veronica Express heeft. Ik heb een stukje geluisterd maar ik vond het moeilijk verstaanbaar door het storende achtergrondgeluid. Voor de mensen in de trein zal het een leuk evenement zijn maar voor de luisteraar minder.
Disclaimer:
Disclaimer:
-
Ik heb alles (uitzending laatste uur martijn en gehele bonanza) goed kunnen volgen en goed kunne verstaan via radio. Ik heb het dus niet zo ervaren.
Ik vind dit altijd een beetje incrowd radio. Leuk voor de makers en artiesten, maar de luisteraar heeft er niet veel aan. Veel storend achtergrond geluid van de trein. Sympathiek evenement. Maar als luisteraar heb ik er niet zoveel mee.