Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Muijs met Alex van Oosterveen met de vroege ochtendshow en solo in de avond is prima, maar voor de office hours vind ik hem minder geschikt.
Het item waarbij ze uitmaken wie er koffie moet gaan halen sluit de luisteraar ook volledig buiten, maar past in de vorm van radio maken zoals die vaker te horen is bij Veronica.
Het item waarbij ze uitmaken wie er koffie moet gaan halen sluit de luisteraar ook volledig buiten, maar past in de vorm van radio maken zoals die vaker te horen is bij Veronica.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ik denk dat het wel prettig is om DJ's de optie te bieden. Maar uiteindelijk is het natuurlijk meer werk voor een DJ en zitten er planmatig ook allerlei haken en ogen aan. Want je wil natuurlijk niet te vaak de zelfde track per dag of per week.Herman ven Schippers schreef: ↑08 feb 2023 10:19Denk dus oprecht dat je hier als DJ ook meer energie van krijgt en de mensen dit thuis ook horen. Maar misschien (en waarschijnlijk) romantiseer ik het ook meer.DavyGer schreef: ↑08 feb 2023 09:55AFAIK is het overdag een beetje zoals het bij 3FM ooit was. Een vooropgestelde suggestie playlist met enige ruimte voor eigen keuzes binnen kaders. Dus een ander uptempo plaatje, ander rockhitje.Herman ven Schippers schreef: ↑08 feb 2023 09:32 Wat is bij Veronica de eigen hand in de playlist? Ik heb het idee dat Niels een stuk meer uptempo en feelgood draait dan Marissa deed, maar wel lekker de vergeten hitjes ook meepakt. Kan het me ook verbeelden hoor.
Maar bijvoorbeeld bij de ochtendshow, wordt de luisteraar wel (erg) betrokken: eerste luisteraar, lekker na de wekker, begin de dag met een mooi bedrag, appen en soms nog inbellen ook.Phoenix schreef: ↑08 feb 2023 19:35 Muijs met Alex van Oosterveen met de vroege ochtendshow en solo in de avond is prima, maar voor de office hours vind ik hem minder geschikt.
Klopt. Op de ochtendshow is weinig tot niets aan te merken.Daan! schreef: ↑08 feb 2023 19:51Maar bijvoorbeeld bij de ochtendshow, wordt de luisteraar wel (erg) betrokken: eerste luisteraar, lekker na de wekker, begin de dag met een mooi bedrag, appen en soms nog inbellen ook.Phoenix schreef: ↑08 feb 2023 19:35 Muijs met Alex van Oosterveen met de vroege ochtendshow en solo in de avond is prima, maar voor de office hours vind ik hem minder geschikt.
Disclaimer:
Disclaimer:
Die zou ik meteen op 538 programmeren
Dat weten we.
-
Evers kon jarenlang wegkomen met af en toe een oud of "snobistisch" nummertje draaien, maar uit interviews is ook bekend dat John de Mol en de Talpa leiding daar altijd wel op aan te merken hadden. Wat mij betreft passen iets meer classics in de vroege ochtend goed bij het profiel van 538, maar ik denk niet dat dit team zonder (de luistercijfers van) Evers dat vertrouwen krijgt.
Het is overigens nog maar de vraag welke Talpa zenders over zullen blijven natuurlijk, als Sky een van die maximaal 3 stations op de FM is denk ik wel dat ze daarna een ochtendshow daar willen programmeren.
De boys van Ook Goeiemorgen wisten (rond 7.15u) aan de hand van de luistercijfers van gisteren te melden dat ze "met afstand" het best beluisterde programma van Veronica zijn. Op zich niet zo'n verrassing natuurlijk maar word toch wel steeds benieuwder naar de cijfers per tijdsvak.
-
Inderdaad, Evers kon gewoon op 538 the Four Tops draaien wanneer hij daar zin aan had. Omdat hij Evers was. Komt je nu waarschijnlijk op een boos telefoontje te staan. Misschien, wanneer Veronica alsnog kopje onder gaat straks, dat het dan weer optie wordt. Maar dan zou ik ze alsnog eerder op 10 zetten en Ekdom een lunchprogramma geven. Maar dat is persoonlijk.NieuweGebruiker schreef: ↑09 feb 2023 01:27Evers kon jarenlang wegkomen met af en toe een oud of "snobistisch" nummertje draaien, maar uit interviews is ook bekend dat John de Mol en de Talpa leiding daar altijd wel op aan te merken hadden. Wat mij betreft passen iets meer classics in de vroege ochtend goed bij het profiel van 538, maar ik denk niet dat dit team zonder (de luistercijfers van) Evers dat vertrouwen krijgt.
Het is overigens nog maar de vraag welke Talpa zenders over zullen blijven natuurlijk, als Sky een van die maximaal 3 stations op de FM is denk ik wel dat ze daarna een ochtendshow daar willen programmeren.
Ik vind het wel verrassend, want normaal is het best beluisterde programma tijdens office hours te horen. Giel scoorde destijds fors onder zendergemiddelde. Met Wilfred Genee werd dat iets beter, maar ook dat programma lag nog onder het zendergemiddelde.Johanneke schreef: ↑09 feb 2023 08:56 De boys van Ook Goeiemorgen wisten (rond 7.15u) aan de hand van de luistercijfers van gisteren te melden dat ze "met afstand" het best beluisterde programma van Veronica zijn. Op zich niet zo'n verrassing natuurlijk maar word toch wel steeds benieuwder naar de cijfers per tijdsvak.
Ik ben ook benieuwd naar de cijfers per tijdsvak, maar die gaan niet publiekelijk gemaakt worden.
Disclaimer:
Disclaimer:
Komt Herman Hofman daadwerkelijk? Het bericht daarover is op radiowereld namelijk kort daarna weer verdwijnen....
-
Herman loopt bij uwv stond van de week op zijn eigen twitter. Zou mij niet verbazen als Rob Herman een kans biedt om op zich in de kijker te spelen.
Verwacht geen structurele inzet, maar meer inzet met bovenstaand doel.
[De inzet komt mij namelijk wel heel erg iets te toevallig na zijn tweet over het uwv, namelijk 1 dag later wordt de inzet van Herman gemeld]
Verwacht geen structurele inzet, maar meer inzet met bovenstaand doel.
[De inzet komt mij namelijk wel heel erg iets te toevallig na zijn tweet over het uwv, namelijk 1 dag later wordt de inzet van Herman gemeld]
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 09 feb 2023 09:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Vond het al apart, volgens mij had Sander gezegd dat ie een week weg was, geen twee. En lijkt me ook geen type die de uitzendingen vanaf de boot wil missen.