Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

repelsteel

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door repelsteel »

Morrison schreef: 15 sep 2023 23:29
Janno schreef: 15 sep 2023 22:20 Ik heb het niet gehoord. Was het een lang optreden?
Twee nummers. Een nieuw nummer en hun hit Mystery Repeats. De luisteraars van Veronica werden dus geconfronteerd met één onbekend nummer. Schande natuurlijk :roll:
En een interview verspreid over dik 50 minuten. Moet kunnen met miljoenen luisteraars.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 16 sep 2023 00:16 Laat Veronica nou met rust. Maak je niet druk over de luistercijfers. Het geld komt niet uit jullie zak.
Waarom er niet over het commerciële aspect van Radio Veronica gesproken mag worden ontgaat me (steeds). In De Perstribune gaf Stenders ook aan dat de luistercijfers achterblijven. Stenders heeft altijd afgegeven op de zogenaamde radioconsultants. Hij heeft/had altijd een eigen visie gehad over hoe radio ook gemaakt kan worden voor een groot publiek. Die visie mag hij nu al enige tijd toepassen bij Veronica. Als na dik twee jaar blijkt dat die visie niet succesvol is mag dat uiteraard besproken worden hier.
Laatst gewijzigd door admin5 op 18 sep 2023 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic/onnodige teksten verwijderd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

Phoenix schreef: 16 sep 2023 07:49
jessica schreef: 16 sep 2023 00:16 Laat Veronica nou met rust. Maak je niet druk over de luistercijfers. Het geld komt niet uit jullie zak.
Waarom er niet over het commerciële aspect van Radio Veronica gesproken mag worden ontgaat me (steeds). In De Perstribune gaf Stenders ook aan dat de luistercijfers achterblijven. Stenders heeft altijd afgegeven op de zogenaamde radioconsultants. Hij heeft/had altijd een eigen visie gehad over hoe radio ook gemaakt kan worden voor een groot publiek. Die visie mag hij nu al enige tijd toepassen bij Veronica. Als na dik twee jaar blijkt dat die visie niet succesvol is mag dat uiteraard besproken worden hier.
Mee eens. Je kan het zelfs doortrekken. Als Stenders ergens de leiding heeft draait het uit op 1 groot fiasco.
YorinFM veranderdere ook vaak van koers. Was hij ook 1 van de bazen.
Stenders kan gewoon geen leiding geven. Fantastische jock. Maar geen leidinggevende.
Laatst gewijzigd door admin5 op 18 sep 2023 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

DavyGer schreef: 16 sep 2023 00:14 Zie ik het team van Bas van Teylingen nu Bram Molenaar vervangen?
Marcel Koetse geeft aan dat hij er zit, met Ferry Oomen, en geeft aan dat Bram in USA zit.
jessica

Bericht door jessica »

[Edit Admin5: Doe de volgende keer gewoon een post report]
Laatst gewijzigd door admin5 op 18 sep 2023 13:00, 2 keer totaal gewijzigd.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Ik luister de laatste tijd wat meer veronica en ik ben eigenlijk best tevreden. Ik hoor echt wel weer verschillen met een half jaar geleden. Goede muziekmix, snelheid , sinds korte echte beukers als uuropeners (lezen ze mee?) maar de DJ's en eilandjes vind ik behoorlijk minder.
Als nu blijkt dat Coen en Sander naar Joe gaan dan blijven er weinig aansprekende namen over die naar Veronica komen. Ik verwacht dat Lex Gaarthuis (ochtend) en Menno Barreveld (zou graag bij veronica willen werken las ik in een interview) opties zijn. Ook andere uit de (voormalige) radiocorp stal zijn opties op korte termijn.
Laatst gewijzigd door admin5 op 18 sep 2023 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Garyfomdeck

Bericht door Garyfomdeck »

Rob moet laten nu zien dat hij de leider is . Derhalve zou jij de ochtend , de midddagshow moeten doen . Of de Bonanza een uur langer .
Phoenix

Bericht door Phoenix »

[Edit Admin5: Precies dit is dus niet de bedoeling]
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Enfin, ondertussen weten we nog steeds niet zeker wat de reden is voor het weghalen van Rick, wat de rol van Stenders hierin was, wat de ( nieuwe ) strategie is van de zender en wat hierover is afgesproken met Stenders. We weten zelfs niet zeker wat de beoogde doelgroep is.

Ik heb er nu ook niet veel aan toe te voegen, maar hoop in ieder geval dat het hier geen afzeikforum wordt waarbij iedereen elkaar de hele tijd de les wil lezen. Ik zou bijna zeggen hartjes voor iedereen :D
Laatst gewijzigd door admin5 op 18 sep 2023 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Ik zal nooit zeggen dat Frank van der Lende een top-dj is maar hij zet wel een prima ochtendshow neer. Nu hopen dat Bas van Teijlingen in het nieuwe jaar wil, kan en mag.
Je hebt kink- en stophoest.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.

Hij heeft niet een heel geweldige stem maar een losse stijl en voor de ochtend vind ik dat prima geschikt. Er zit ook genoeg energie in, het blijft een Veronica ochtendshow op deze manier. Plaatje extra per half uur zou geen luxe zijn.
Kritisch Avrolid
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

Beste Radioforum posters hier in het Radio Veronica topic,

What the hell happened? Ik ben even een paar dagen weg en de hell breekt los? Ik moet vanaf c.a. 14 sept voor 10 pagina's aan posts door worstelen waar geen doorkomen aan is. Wat denken jullie wat de nieuwe bezoeker van radioforum.nl daar van zou vinden?

Ik heb zojuist een heleboel posts verwijderd of deels geedit. Vooral offtopic spul weggehaald maar ook een hoop persoonsgeneuzel.
Ik zal het nogmaals even duidelijk schrijven: Als je een post ziet waarvan je vindt dat deze om wat voor reden dan ook niet door de beugel gaat, meld die post dan bij ons dmv de post report knop. Maar ga er dan vooral niet op in op het forum want, zoals jullie gemerkt hebben, hebben een aantal "niet door de beugel posts" hier gezorgt voor een hele sloot aan offtopic geneuzel en geruzie. Kap daar eens mee en antwoord dan niets en meldt het bericht bij ons.

Voor wie de posts wél bij ons hebben gemeld, dank. -bier

Gezien het grote aantal posts wat ik door moest worstelen heb ik misschien links of rechts een steekje laten vallen of iets laten staan wat ook weg mocht, doe daar dan ook even een post report op zodat we ook dat kunnen oplossen.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Praatpriet

Bericht door Praatpriet »

rutgrrr schreef: 18 sep 2023 07:40 Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.

Hij heeft niet een heel geweldige stem maar een losse stijl en voor de ochtend vind ik dat prima geschikt. Er zit ook genoeg energie in, het blijft een Veronica ochtendshow op deze manier. Plaatje extra per half uur zou geen luxe zijn.
Frank is echt ‘on Fire’. Ook de sidekicks komen beter tot hun recht . Vooral Lisanne is een geweldige aanwinst . Heeft Rob dan eindelijk het lek in de ochtend boven?
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Rob vervangen door Sander vandaag in ieder geval bij de Bonanza
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Praatpriet schreef: 18 sep 2023 14:05
rutgrrr schreef: 18 sep 2023 07:40 Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.

Frank is echt ‘on Fire’. Ook de sidekicks komen beter tot hun recht . Vooral Lisanne is een geweldige aanwinst . Heeft Rob dan eindelijk het lek in de ochtend boven?
Lisanne was naar mijn mening bij Rick al een aanwinst. Fijn dat ze dit doorzet bij Frank.
Plaats reactie