Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Oortjes »

radiogolfje schreef:Het radiowereldje is klein. -dubbel
En slechts weinigen hebben er alleen maar vrienden -smok
Rock 'n roll is better than music!
Axel

Bericht door Axel »

Vanochtend zei giel dat er volgende week meer nieuws over Rob komt.
jessica

Bericht door jessica »

Axel schreef:Vanochtend zei giel dat er volgende week meer nieuws over Rob komt.
Radio2?
Axel

Bericht door Axel »

jessica schreef:
Axel schreef:Vanochtend zei giel dat er volgende week meer nieuws over Rob komt.
Radio2?
Heeft hij niet gezegd. T was tussen 8 & 9 meen ik.
Techniek

Bericht door Techniek »

RadioRambo schreef:
Techniek schreef:Rob voelt zich genaaid en voornamelijk hoe er met hem omgegaan wordt. Maar in het radiowereldje
weten mensen ook dat Rob zelf behoorlijk wat mensen genaaid heeft bij o.a. Radio Veronica om zijn
eigen positie te verbeteren. Altijd commentaar hebben op alles en iedereen en nu hij zelf de klos is
de aandacht naar zich toetrekt en de media opzoekt. Een programma directeur zal zich hierdoor wel
twee keer bedenken voordat ze Rob in dienst gaan nemen.
Zoals? Zonder ook maar enig voorbeeld is zo'n aantijging natuurlijk onzin.
"Een keer de klos" is bovendien wel even wat anders dan ontslagen worden terwijl je nog ligt te herstellen van een hartinfarct. [Edit Admin3]laten we het netjes houden*

RadioRambo. Voorbeelden gaan we niet geven, maar hij heeft veel invloed gehad en gebruikte die niet altijd op een nette manier. Rob doet ook erg aan vriendjespolitiek. Het is overigens ook niet netjes dat hij Luc van Rooij bij zijn verhaal gaat betrekken. Dat is aan Luc en die heeft er om zijn eigen reden geen aandacht aan besteed.

Daar komt nog bij dat Rob waarschijnlijk echt al eerder wist dat zijn contract niet verlengd werd en daarna pas een hartinfarct heeft gekregen. Echter ziek uit dienst gaan is altijd een probleem in een bedrijf. Ze hadden hem moeten laten reïntegreren, maar daar was geen plek en tijd voor bij Radio Veronica....

Lees zojuist dat hij maandag zijn verjaardag viert op 3FM. Ben benieuwd of hij weer zijn pleidooi gaat houden....
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Het is zo ver, Niels Hoogland mag vertrekken: http://www.nu.nl/media/3917631/erik-zwa ... onica.html

Ik ben benieuwd wat Erik gaat doen. Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren bij Veronica en Erik heeft bij Radio 538 bewezen dat hij een station kan laten groeien. De vraag lijkt mij hoe hij dat gaat proberen en wie hij daarvoor nodig acht.

Als ik hem een ongevraagd advies mag geven: schrap gelijk het eigen dagelijkse voicemailtje rond lunchtijd.
sandertjo

Bericht door sandertjo »

Oortjes schreef:Het is zo ver, Niels Hoogland mag vertrekken: http://www.nu.nl/media/3917631/erik-zwa ... onica.html

Ik ben benieuwd wat Erik gaat doen. Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren bij Veronica en Erik heeft bij Radio 538 bewezen dat hij een station kan laten groeien. De vraag lijkt mij hoe hij dat gaat proberen en wie hij daarvoor nodig acht.

Als ik hem een ongevraagd advies mag geven: schrap gelijk het eigen dagelijkse voicemailtje rond lunchtijd.
Ik heb nog wel meer adviezen hoor ;) ik noem maar iets als midnr. Want waar zijn de geruchten gebleven dat Rick in de morgen zou stoppen per 1 november?
Jeffry87

Bericht door Jeffry87 »

van mij mag ook midnr terug. lindo vind ik te goed voor 9-12. vroeger op 538 tussen 16 en 19 vond ik hem geweldig
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

Met MIDNR zou Veronica wel weer een groot deel van de mannen bestrijken. Ik zou dat wel snappen eigenlijk.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Techniek,

Je opmerkingen raken kant noch wal. Als er mensen genaaid zijn, zijn dat wel Bart van Leeuwen, Luc van Rooij, Erwin Peters, Dennis Hoebee en Rob van Someren. Rob is in mijn ogen altijd loyaal geweest aan Radio Veronica maar hoe hij door de directie behandeld is, is ronduit schofterig! En Rob mag best aangeven hoe er met Bart en Luc omgesprongen is. Hij zegt niets verkeerds, ik vind hem nog erg schappelijk naar de directie toe.

Blij dat die Hoogland opgerot is! Heeft alles kapot gemaakt wat hij kapot kon maken. Aan Erik de schone taak om de luistercijfers weer op te krikken. Het zal verschrikkelijk moeilijk worden. Het is wel iemand met een Veronicahart dus heb wel vertrouwen in hem. Ben benieuwd hoe de programmering er uit komt te zien. Er zal iets moeten gebeuren.
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

Zie ook: Erik de Zwart nieuwe directeur Radio Veronica.
Dat topic is gesloten, hier graag verder.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
audition

Bericht door audition »

Wellicht dat het nu wat gaat worden, maar ik verwacht er nog niet veel van.
Wat dat betreft zouden ze het totaal anders moeten doen:

Sky Radio:
Verhuizen naar het kavel van Radio Veronica. Luisteraars neem je makkelijk mee, eventueel middels een reclame campange...

Radio Veronica:
Op het kavel van Sky Radio, eventueel onder de naam: Veronica FM. Totaal andere playlist. Op deze manier kun je echt concurreren met de huidige top.

Bovenstaande zal helaas altijd een droom blijven. -zzz
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Vergis je niet in het aantal moderne hits wat Sky Radio draait. Een wisseling van kavel zou een behoorlijke aanpassing van het muziekformat betekenen, met waarschijnlijk negatieve gevolgen voor het aantal luisteraars.

Ik zou het kavel van Veronica gebruiken voor waar het voor is: gouwe ouwen.
wally

Bericht door wally »

Ik zou het kavel van Veronica gebruiken voor waar het voor is: gouwe ouwen
mee eens, maar dan wel meer dan die 500 die ze nu op heavy rotation hebben zitten...
krentjes uit de pap toevoegen!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Een wat grotere playlist zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.

Het is nu een hitstation zonder hits. Ik zou er een gouwe ouwe station met muziek uit de afgelopen vijftig jaar van maken, met pop, rock en dance.
Plaats reactie