Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Radio 5 toch wel? Of heb ik een fax gemist hierover….
Ja, Radio 5 is ook exact wat ik aangaf. Jij had het over “een NPO zender i.i.g.”. Daarmee wekte je de suggestie dat het per definitie beter past bij de NPO dan elders. Vandaar mijn vragen.
God is a DJ
Bij wout & frank werd duidelijk dat zij het er ook niet mee eens zijn. Stenders zou een sponsor hebben en nam de telefoon niet op toen ze hem er over belde. Iets met een gesprek op directieniveau. Dit alles werd rond 16:10-16:20 verteld voor wie 't straks terug luisteren wil.
-
wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:52 Stenders zou een sponsor hebben en nam de telefoon niet op toen ze hem er over belde.
vind dit nogal vaag, zouden er dan toch barstjes zijn die Stenders bij Veronica "wegjaagt"?
Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:54wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:52 Stenders zou een sponsor hebben en nam de telefoon niet op toen ze hem er over belde.
vind dit nogal vaag, zouden er dan toch barstjes zijn die Stenders bij Veronica "wegjaagt"?
-
anders gezegd; klinkt alsof Stenders alsnog zijn stempel op de zender wil drukken, zonder onderdeel van het management/directie te zijnDavyGer schreef: 11 jun 2024 17:55Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:54wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:52 Stenders zou een sponsor hebben en nam de telefoon niet op toen ze hem er over belde.
Volgens mij was het een geintje :-)DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:55Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:54wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:52 Stenders zou een sponsor hebben en nam de telefoon niet op toen ze hem er over belde.
Of zijn ze er later nog op teruggekomen?
-
Afscheid nemen van al die eilandjes en een station als 1 geheel laten zijn. In het weekend plaats maken voor Niek van der Bruggen. En je hebt een kloppende zender.
Ik wist niet dat een grapje tegenwoordig heel erg serieus en met enige ernst verteld wordt. Luister 't maar terug zou ik zeggen.Janno schreef: 11 jun 2024 18:23Volgens mij was het een geintje :-)DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:55Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:54
wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?
Ik heb het gehoord. Alleen niet of er later nog op teruggekomen is. Sommige mensen kunnen echt bloedserieus een geintje vertellen.DavyGer schreef: 11 jun 2024 18:34Ik wist niet dat een grapje tegenwoordig heel erg serieus en met enige ernst verteld wordt. Luister 't maar terug zou ik zeggen.Janno schreef: 11 jun 2024 18:23Volgens mij was het een geintje :-)DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:55
Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.
Ik vraag me af wat de plannen met Niek van der Bruggen zijn. Ik zou het verstandig vinden als ze de vakanties van de DJ’s in de dagprogrammering goed op elkaar afstemmen, zodat er nooit twee jocks uit de dagprogrammering gelijktijdig afwezig zijn. Niek van der Bruggen kan dienen als vaste invalkracht bij geplande en ongeplande afwezigheid. Op die manier ontstaat er continuïteit is volwaardige vervanging geregeld.Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:30 Afscheid nemen van al die eilandjes en een station als 1 geheel laten zijn. In het weekend plaats maken voor Niek van der Bruggen. En je hebt een kloppende zender.
God is a DJ
Ook Derksen is eind deze maand voor het laatst te horen.
-
-
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... yj_TLrKnaH
Thank god