Als ik echt kritisch ben op deze slogan dan weet je nog steeds niet precies wat je krijgt. Alleen dat je oude muziek krijgt uit deze periode.Phoenix schreef: ↑30 jan 2025 19:01Maar ondertussen voert Joe op de billboards langs de A2 de slogan “70’s, 80’s, 90’s music”. Duidelijker kan het niet.Radiooidar schreef: ↑30 jan 2025 18:42 Qua format snap ik het helemaal, zeker als je het over de muziek hebt. Zoals hierboven al aangehaald: JOE heeft wat mij betreft het saaiste radioformat van Nederland, maar je weet wel precies wat je krijgt. Alleen de slogan 'Good times, great music' helpt me zeker niet in het beoordelen hoe de zender is om naar te luisteren. Geen enkele zender zal namelijk 'Bad times, terrible music' zeggen, dus die veer in eigen reet moet ik als luisteraar toch zelf beoordelen.
Welke soort muziek dat wordt uit deze slogan geheel niet duidelijk. Is het rock, is het disco, is het nederlandstalig.
Geen idee als je alleen naar de slogan kijkt. Zo goed vind ik die slogan dus niet. Maar eigenlijk vind ik slogans sowieso niet belangrijk. In ieder geval onder aan de top10 van belangrijkheid.