Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Vliegendereporter

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Vliegendereporter »

Johanneke schreef: 04 mar 2024 14:51 Het is inmiddels 4 maart, heeft iemand nog iets van Caroline Brouwer gehoord? 🤣🤣
Ze posten vorige week nog foto op Instagram dat ze even op bezoek was bij Talpa met foto van een lege muur waar voorheen het Veronica logo opstond https://www.instagram.com/p/C38I4qYoGhm ... k0ZjUwcA==
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ze komen terug maar verbouwing 'loopt vet uit' aldus Caroline ook op haar Insta. Maar Rob is nu zelf ook weg dus ik denk dat ze gelijk weer samen van start gaan.
Mebo

Bericht door Mebo »

Betekent dat Niek elders dan een plekje in het schema krijgt als de bonanza terugkeert of vertrekt hij bij Veronica?
Laatst gewijzigd door Mebo op 04 mar 2024 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Janno

Bericht door Janno »

...
Laatst gewijzigd door admin5 op 06 mar 2024 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic/onnodige teksten verwijderd.
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

Vanjeafisharder schreef: 04 mar 2024 15:14 Ze komen terug maar verbouwing 'loopt vet uit' aldus Caroline ook op haar Insta. Maar Rob is nu zelf ook weg dus ik denk dat ze gelijk weer samen van start gaan.
de verbouwing van veronica ook als we op wouter van der goes zn opmerkingen afgaan.
Vanjeafisharder

Wat heeft hij dan weer geroepen?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Vanjeafisharder schreef: 04 mar 2024 16:06 Wat heeft hij dan weer geroepen?
https://www.radiofreak.nl/wouter-van-de ... ooi-maken/
Vanjeafisharder

Oja dit, dat is al een tijd geleden gezegd. Dacht dat het actueler was.
Gerbwor

Bericht door Gerbwor »

...
Laatst gewijzigd door admin5 op 06 mar 2024 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nee dus. Ga anderen maar vervelen met je offtopic gedoe.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Gerbwor schreef: 04 mar 2024 19:17 ...
Dit soort reacties voegen natuurlijk ook niets toe, heren. Volgens mij zijn er zeker onderbouwde nieuwe inzichten gegeven de laatste weken. En zo niet: reageer dan niet.
Janno

Bericht door Janno »

repelsteel schreef: 04 mar 2024 20:16
Gerbwor schreef: 04 mar 2024 19:17 ...
Dit soort reacties voegen natuurlijk ook niets toe, heren. Volgens mij zijn er zeker onderbouwde nieuwe inzichten gegeven de laatste weken. En zo niet: reageer dan niet.
Alles goed en wel, Repelsteel. Ik wil graag inhoudelijk reageren, maar als ik voor de zoveelste keer moet lezen dat Caroline Brouwer niets toevoegt en alleen maar aan het kletsen en lachen is om niks vergaat me de lust een beetje. Er zijn legio programma’s waarin veel gelachen wordt om niets en veel talks in evenzoveel programma’s hebben weinig om het lijf. Natuurlijk zijn er wel discussies met onderbouwde meningen, maar ik heb het idee dat die in de minderheid zijn de laatste tijd. Je hebt gelijk dat ik dan beter niet kan reageren, maar ik ben ook maar een mens en soms wint de irritatie. Het is niet anders.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Mebo schreef: 04 mar 2024 15:58 Betekent dat Niek elders dan een plekje in het schema krijgt als de bonanza terugkeert of vertrekt hij bij Veronica?
Daar hebben we voorlopig niks over gehoord. Maar zou het wel terecht vinden als hij een plekje krijgt.
repelsteel

Janno schreef: 04 mar 2024 21:17 Alles goed en wel, Repelsteel. Ik wil graag inhoudelijk reageren, maar als ik voor de zoveelste keer moet lezen dat Caroline Brouwer niets toevoegt en alleen maar aan het kletsen en lachen is om niks vergaat me de lust een beetje. Er zijn legio programma’s waarin veel gelachen wordt om niets en veel talks in evenzoveel programma’s hebben weinig om het lijf. Natuurlijk zijn er wel discussies met onderbouwde meningen, maar ik heb het idee dat die in de minderheid zijn de laatste tijd. Je hebt gelijk dat ik dan beter niet kan reageren, maar ik ben ook maar een mens en soms wint de irritatie. Het is niet anders.
Tsja, dat er meer types Carolien te horen zijn op de radio is natuurlijk treurige zaak. Maar ik kan me voorstellen dat Veronica-fans hier blij zijn als zij niet meer terugkeert. Of daarop hopen en dat hier uiten. Daar is in mijn ogen niets mis mee, laten we het medium waar we zo van houden vooral vrij houden van dit soort “presentatoren”. Het is bij mij persoonlijk ook de reden waarom ik die Jannes niet trek: het leek met Niek even de betere kant op te gaan met de dj’s op Veronica. Maar nu met Jannes ben ik opnieuw teleurgesteld in de kunde van de Veronica-leiding.

En aangezien dit een radioforum is, lijkt het mij de plek bij uitstek om daar je hart over te luchten. 😉
Janno

Bericht door Janno »

repelsteel schreef: 05 mar 2024 11:53
Janno schreef: 04 mar 2024 21:17 Alles goed en wel, Repelsteel. Ik wil graag inhoudelijk reageren, maar als ik voor de zoveelste keer moet lezen dat Caroline Brouwer niets toevoegt en alleen maar aan het kletsen en lachen is om niks vergaat me de lust een beetje. Er zijn legio programma’s waarin veel gelachen wordt om niets en veel talks in evenzoveel programma’s hebben weinig om het lijf. Natuurlijk zijn er wel discussies met onderbouwde meningen, maar ik heb het idee dat die in de minderheid zijn de laatste tijd. Je hebt gelijk dat ik dan beter niet kan reageren, maar ik ben ook maar een mens en soms wint de irritatie. Het is niet anders.
Tsja, dat er meer types Carolien te horen zijn op de radio is natuurlijk treurige zaak. Maar ik kan me voorstellen dat Veronica-fans hier blij zijn als zij niet meer terugkeert. Of daarop hopen en dat hier uiten. Daar is in mijn ogen niets mis mee, laten we het medium waar we zo van houden vooral vrij houden van dit soort “presentatoren”. Het is bij mij persoonlijk ook de reden waarom ik die Jannes niet trek: het leek met Niek even de betere kant op te gaan met de dj’s op Veronica. Maar nu met Jannes ben ik opnieuw teleurgesteld in de kunde van de Veronica-leiding.

En aangezien dit een radioforum is, lijkt het mij de plek bij uitstek om daar je hart over te luchten. 😉
Natuurlijk mag iemand zijn hart luchten, maar dat telkens weer op dezelfde manier in een oneliner doen wordt wat vervelend. Ik heb persoonlijk trouwens helemaal geen moeite met Caroline, maar dat hoef ik ook niet tot uit den treure te herhalen. Vind ik :wink:
De laatste tijd luister ik overigens steeds minder naar Veronica omdat de huidige programmering voor mij persoonlijk minder urgent is. Te weinig aansprekende dj’s. Ook Niek, die het op zich helemaal niet zo slecht doet, houdt mij niet vast. Ik hoop op een wederopstanding als de ‘nieuwe’ mensen aan boord komen. De tijd zal het leren.
repelsteel

Ja oneliners zijn inderdaad vervelend, onderbouwing zorgt voor nieuwe inzichten en overtuigt veel meer.

Ja die wederopstanding verwacht ik ook als “straks” de grote namen zijn begonnen. Althans, ik verwacht veel van de komst van Ekdom in combinatie met Stenders.
Wouter en Frank moeten zich nog bewijzen op belangrijke tijden, die hebben nog nooit ergens echt het verschil gemaakt. Alleen mede-geprofiteerd van successen om hen heen.
Heb er voor die middag nog wel een hard hoofd in, zo bijzonder en onderscheiden en bekend zijn die twee niet en ik denk dat ze beter een andere grote naam hadden kunnen halen.
Van Someren bijvoorbeeld.
Plaats reactie