Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Janno

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Janno »

Vanjeafisharder schreef: 08 okt 2024 16:46
Janno schreef: 08 okt 2024 15:08 Maar jouw behoeftes zijn niet ieders behoeftes. Hetzelfde geldt voor mij trouwens.
Dat wordt het wel steeds meer.
Zeker. Net als dat steeds minder mensen lineaire radio zullen gaan luisteren. Maar nu heb je nog steeds te maken met een substantieel aantal mensen dat wel op dergelijke info zit te wachten. Nogmaals: ik heb het ook niet per se nodig, maar anderen wel. En ik denk dat dat er nog behoorlijk wat zijn, anders werd het niet meer gedaan. Het nieuws vind ik trouwens wel prettig als ik autorijd. Nieuwsapps kijken achter het stuur is geen goed idee ;-)

Moeten we het nog over Veronica hebben? :D
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Streampie schreef: 08 okt 2024 16:38 Veel mensen stappen op t halve uur in de auto voor forensen. Zet je dan de radio aan en weet je waar het vastloopt, is dat alvast een indicatie. Daarna pakt je auto-navigatie de rest wel op. Maar radio heeft je er dan al ff op geattendeerd. Vind ik best nuttig.

En je kunt alles oplossen met een app uiteraard. Dat doen kids. Niet de volwassenen die (nog) naar de radio luisteren.
Tja, in theorie klinkt dat allemaal heel erg leuk maar, hoeveel mensen zullen er van Amersfoort via Utrecht naar Amsterdam rijden omdat er een kwartiertje file staat? Ik denk dat je met een handjevol van de tienduizenden auto's die Amersfoort passeren om naar Amsterdam te gaan al aan de hoge kant zit.

Als de verkeersinformatie bestaat uit afgesloten wegen en spookrijders is het wat mij betreft wel voldoende.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Bennie Tiggeloven

Bericht door Bennie Tiggeloven »

De meeste files staan ook ook N-wegen die niet genoemd worden. De file informatie is totaal irrelevant op de radio, want het zegt ook niet wat je kan doen als alternatief. Ik kan niet voorstellen dat ook maar een iemand de file informatie echt gebruikt van de radio. Ja, 20 jaar geleden misschien bij gebrek aan een alternatief.
jessica

Bericht door jessica »

Kan dit in een eigen file topic besproken worden? Lees hier liever over Veronica. Files op de radio is een onderwerp voor alle zenders.
Bennie Tiggeloven

Bericht door Bennie Tiggeloven »

Nee, dan lees je er toch lekker overheen. Is relevant met betrekking tot een discussie die werd gevoerd over Veronica.
Janno

Bericht door Janno »

Hebben we het dan niet over de 70s en 80s files? :lol:
jessica

Bericht door jessica »

Bennie Tiggeloven schreef: 08 okt 2024 19:12 Nee, dan lees je er toch lekker overheen. Is relevant met betrekking tot een discussie die werd gevoerd over Veronica.
File topic mag ook verder gedaan worden in het onderwerp van Qmusic. Dat lees ik toch niet :lol:
levi_h

Bericht door levi_h »

Als zo'n zijstap over files te kort zou worden zou het ook niet kloppen natuurlijk.
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Loekie

Bericht door Loekie »

Als we toch off-topic gaan. Een paar weken geleden kreeg ik een bericht van Admin6 dat er meerdere klachten over mij waren binnen gekomen omdat ik forumleden persoonlijk zou aanvallen. Volgens mij was dit niet het geval en een ander forumlid liet hier ook zien om welk gerapporteerd bericht het ging. Hierin stond alleen dat volgens mij Radio Veronica niet de radiozender voor die persoon was.

Nu heb ik meerdere berichten gestuurd naar Admin6 om opheldering, maar een reactie blijft uit. Ik heb nu het idee dat het aangesproken forumlid ook een admin-rol heeft en deze rol heeft misbruikt. Mocht iemand in de toekomst een bericht van Admin6 krijgen; het is waarschijnlijk iemand met hele lange tenen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

We gaan misschien off-topic, maar laten we het vooral inhoudelijk houden.
Een klein zijstapje moet mijn inziens kunnen. Zeker als het een radio-inhoudelijk onderwerp betreft. Als het zijstapje pagina’s lang doorgaat is het aanmaken van een nieuw topic een oplossing. De admin’s kunnen helpen bij het verplaatsen van de gerelateerde postings naar het nieuwe topic.
De discussie of fileberichten, flitsers, e.d. thuishoren op een muziekzender is vaker gevoerd en verdient inmiddels wel een eigen topic wat mij betreft.
God is a DJ
jessica

Bericht door jessica »

Zijn de nieuwe luistercijfers er al. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Veronica.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nee 14.00 uur 'sharp'.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 09 okt 2024 12:52 Zijn de nieuwe luistercijfers er al. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Veronica.
3,7% en 1,2 miljoen weekbereik als ik een gokje mag doen.
God is a DJ
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Ik gok dat ze boven 100% staan 📈
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

3,4, zakt in weekbereik en luistertijd....
Plaats reactie