Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 22 sep 2023 07:37
Henkjan2016 schreef: 22 sep 2023 07:33 Hoe gaat het met de luistercijfers van Barend van Deelen dan? 3fm is namelijk nog steeds geen luisteraarsmagneet en hij heeft daar wel zijn show.
Volgens Florent Luijckx bij DWDR scoort hij goed en zit hij boven het zendergemiddelde.
Dat is dan een mooi pluspunt en lijkt hij dus luisteraars te kunnen trekken en wellicht binden?

Het moge duidelijk zijn dat ik het niet zag zitten in Barend, maar zelfs ik luister ;-)
C90

Bericht door C90 »

In het kader van betere luistercijfers en boeiende zender… ik zou het toejuichen als veronica radio en veronica tv weer onderlinge kruisbestuiving zouden hebben en 1 merk met 1 visie zouden uitdragen.. daar ontstond voorheen ook veel creatieve kracht uit.
Laatst gewijzigd door C90 op 22 sep 2023 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Morrison

Bericht door Morrison »

C90 schreef: 22 sep 2023 08:52 In het kader van betere luistercijfers en boeiende zender… ik zou het toejuichen als veronica radio en veronica tv weer onderlinge kruisbestuiving zouden hebben en 1 merk met 1 visie zouden uitdragen.. daar ontstond voorheen ook veel creatieve kracht uit.
Eens. Ik begrijp niet dat Talpa daar meer op ingezet heeft toen ze nog Veronica radio en tv in hun portfolio hadden.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Volgens de site doet Marisa goud van oud vandaag, klopt dat?
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Henkjan2016 schreef: 22 sep 2023 07:40
Phoenix schreef: 22 sep 2023 07:37
Henkjan2016 schreef: 22 sep 2023 07:33 Hoe gaat het met de luistercijfers van Barend van Deelen dan? 3fm is namelijk nog steeds geen luisteraarsmagneet en hij heeft daar wel zijn show.
Volgens Florent Luijckx bij DWDR scoort hij goed en zit hij boven het zendergemiddelde.
Dat is dan een mooi pluspunt en lijkt hij dus luisteraars te kunnen trekken en wellicht binden?

Het moge duidelijk zijn dat ik het niet zag zitten in Barend, maar zelfs ik luister ;-)
En dan wel af en toe een Hardstyle beuker op Veronica :lol: :lol:
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Marisa doet inderdaad goud van oud vandaag zie ik.
Morrison

Bericht door Morrison »

DavyGer schreef: 22 sep 2023 09:15 Volgens de site doet Marisa goud van oud vandaag, klopt dat?
Dat klopt inderdaad.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Fijn voor Marisa dat ze weer terug is bij Veronica, maar persoonlijk hoop ik dat Sander daar gewoon mag blijven zitten. Haar manier van radio-maken vind ik te 'stroperig' voor deze uren, in de avond zou het imo een stuk beter tot zijn recht komen.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Herman ven Schippers schreef: 22 sep 2023 10:33 Fijn voor Marisa dat ze weer terug is bij Veronica, maar persoonlijk hoop ik dat Sander daar gewoon mag blijven zitten. Haar manier van radio-maken vind ik te 'stroperig' voor deze uren, in de avond zou het imo een stuk beter tot zijn recht komen.
Werkelijk niets aan toe te voegen.
Morrison

Bericht door Morrison »

tophitsradio schreef: 21 sep 2023 19:19
Johanneke schreef: 21 sep 2023 18:38 Overigens was naast Rob inmiddels ook Caroline vandaag afwezig bij de Bonanza, deze wordt al twee dagen door Martijn Muijs gepresenteerd.
Of ze proberen nu samen iemand binnen te hengelen, of ze vertrekken bij Veronica of ze hebben mot met de leiding. Ik denl zelf de twee laayste opties. Ben benieuwd.
Volgens Marijn Muijs is Rob Stenders aan de betere hand en zei hij over Caroline: "Caroline, ik weet niet of je luistert, ik denk het niet, maar veel sterkte."

Daarom nogmaals: Wees eens wat respectvoller in plaats van allerlei aannames te doen.
Janno

Bericht door Janno »

Het is al vaker gezegd: dit forum dankt zijn bestaan aan aannames :wink:

Maar eens hoor, het gaat wel wat ver om een paar ziektedagen van de zendermanager meteen maar te gebruiken voor allerlei ‘complottheorieën’. We weten helemaal niet wat er aan de hand is en privékwesties gaan ons ook niets aan.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Martijn Muijs tijdens office hours vind ik geen match. Zijn humor is zo ‘flauwig’. En meelachen om eigen grappen of ingestuurde grappen, terwijl het bij mij amper een glimlach op mijn gezicht bezorgd.
Tijdens de vroege ochtend ooit met plezier naar Muijs geluisterd, maar dit vind ik niet om aan te horen. Waar is de energie die Veronica ooit zo kenmerkte?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
WFNX

Bericht door WFNX »

Phoenix schreef: 22 sep 2023 15:05 Martijn Muijs tijdens office hours vind ik geen match. Zijn humor is zo ‘flauwig’. En meelachen om eigen grappen of ingestuurde grappen, terwijl het bij mij amper een glimlach op mijn gezicht bezorgd.
Tijdens de vroege ochtend ooit met plezier naar Muijs geluisterd, maar dit vind ik niet om aan te horen. Waar is de energie die Veronica ooit zo kenmerkte?
Eens, en zou willen toevoegen dat Martijn zijn stijl en manier van praten beter in de avond past. Overdag heb ik het een aantal keer geprobeerd, maar kreeg er weinig plezier van. Het hele energieke lijkt overigens wel uit Veronica verdwenen sinds Rob de boel over heeft genomen. Wat dat betreft blijkt het niet alleen uit de gekozen presentatoren of de afwisseling van de muziek, maar ook de jingles, die profesioneel goed zijn, maar wat mij betreft compleet de verkeerde uitstraling en tone of voice. Je vraagt je ook af, deze vorm van Veronica kan wellicht met heel veel duw en trekwerk naar 4, misschien 4,5%, maar wordt volgens mij nooit groter dan dat omdat het niet toegankelijk genoeg is voor een breder publiek. Prima als dat het doel is, maar het beperkt de groeimogelijkheden wel enorm.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Thijs meeuwsen uit de nacht weg en plek van Frank overgenomen??
Geen soundz meer? En Geen nachtshow?
Bijzondere zet..
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Jari de Jonge schreef: 22 sep 2023 18:07 Thijs meeuwsen uit de nacht weg en plek van Frank overgenomen??
Geen soundz meer? En Geen nachtshow?
Bijzondere zet..
Wat zeg je hier nou precies? En ik dacht dat ONS zou terugkeren op de vrijdag, enkel deze week niet wegens ziekte van Rob.
Plaats reactie