Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Is er vandaag nog gesproken over Vera-Gate bij Stenders of Wout & Frank?
jessica

Bericht door jessica »

john48jaar schreef: 13 jun 2024 21:35 als ik progamma directeur van mediahuis was had ik een cursus gevolgd eerst
denken dan doen,een hoop heibel voor niks uitleg kort :veronica vintage bestaat nog steeds ik vraag me af waarvoor er geen progamma,s daarop wordt gemaakt laat ze daarop uitzenden johan en danny en misschien tinneke ook weer ze had een progamma er op ,maak er een veronica oldie,s station van er zijn luisteraars voor alleen het is op dab en internet misschien zijn ad bouwman ghiel van praag en peter teekamp erik de zwart er ook voor te porren dan heb je toch een radio veronica hilversum 2 progamering dat werdt ook goed beluisterd dab is groeiende het zou tijd zij als men daarover ging brain stormen
Het is niet zo duidelijk geschreven, maar met de strekking van het verhaal ben ik het wel eens.Van Vintage Veronica valt zoveel meer te maken. Maak iedere middag / avond gepresenteerde programma's met oude programmamakers van vroeger. Desnoods iedere dag 3 uur een andere DJ. wekelijks.
Maar met een nostalgische blik terug. En de gewone radio Veronica zoals het nu is.
Janno

Bericht door Janno »

DavyGer schreef: 13 jun 2024 23:35 Is er vandaag nog gesproken over Vera-Gate bij Stenders of Wout & Frank?
Bij Rob niet. Wout en Frank heb ik niet helemaal gehoord, maar ik denk het niet.
veronica vlaanderen

Bericht door veronica vlaanderen »

john48jaar schreef: 13 jun 2024 21:35 als ik progamma directeur van mediahuis was had ik een cursus gevolgd eerst
denken dan doen,een hoop heibel voor niks uitleg kort :veronica vintage bestaat nog steeds ik vraag me af waarvoor er geen progamma,s daarop wordt gemaakt laat ze daarop uitzenden johan en danny en misschien tinneke ook weer ze had een progamma er op ,maak er een veronica oldie,s station van er zijn luisteraars voor alleen het is op dab en internet misschien zijn ad bouwman ghiel van praag en peter teekamp erik de zwart er ook voor te porren dan heb je toch een radio veronica hilversum 2 progamering dat werdt ook goed beluisterd dab is groeiende het zou tijd zij als men daarover ging brain stormen
Best een leuk idee.
Veronica ik bleef haar altijd steunen!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Wat is het genieten met Niek van der Bruggen in de ochtend. Wat een energie en humor. Leuke plaagstootjes richting Rick van Velthuyzen, leuk gesprek met Frank van ‘t Hof. Als deze energie en sfeer zenderbreed gaat klinken ontstaat er weer iets van die oude Veronica sfeer. Dit klinkt toch veel beter dan het gezeur en geklaag over lange reclameblokken en verdwijnen van niche programma’s in de randen van de programmering.
God is a DJ
Robin1981

Bericht door Robin1981 »

Precies dat!!! Niek is een minder grote naam wellicht dan Ekdom. Maar eerlijk, van mij mag die blijven in de ochtend.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Rick van Velthusyen nu voor Marisa. Zó, die ramt mij even een bak energie door de ether. Heerlijk!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Herman ven Schippers schreef: 14 jun 2024 10:51 Rick van Velthusyen nu voor Marisa. Zó, die ramt mij even een bak energie door de ether. Heerlijk!
Ik snap dat je in het weekend ook wat fatsoenlijks wilt hebben maar als er iemand van Mediahuis deze dagen meeluistert zou ik toch echt eens gaan nadenken over de verdeling van de jocks. Zouden ze Marisa niet kwijt kunnen op 100 % NL bijvoorbeeld?

Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat de leiding nog steeds volop de oren laat hangen naar Stenders...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 14 jun 2024 11:13
Herman ven Schippers schreef: 14 jun 2024 10:51 Rick van Velthusyen nu voor Marisa. Zó, die ramt mij even een bak energie door de ether. Heerlijk!
Ik snap dat je in het weekend ook wat fatsoenlijks wilt hebben maar als er iemand van Mediahuis deze dagen meeluistert zou ik toch echt eens gaan nadenken over de verdeling van de jocks. Zouden ze Marisa niet kwijt kunnen op 100 % NL bijvoorbeeld?

Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat de leiding nog steeds volop de oren laat hangen naar Stenders...
Dat laatste weet ik niet, maar Stenders probeert er wel op zijn manier een stempel op te drukken. Ik vraag me wel af of Carolien hem niet meer in het gareel kon houden. Destijds kwamen ze toch als combi, zodat zij de lastige gesprekken met het hogere management kon voeren. Nu lijkt Stenders weer on-air te drammen als een klein kind. Zo jammer, want de rest lijkt er zo ongelofelijk veel zin in te hebben.

Een line-up met Niek (6-9), Ekdom (9-12), Rick (12-14), Stenders (14-16), Wout & Frank (16-19), Muijs (19-21), Hoogendoorn (21-24) is misschien wel de best denkbare, maar zal nooit gaan gebeuren.
God is a DJ
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 14 jun 2024 11:28
Johanneke schreef: 14 jun 2024 11:13

Dat laatste weet ik niet, maar Stenders probeert er wel op zijn manier een stempel op te drukken. Ik vraag me wel af of Carolien hem niet meer in het gareel kon houden. Destijds kwamen ze toch als combi, zodat zij de lastige gesprekken met het hogere management kon voeren. Nu lijkt Stenders weer on-air te drammen als een klein kind. Zo jammer, want de rest lijkt er zo ongelofelijk veel zin in te hebben.

Een line-up met Niek (6-9), Ekdom (9-12), Rick (12-14), Stenders (14-16), Wout & Frank (16-19), Muijs (19-21), Hoogendoorn (21-24) is misschien wel de best denkbare, maar zal nooit gaan gebeuren.
Hoe hoog ik Stenders ook acht als dj, het zou inderdaad verstandiger zijn de vuile was binnenboord te houden. Ik snap best dat hij geen kritiekloze pratende pop wil zijn en dat hij opkomt voor mensen die hij zelf heeft aangetrokken, dat siert hem, maar hier doet hij niemand een plezier mee. Doe dat achter de schermen en kom eventueel na afloop of op je socials tot een korte verklaring. Sinds gisteren heb ik er niets meer over gehoord, dus wellicht houden ze zich daar vanaf nu aan.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik heb het bewuste fragment terug geluisterd maar ik vond het meer een ludieke geste om hem binnen boord te houden om hem te sponsoren dan dat ze echt fiducie er in hebben dat dit ook echt zal lukken, wel mooie publiciteit. Overigens is het niet alleen Stenders die hierin mee deed maar ook de andere 3 musketiers. Maar buiten dat vind ik dat Vera gewoon van zender af mag hoor, hij past niet op Veronica net als Derksen niet. Ik ben er wel mee eens dat het gewoon onzin was om het te framen als een 'bezuinigingsmaatregel' in eerste instantie en later er op terug komen dat het om programma technische redenen zou gaan.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 14 jun 2024 12:36 Ik heb het bewuste fragment terug geluisterd maar ik vond het meer een ludieke geste om hem binnen boord te houden om hem te sponsoren dan dat ze echt fiducie er in hebben dat dit ook echt zal lukken, wel mooie publiciteit. Overigens is het niet alleen Stenders die hierin mee deed maar ook de andere 3 musketiers. Maar buiten dat vind ik dat Vera gewoon van zender af mag hoor, hij past niet op Veronica net als Derksen niet. Ik ben er wel mee eens dat het gewoon onzin was om het te framen als een 'bezuinigingsmaatregel' in eerste instantie en later er op terug komen dat het om programma technische redenen zou gaan.
Dat dit mooie publiciteit is ben ik niet met je eens.

Bij Radio 10 hoor je Jeroen van Nieuwenhuize ook niet zeggen dat Rob van Someren in de middag moet blijven.

De zender is niet gebaat bij dit soort publiciteit.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Daar is het dan ook Veronica voor, de rebelsheid, wars tegen het gepeupel in gaan.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Op welke manier is dit wars tegen het gepeupel ingaan?

Rebels zijn is schoppen tegen de gevestigde orde, dat is het tegenovergestelde van je eigen nest bevuilen.
Vanjeafisharder

In dit geval het gepeupel van de Mediahuis woordvoerder die het eerst framed als 'bezuinigingen' en later komt de aap uit de mouw dat het toch gaat om een programmatechnische redenen.
Plaats reactie