Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Je slaat de spijker op de kop. Wat dat betreft kun je doordeweeks 21-24 ook beter non stop maken eigenlijk, als ze daar niks beters voor hebben. Invallers van de afgelopen tijd Dennis, Niek, Gijs en Thijs waren allemaal veel beter dan Frank die er gewoon weinig zin in lijkt te hebben.
Non stop op zaterdag- en zondagavond laat vind ik echt wel een zwaktebod, zeker met een goed gevulde vrijdagavond. Volgens mij zijn er voldoende dj's bij Veronica die echt wel een goede invulling kunnen verzorgen, en binnen Mediahuis zijn ze er zeker.
Rock 'n roll is better than music!
Dennis Hoebee, Gijs Alkemade, Jannes Drop...
Helemaal met je eens. Maarrr (en ik heb dat al vaker gezegd op RF) ik heb de indruk dat er niet of nauwelijks gecoacht wordt bij Veronica. Te veel spreeks zijn los zand, te veel dj's klinken totaal onvoorbereid.
Ik ben voor spontane radio maar dat is echt wat anders dan de schuif opentrekken en maar wat in de SM-7 boeren.
-
Veel nuttig nieuws of ammuserende radio hebben de andere DJ's op andere tijdstippen/dagen nou ook weer niet te bieden. Het enige wat ik continue hoor is het oplezen van app berichten die ze van luisteraars krijgen over wat zij aan het doen zijn (of ze echt zijn betwijfel ik vaak), het weer, de tijd en de 3 woorden ''op radio Veronica''.
Welkom in de wereld van commerciële radio. Bij Veronica valt het nog mij. Bij andere stations is het nog strakker afgebakend. Als AI nog iets menselijker gaat klinken kunnen ze de DJ's zo vervangen daar. Van verrassing is geen enkele sprake meer.Anthony1987 schreef: ↑02 feb 2025 22:16 Veel nuttig nieuws of ammuserende radio hebben de andere DJ's op andere tijdstippen/dagen nou ook weer niet te bieden. Het enige wat ik continue hoor is het oplezen van app berichten die ze van luisteraars krijgen over wat zij aan het doen zijn (of ze echt zijn betwijfel ik vaak), het weer, de tijd en de 3 woorden ''op radio Veronica''.
Mediahuis zal voldoende DJ’s in huis hebben om een programma te maken op zaterdag- en zondagavond, maar de baten zullen niet opwegen tegen de kosten.
Ik vind het wel opmerkelijk dat Veronica nu Meeuwsen de deur wijst, want recent is Hoebee nog aangetrokken. Hiermee blijft Veronica een opvallend personeelsbeleid voeren en blijft de zender een spreekwoordelijke duiventil.
God is a DJ
Dat zou kunnen. Er zijn volgens mij wel meer programma's waarbij de kosten niet tegen de baten opwegen. Er is echter ook nog een geheel. Zelf vind ik zeven gepresenteerde avonden het station als geheel wel sterker maken. Dat is ook wat waard.
De vrijdagavond zal bijvoorbeeld ook meer kosten dan opleveren, maar doet wel wat met de identiteit van het station.
Wat is het waard dan? Ik denk dat de waarde van zeven gepresenteerde avonden te verwaarlozen valt. Wij, radiofreaks/radioliefhebbers, kennen de programmeringen uit ons hoofd, maar de gewone (potentiële) luisteraar vast niet. Er zijn er nog maar weinig die in een programmagids of programmaboekje de programmering bekijken, verwacht ik.Oortjes schreef: ↑03 feb 2025 18:25Dat zou kunnen. Er zijn volgens mij wel meer programma's waarbij de kosten niet tegen de baten opwegen. Er is echter ook nog een geheel. Zelf vind ik zeven gepresenteerde avonden het station als geheel wel sterker maken. Dat is ook wat waard.
De vrijdagavond zal bijvoorbeeld ook meer kosten dan opleveren, maar doet wel wat met de identiteit van het station.
God is a DJ
Het is voorspelbaarheid waard, plus aandacht voor de luisteraar op ieder moment dat deze luistert.
Bestaan die nog? Op websites staan natuurlijk wel programmeringen. Deze zullen wel gezien worden, anders waren de pagina's al lang verdwenen.
En dus blijkbaar luisteren er onvoldoende mensen om een gepresenteerd programma te rechtvaardigen. Ook hier lees ik weinig tot geen positieve berichten over de DJ’s die na 21 uur geprogrammeerd staan.
Veronica kan beter investeren in een goede dagprogrammering dan in een (slecht) gepresenteerd programma om 21 uur.
Stenders had als zenderbaas ook de ambitie om op ieder moment een gepresenteerd programma te hebben, maar dat leverde vooral veel middelmaat op.
God is a DJ
-
Wat is dat toch elke keer voor geneuzel dat Frank van't Hof zo goed als naakt verschijnt op promotiedoeleinden?
Wellicht omdat (in het geval van de huidige promotie) toepasselijk is? Cupido was ook naakt. Hierover klagen is mogelijk nog een groter geneuzel.Herman ven Schippers schreef: ↑05 feb 2025 10:07 Wat is dat toch elke keer voor geneuzel dat Frank van't Hof zo goed als naakt verschijnt op promotiedoeleinden?
Je hebt kink- en stophoest.
-
Het is een repeterend fenomeen wat mij opvalt de laatste maanden. Jij mag het klagen geneuzel vinden, ik stel gewoon een vraag op een radioforum.Stophoest schreef: ↑05 feb 2025 10:52Wellicht omdat (in het geval van de huidige promotie) toepasselijk is? Cupido was ook naakt. Hierover klagen is mogelijk nog een groter geneuzel.Herman ven Schippers schreef: ↑05 feb 2025 10:07 Wat is dat toch elke keer voor geneuzel dat Frank van't Hof zo goed als naakt verschijnt op promotiedoeleinden?