Veranderingen bij Qmusic
Moderator: admin6
Veranderingen bij Qmusic
Ingrid Perez komt terug op de radio, vanaf dit weekend is ze te horen als invaljock bij Q-music.
Ingrid Perez gaat aan de slag bij Q-Music.
Ingrid Perez is vanaf komend weekend te horen als inval jock bij Q-music van 6.00 uur tot 9.00. Ingrid Perez was tot begin dit jaar te horen bij 3FM in de vroege ochtend en daar weer voor bij KINK FM die sinds 1 oktober 2011 ten zielle is omdat de Verenging Veronica het station niet winstgevend kon krijgen in die 16 jaar dat station bestaan heeft. Ingrid Perez is erg blij dat aan de slag gaat als inval jock bij Q-music
Bron: http://www.mediasite.tv/index.php/782-i ... ar-q-music" onclick="window.open(this.href);return false;
Ingrid Perez gaat aan de slag bij Q-Music.
Ingrid Perez is vanaf komend weekend te horen als inval jock bij Q-music van 6.00 uur tot 9.00. Ingrid Perez was tot begin dit jaar te horen bij 3FM in de vroege ochtend en daar weer voor bij KINK FM die sinds 1 oktober 2011 ten zielle is omdat de Verenging Veronica het station niet winstgevend kon krijgen in die 16 jaar dat station bestaan heeft. Ingrid Perez is erg blij dat aan de slag gaat als inval jock bij Q-music
Bron: http://www.mediasite.tv/index.php/782-i ... ar-q-music" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Veranderingen bij Q-music
Ingrid Perez is verder te horen op Q-music Limburg ter vervanging van Joep Roelofsen.
Rob van Someren vertrekt per september bij Radio Veronica en Jeroen van Inkel stapt over van Q-music naar Radio Veronica om hem op te volgen. Dat melden meerdere bronnen, onafhankelijk van elkaar, aan RadioFreak.nl. De radiostations in kwestie bevestigen de berichtgeving niet.
Het contract van Van Someren loopt inderdaad per september af en er is niet gecommuniceerd over verlenging ervan. Bij navraag over het aflopen van het contract ontwijkt Radio Veronica gestelde vragen. Ook Q-music reageert ontwijkend op vragen over het vertrek van Jeroen van Inkel na deze zomer.
Rob van Someren is al ruim tien jaar lang te horen in de middag op Radio Veronica en is de enige dj die sinds de start van het huidige Radio Veronica in 2003 bij het station te horen is. Momenteel is Van Someren niet te horen op het radiostation, omdat hij ziek thuis zit na een hartinfarct.
De overstap van Van Inkel naar Radio Veronica zou een terugkeer zijn. In 2004 ging hij namelijk ook al aan de slag bij het radiostation, ook als opvolger van Van Someren, die naar het weekend verhuisde. Later presenteerde Van Inkel de ochtendshow en keerde Van Someren terug in de middag.
In het najaar van 2005 stapte Jeroen van Inkel over naar Q-music waar hij een aantal jaar de ochtendshow presenteerde; in 2008 moest hij noodgedwongen verhuizen naar de middag.
Zou mooi zijn voor Veronica, waar steeds meer oud 538 gedienden samen komen. Nu de luistercijfers nog... Q music loopt aardig leeg zo... neem aan dat Niek VD bruggen daar eindelijk zijn welverdiende middagshow krijgt....
Waarom loopt Q leeg ? Zit genoeg talent daar, meer dan genoeg. Q heeft ruimte genoeg voor nieuwe talenten, en gelukkig maar.
Ik heb Jeroen nooit vinden passen bij Q-music. Dit was een kwestie van afwachten wanneer hij zou vertrekken.
Ik heb Jeroen nooit vinden passen bij Q-music. Dit was een kwestie van afwachten wanneer hij zou vertrekken.
Drie grote namen in een jaar, er blijft geen bekende dj over. En talent, tja... heb vorige week eens naar Marieke elsinga zitten luisteren, die zit er toch al even, maar hoe tenenkrommend slecht zeg! Maar luistercijfers blijven prima dus zal wel persoonlijk zijn...
Knap toch? Hoe Q-music het prima doet na het vertrekken van een aantal bekende namen op de zender. En Van Inkel naar Veronica lijkt me een goede zet. Wel heel jammer dat Somertijd daarmee zou gaan verdwijnen.
Misschien een beetje schuiven maar dan lijkt de programmering van Q toch alweer netjes ingevuld. Idd knap dat het ze lukt 'zonder grote namen'.Rob01 schreef:Ingrid Perez komt terug op de radio, vanaf dit weekend is ze te horen als invaljock bij Q-music...
Jeroen en Veronica is natuurlijk een prima (re)match.
Ja, toch zou ik nog maar wat slagen om de arm houden. Ik vind het artikel van Radiofreak nu niet bepaald getuigen van journalistieke klasse. Meerdere bronnen melden het individueel van elkaar. Dat kan ook betekenen dat ze individueel van elkaar Radiofreak een loer wilden draaien. En dat de woordvoerders eromheen zouden praten, dat is een subjectieve inschatting van de persoon die deze woordvoerders gesproken heeft. Met dit soort transfers geloof ik het altijd pas als het ook daadwerkelijk zo is .
Mocht het daadwerkelijk gebeuren, dan valt nog te bezien wat het effect op Q-Music als geheel is. Ik denk dat het wel valt op te lossen namelijk. Natuurlijk, Van Inkel is een hele grote naam, maar je kunt jezelf afvragen of de doelgroep van Q-Music ook echt luisterde voor Jeroen van Inkel. Dat durf ik nog wel te betwijfelen. Gaten die eerder in de ochtend vielen door het vertrek van De Wild en later ook Kijk in de Vegte werden in ieder geval ook onverwachts goed ingevuld met eigen talent.
Dan zijn er misschien wel forumleden die het nodig vinden om die mensen zonder argumenten af te maken, maar ik denk dat deze dj's in al hun 'tenenkrommendheid' het toch een stukje verder hebben geschopt dan die forumleden.
Mocht het daadwerkelijk gebeuren, dan valt nog te bezien wat het effect op Q-Music als geheel is. Ik denk dat het wel valt op te lossen namelijk. Natuurlijk, Van Inkel is een hele grote naam, maar je kunt jezelf afvragen of de doelgroep van Q-Music ook echt luisterde voor Jeroen van Inkel. Dat durf ik nog wel te betwijfelen. Gaten die eerder in de ochtend vielen door het vertrek van De Wild en later ook Kijk in de Vegte werden in ieder geval ook onverwachts goed ingevuld met eigen talent.
Dan zijn er misschien wel forumleden die het nodig vinden om die mensen zonder argumenten af te maken, maar ik denk dat deze dj's in al hun 'tenenkrommendheid' het toch een stukje verder hebben geschopt dan die forumleden.
Be a debaser!
Jeroen naar Veronica? Goede zet. Ik vond Jeroen eigelijk nooit goed bij de doelgroep die Q-music aanspreekt passen. Hij wil vlotte en leuke radio maken, maar dat lukt m op 1 of andere manier niet. Volgens mij lacht ook alleen hijzelf maar om zijn "grappen".
Ik denk dat Q genoeg talent in huis heeft om dit gat op te vullen.
Ik denk dat Q genoeg talent in huis heeft om dit gat op te vullen.
Perez in de ochtend? omg... zo'n matige jock op zo'n belangrijk tijdslot zetten, lijkt mij geen verstandige zet.
Bababooey !
Twitter
-
In het weekend....Budweiser schreef:Perez in de ochtend? omg... zo'n matige jock op zo'n belangrijk tijdslot zetten, lijkt mij geen verstandige zet.
Van Someren dan naar Q? Dan ga ik met hem mee!
Timur en Ramon Open Radio, zal een leuke middagshow zijn voor Q music.
Ik denk zelf dat Joey van der Velden de middagshow gaat overnemen. Paar maanden geleden was van Inkel ziek en toen nam hij het ook over. Afgelopen week was van Inkel ook niet aanwezig en toen nam hij het ook over (samen met Koreman).
Q is gewoon slim, ze leiden zelf hun talenten op. De ochtendshow doet het goed en niemand had ooit van die twee gehoord.
Een minpunt is dat Q zijn programmering steeds moet aanpassen, zo wordt het wel een beetje onoverzichtelijk voor de luisteraars.
Q is gewoon slim, ze leiden zelf hun talenten op. De ochtendshow doet het goed en niemand had ooit van die twee gehoord.
Een minpunt is dat Q zijn programmering steeds moet aanpassen, zo wordt het wel een beetje onoverzichtelijk voor de luisteraars.