FreshFM nieuwe vormgeving?

Discussieer over de regionale omroepen
Plaats reactie
EtherScout

Re: FreshFM nieuwe vormgeving?

Bericht door EtherScout » 08 jun 2018 12:16

robertdeloor schreef:
08 jun 2018 09:45
EtherScout schreef:
07 jun 2018 22:38
robertdeloor schreef:
07 jun 2018 20:01
...kan ik je melden dat we met OUR HOUSE FM niet mee doen met de veiling van kavel B05. Wij zien onze toekomst 'online only'. Ondanks dat onze naam wellicht anders doet vermoeden. :wink:
Dus jullie draaien voornamelijk Madness en Crosby, Stills, Nash & Young. Of bedoelde je dat vermoeden niet? :wink:
Haha, nee dat bedoelde ik niet. Die passen toch beter op een andere 'zender. Maar fijn om dat eventuele misverstand uit de wereld geholpen te hebben. :))
Daar kan je wel een paar sampletjes uit halen voor een mooie old-school 'Our House'-housetrack. :D

Maar wij gaan off-topic. Mijn excuses...

Durashift

Bericht door Durashift » 10 jun 2018 01:14

robertdeloor schreef:
(..)
Als reactie op bovenstaand kan ik je melden dat we met OUR HOUSE FM niet mee doen met de veiling van kavel B05. Wij zien onze toekomst 'online only'. (..)
Succes. Ik luister nu even naar Nightcrawling. :smile:

Wat ik even mis is een directe knop op jullie website om naar jullie stream te luisteren. Ben er via onlineradio.nl wel gekomen.
Wellicht maakt het dat makkelijker voor de 'voorbijkomende luisteraar' die niet direct de behoefte heeft om een applicatie te installeren om naar jullie te kunnen luisteren.

rodie

Bericht door rodie » 10 jun 2018 13:51

Durashift schreef:
10 jun 2018 01:14
robertdeloor schreef:
(..)
Als reactie op bovenstaand kan ik je melden dat we met OUR HOUSE FM niet mee doen met de veiling van kavel B05. Wij zien onze toekomst 'online only'. (..)
Wat ik even mis is een directe knop op jullie website om naar jullie stream te luisteren. Ben er via onlineradio.nl wel gekomen.
Wellicht maakt het dat makkelijker voor de 'voorbijkomende luisteraar' die niet direct de behoefte heeft om een applicatie te installeren om naar jullie te kunnen luisteren.
ik heb de website bekeken en dat hoeft ook niet, bovenin staat duidelijk een TuneIn button om te luisteren. werkt meteen, zonder iets te hoeven installeren. Wat ik wel mis is een directe link om bijvoorbeeld jullie met Winamp te kunnen beluisteren.

robertdeloor

Bericht door robertdeloor » 10 jun 2018 22:30

rodie schreef:
10 jun 2018 13:51
Durashift schreef:
robertdeloor schreef:
(..)
ik heb de website bekeken en dat hoeft ook niet, bovenin staat duidelijk een TuneIn button om te luisteren. werkt meteen, zonder iets te hoeven installeren. Wat ik wel mis is een directe link om bijvoorbeeld jullie met Winamp te kunnen beluisteren.
Dank voor de feedback! De play button heeft nog wat te weinig focus, ga ik iets mee doen. We gebruiken momenteel tijdelijk de tunein.com player totdat we onze nieuwe eigen player af hebben.

Nu maar weer on topic richting FreshFM / kavel B05. Is er nog nieuws? :cool:

Echtwel

Bericht door Echtwel » 11 jun 2018 09:28

robertdeloor schreef:
10 jun 2018 22:30
rodie schreef:
10 jun 2018 13:51
Durashift schreef:

Dank voor de feedback! De play button heeft nog wat te weinig focus, ga ik iets mee doen. We gebruiken momenteel tijdelijk de tunein.com player totdat we onze nieuwe eigen player af hebben.

Nu maar weer on topic richting FreshFM / kavel B05. Is er nog nieuws? :cool:
Zo is dat al hebben een leuk station hoor (like) ;)

Waarom zou Fresh Fm zelf niet mee doen trouwens?

Echtwel

Bericht door Echtwel » 11 jun 2018 09:46

En als ik dit lees zeg toch weer nrj

https://radiovisie.eu/tachtig-geintesee ... te-panter/

boxfm

Bericht door boxfm » 11 jun 2018 16:32

Echtwel schreef:
11 jun 2018 09:46
En als ik dit lees zeg toch weer nrj

https://radiovisie.eu/tachtig-geintesee ... te-panter/
Dus omdat je leest dat ze talenten zoeken, denk je dat NRJ ook naar Nederland komt? Eerste wat ik denk: Goedkope vulling van de programmering. Maar dat kan aan mij liggen.

NRJ gaat echt niet voor de frequenties van Fresh. Te slechte dekking daarvoor. Maar de Nederlandse radiomarkt is überhaupt financieel niet aantrekkelijk. De winstgevende zenders zijn op één hand te tellen. Als NRJ naar Nederland had willen komen, dan hadden ze de afgelopen jaren wel een zender overgenomen of voor kavel A7 gegaan. Daarnaast hadden ze eerder de kans om met Decibel in zee te gaan, is 'm ook niet geworden.

Plaats reactie