Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Dus als je website gewoon "in de lucht" blijft, ben jij per definitie "aan het werk"?
Ik laat mijn koelkast ook altijd aan als ik op vakantie ben.
-
Robert Jensen maakt gewoon zijn shows. Dat is in zijn geval zijn werk.Satfreak13 schreef: ↑16 jul 2024 09:23 Dus als je website gewoon "in de lucht" blijft, ben jij per definitie "aan het werk"?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Heel benieuwd naar de programmering de komende tijd want ook Dennis is volgende week weg
Dus als ik me niet vergis:
6-10 vrij
10-12 vrij
12-14 Lindi
14-16 Mark
16-19 team Frank zonder Frank
2 shows overdag van 3 zou het meest logisch zijn dan maar dan blijft de ochtend open
6-10 vrij
10-12 vrij
12-14 Lindi
14-16 Mark
2 shows overdag van 3 zou het meest logisch zijn dan maar dan blijft de ochtend open
Martijn denk ik de ochtendshow en Jordi of Bas 10-12.
Opvallend: Een item over de Top40 op 538. Zelfs Erik de Zwart aan de telefoon.
Ook opvallend...
Tv 538 is ter ziele... men zendt nu gewoon de complete "kijk live" stream uit op het kanaal inclusief radio reclames. Geen aparte TV538-content meer.
24 uur radio dus op het tv kanaal. Kan zo dus blijkbaar wel meetellen met het luisteronderzoek.
Tv 538 is ter ziele... men zendt nu gewoon de complete "kijk live" stream uit op het kanaal inclusief radio reclames. Geen aparte TV538-content meer.
24 uur radio dus op het tv kanaal. Kan zo dus blijkbaar wel meetellen met het luisteronderzoek.
Ik had niet echt de indruk dat de rest van de programmering nou zo goed bekeken werd. En andersom: juist stoppen met radio op tv538 is juist de doodsteek. Nu is het gewoon een makkelijke manier om beeld te zien zonder casten etc.
-
Ik was gister ergens en die had de hele tijd 538 op staan. Ik ben zelf geen vaste 538 luisteraar maar ik snap niet zo heel goed waarom ze een lunch show hebben. Toen met Dane was er nog wel wat maar nu was het niet meer dan alleen maar muziek. Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet tijdsloten van 3 uur hebben op de dag. Het voegt echt helemaal niks toe! Zo kan je Dennis tot 13 en Mark naar 13 uur zetten en Lindo voorlopig de middagshow laten doen bijvoorbeeld. Ze zadelen zich zelf wel heel erg op met een probleem de komende weken.marijn480 schreef: ↑17 jul 2024 11:14 Heel benieuwd naar de programmering de komende tijd want ook Dennis is volgende week weg
6-10 vrij
10-12 vrij
12-14 Lindi
14-16 Mark
Dat ben ik met je eens. Persoonlijk vind ik het als luisteraar fijn als er om 12u een lunchshow begint, maar de lunchshow op 538 is dusdanig music driven dat het voor mij dan prima is om Dennis Ruyer een uurtje langer te programmeren.Deradiokenner schreef: ↑18 jul 2024 16:33 Ik was gister ergens en die had de hele tijd 538 op staan. Ik ben zelf geen vaste 538 luisteraar maar ik snap niet zo heel goed waarom ze een lunch show hebben. Toen met Dane was er nog wel wat maar nu was het niet meer dan alleen maar muziek. Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet tijdsloten van 3 uur hebben op de dag. Het voegt echt helemaal niks toe! Zo kan je Dennis tot 13 en Mark naar 13 uur zetten en Lindo voorlopig de middagshow laten doen bijvoorbeeld. Ze zadelen zich zelf wel heel erg op met een probleem de komende weken.
Alhoewel ik liever zou zien dat Dennis Ruyer 9-12u doet en dan wel een lunchshow, maar dan ook wel echt wel wat onderscheidener.
Deze week hoorde ik een paar keer een stukje van de lunchshow van Radio 10. Ik overweeg daar naartoe over te stappen. Doet Jeroen Nieuwenhuizen eigenlijk best wel leuk.
-
Ik zou dan kiezen voor een lunchshow van een uur die even breekt met de rest van de dag om de boel even op te schudden.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Heb 'm vorig jaar ontdekt en sindsdien smiddags tot 14u altijd opstaan! Leuke show iddOrange schreef: ↑18 jul 2024 17:59Dat ben ik met je eens. Persoonlijk vind ik het als luisteraar fijn als er om 12u een lunchshow begint, maar de lunchshow op 538 is dusdanig music driven dat het voor mij dan prima is om Dennis Ruyer een uurtje langer te programmeren.Deradiokenner schreef: ↑18 jul 2024 16:33 Ik was gister ergens en die had de hele tijd 538 op staan. Ik ben zelf geen vaste 538 luisteraar maar ik snap niet zo heel goed waarom ze een lunch show hebben. Toen met Dane was er nog wel wat maar nu was het niet meer dan alleen maar muziek. Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet tijdsloten van 3 uur hebben op de dag. Het voegt echt helemaal niks toe! Zo kan je Dennis tot 13 en Mark naar 13 uur zetten en Lindo voorlopig de middagshow laten doen bijvoorbeeld. Ze zadelen zich zelf wel heel erg op met een probleem de komende weken.
Alhoewel ik liever zou zien dat Dennis Ruyer 9-12u doet en dan wel een lunchshow, maar dan ook wel echt wel wat onderscheidener.
Deze week hoorde ik een paar keer een stukje van de lunchshow van Radio 10. Ik overweeg daar naartoe over te stappen. Doet Jeroen Nieuwenhuizen eigenlijk best wel leuk.
Julia op plek Martijn volgende week
Er staat nu Mark van 12-16 volgende week. Zou ook kunnen dat het nog 13-16 wordt en 10-13. Had Lindo vakantie? Anders doet hij vast 10-12/13.
Ik zou wel een lunchshow willen behouden tussen 12 en 14 uur, maar er mag wel iets meer gebeuren ipv alleen muziek.Orange schreef: ↑18 jul 2024 17:59Dat ben ik met je eens. Persoonlijk vind ik het als luisteraar fijn als er om 12u een lunchshow begint, maar de lunchshow op 538 is dusdanig music driven dat het voor mij dan prima is om Dennis Ruyer een uurtje langer te programmeren.Deradiokenner schreef: ↑18 jul 2024 16:33 Ik was gister ergens en die had de hele tijd 538 op staan. Ik ben zelf geen vaste 538 luisteraar maar ik snap niet zo heel goed waarom ze een lunch show hebben. Toen met Dane was er nog wel wat maar nu was het niet meer dan alleen maar muziek. Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet tijdsloten van 3 uur hebben op de dag. Het voegt echt helemaal niks toe! Zo kan je Dennis tot 13 en Mark naar 13 uur zetten en Lindo voorlopig de middagshow laten doen bijvoorbeeld. Ze zadelen zich zelf wel heel erg op met een probleem de komende weken.
Wat Coen deed tijdens 12-14 vond ik heel leuk met o.a. een leuk spelletje. Of jaren geleden Weten = Winnen met Tim Klijn.
Welke dj zat er vanochtend op 538 tussen 10.00 en 11.00 vond hem een beetje saai… jullie..