Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Hoe laat is Lekker na de Wekker eigenlijk in de Ochtendshow?
Vind het toch kaal zo op de office hours bij 538. "Mis" dan toch de lunchshow wel. Net ff wat meer interactie, ff wat meer afwisseling.
Bij Q vind ik die blokken van 3u juist lekker overdag, maar bij 538 wordt het dan zo snel langdradig. Lindo en Mark zijn top jocks maar weten me niet 3u vast te houden.
Meer mensen die dat zo ervaren nu?
Bij Q vind ik die blokken van 3u juist lekker overdag, maar bij 538 wordt het dan zo snel langdradig. Lindo en Mark zijn top jocks maar weten me niet 3u vast te houden.
Martijn la Grouw naar 538. Iemand idee welk tijdslot?
-
De uren van coen. Alle progammas zijn nu 1uur verlengd, maar die gaat gewoon 12/14u doen
-
Had hem eigenlijk meer naar veronica zien gaan, gezien hij bij mediahuis zat al.
Tijdstip maken ze later bekend zie ik.
Wel goed dat er een dj bij komt, konden ze wel gebruiken.
Wel goed dat er een dj bij komt, konden ze wel gebruiken.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
https://soundcloud.com/dj-nick1
-
Tijdstip word denk ik de uren van Dennis Ruyer, de avond van Niek, of de middag waar eerst Coen zat
Hoe leuk dat Martijn La Grouw 538 dj word. Ik zag deze transfer echt niet aankomen. Denk niemand
Niek naar de lunch en Martijn naar 19.00-21.00 zou mooi zijn
-
Ik gok op de avond van Niek, ik geloof niet dat ze nog een Lunchshow gaan toevoegen. En Jordi meteen weer daar weghalen zie ik ook niet gebeuren. Dus het zal de avond wel worden. Niek is waarschijnlijk uitgespeeld op 538.Jari de Jonge schreef: ↑20 nov 2023 15:42 Tijdstip word denk ik de uren van Dennis Ruyer, de avond van Niek, of de middag waar eerst Coen zat
Ik ben bang dat je gelijk hebt, hoe jammer ik het ook vind. Had graag Niek op 12-14 gehoordDeradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 16:16Ik gok op de avond van Niek, ik geloof niet dat ze nog een Lunchshow gaan toevoegen. En Jordi meteen weer daar weghalen zie ik ook niet gebeuren. Dus het zal de avond wel worden. Niek is waarschijnlijk uitgespeeld op 538.Jari de Jonge schreef: ↑20 nov 2023 15:42 Tijdstip word denk ik de uren van Dennis Ruyer, de avond van Niek, of de middag waar eerst Coen zat
Ja volledig met je eens. Ik ben om 12 afgehaakt richting Veronica vandaag. Gebeurt ook weinig daarna tot de middagshow begint. Voor mij maakte de lunch met Niek juist het verschil. Helaas heeft dat welgeteld negen dagen geduurd. Maar vond Jordi best een redelijk alternatief. Beter als dit in elk geval wat mij betreft.Daan_17 schreef: ↑20 nov 2023 15:09 Vind het toch kaal zo op de office hours bij 538. "Mis" dan toch de lunchshow wel. Net ff wat meer interactie, ff wat meer afwisseling.
-
Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37 Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Om daar weer de ochtendshow te gaan doen?