Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen 538

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 17 nov 2023 19:35
Pot schreef: 17 nov 2023 17:33 Wat er zo feel good is aan Radio 10 vraag ik me sowieso af.
De programma’s van Lex Gaarthuis en Rob van Someren stralen overduidelijk feel good uit. Ook een spel als de Lach van 10 past naadloos binnen het feel good format.
Het is maar wat feelgood inhoudt natuurlijk. Ik zie zelf feelgood ook als iets positiefs, gemakkelijks en zachts. Rob van Someren vind ik daar totaal niet in passen eigenlijk. Die laat je wel lachen (tenminste, sommigen), maar om zoiets al feelgood te noemen? Ja je voelt je er misschien beter door, maar valt het echt onder het genre feelgood?
Dan zie ik de vergelijking met Qmusic eigenlijk ook niet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 17 nov 2023 19:41
Phoenix schreef: 17 nov 2023 19:35
Pot schreef: 17 nov 2023 17:33 Wat er zo feel good is aan Radio 10 vraag ik me sowieso af.
De programma’s van Lex Gaarthuis en Rob van Someren stralen overduidelijk feel good uit. Ook een spel als de Lach van 10 past naadloos binnen het feel good format.
Het is maar wat feelgood inhoudt natuurlijk. Ik zie zelf feelgood ook als iets positiefs, gemakkelijks en zachts. Rob van Someren vind ik daar totaal niet in passen eigenlijk. Die laat je wel lachen (tenminste, sommigen), maar om zoiets al feelgood te noemen? Ja je voelt je er misschien beter door, maar valt het echt onder het genre feelgood?
Dan zie ik de vergelijking met Qmusic eigenlijk ook niet.
Er bestaat geen eenduidige definitie van het begrip 'feelgood'. Niettemin is het duidelijk dat beide zenders een 'feelgood'-format hanteren, zij het met een verschillende invulling en benadering.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Een van de beste dj's in het weekend momenteel vind ik trouwens Niels van der Veen, de producer van de 538 ochtendshow die op zaterdagochtend live het beste van presenteert. Dat doet hij super, vind ik.
Daan!

Bericht door Daan! »

Hij zit ook nog bij Grand Prix Radio. Die jongen heeft het echt druk.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Ja klopt, maar dat zijn vaak voicetracks. Maar hij is zeker niet rustig idd.
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... radio-538/

Was al wel een beetje duidelijk, maar dus nog niet bekend wanneer Niek terugkomt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DJ_Nick schreef: 18 nov 2023 22:51 https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... radio-538/

Was al wel een beetje duidelijk, maar dus nog niet bekend wanneer Niek terugkomt.
StefanT schreef: 14 nov 2023 00:15 Jij gelooft toch niet dat ie echt ziek is? Dit doen DJs altijd als ze weg willen bij een radiostation
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

DJ_Nick schreef: 18 nov 2023 22:51 https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... radio-538/

Kijk wij radiofreaks hopen natuurlijk dat er een transfer aan komt. Laten we in eerste instantie er gewoon van uit gaan dat hij ziek thuis zit. Maar! Dit is natuurlijk wel typerend, aantal jaar geleden was dit ook rond dit tijdsbestek dat Niek niet op Q te horen was. Was toen dezelfde lezing als nu het geval bij 538. En opeens ging hij in januari naar Veronica! Weten we het nog? En laten we nu ook een nieuwe zender hebben in de ether die nog een plekje vrij heeft in de programmering. Ik zeg niet dat dit zo is, maar opvallend is het wel en ik zou hem prima bij JOE passen. Hebben ze ook meteen 13-16 ingevuld. Ik zou hem daar perfect voor vinden
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Zie Niek ook wel vertrekken naar Joe!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

JopisBack schreef: 19 nov 2023 13:47 Zie Niek ook wel vertrekken naar Joe!
Niek is een ideale jock om de middag van Joe in te vullen. Beter dan Kai Merckx die geen aansluiting heeft met de doelgroep. Radio 538 zal toch niet laten gebeuren dat de dagprogrammering van Joe straks bestaat uit overgelopen 538 jocks.
Disclaimer:
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Vorig jaar gingen er vier dj’s naar 3FM en nu al twee (Coen en Sander als 1 gerekend) naar JOE. Dus zou inderdaad kunnen. Maar of JOE wil dat de hele week tussen 6:00-16:00 oud 538 dj’s zijn weet ik niet.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

JopisBack schreef: 19 nov 2023 13:47 Zie Niek ook wel vertrekken naar Joe!
Met een tijdelijke opvangen van de ochtendshow totdat Coen en Sander komen en dan een vaste plek tussen 13-16 en vaste vervanger van de drive time shows heb je een mooi pakket. En muzieksamensteller op de achtergrond? Ik zou het dan wel weten. Maar dit is gewoon speculeren, en laten we gewoon uit gaan van de lezing die we van 538 krijgen. En we wensen hem veel beterschap toe.
WFNX

Bericht door WFNX »

Joe wilde vertrouwde en bekende stemmen. Hoe gezellig Kai ook is, die is niet vertrouwd bij de frisse veertiger. Niek een stuk meer... Zou inderdaad een goede aanwinst voor 13-16 zijn, net als Lindo overigens...
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Ja zo kan je heel het 538 team er wel weg gaan zetten.....
We wachten het gewoon rustig af.
Orange

Bericht door Orange »

Deradiokenner schreef: 19 nov 2023 12:22

Kijk wij radiofreaks hopen natuurlijk dat er een transfer aan komt. Laten we in eerste instantie er gewoon van uit gaan dat hij ziek thuis zit. Maar! Dit is natuurlijk wel typerend, aantal jaar geleden was dit ook rond dit tijdsbestek dat Niek niet op Q te horen was. Was toen dezelfde lezing als nu het geval bij 538. En opeens ging hij in januari naar Veronica! Weten we het nog? En laten we nu ook een nieuwe zender hebben in de ether die nog een plekje vrij heeft in de programmering. Ik zeg niet dat dit zo is, maar opvallend is het wel en ik zou hem prima bij JOE passen. Hebben ze ook meteen 13-16 ingevuld. Ik zou hem daar perfect voor vinden
Waarom willen wij radiofreaks een transfer? Laat Niek aub bij 538 blijven.
Plaats reactie