Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Herman ven Schippers

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Herman ven Schippers »

SB92 schreef: 07 okt 2023 11:53
Retegoet schreef: 07 okt 2023 11:46
JulesKluivert schreef: 06 okt 2023 11:17

Barend is sinds deze maand gestopt met roken, dus het kunnen ook de ontwenningsverschijnselen zijn... ;)

Sander Hoogendoorn vond ik trouwens ook altijd wel onrustig achter de draaitafel staan
Skateboy Hoogie vergelijken met Barend , is hetzelfde als Harkemase Boys ten opzichte van Barcelona . Had Sander maar 10 procent van de kwaliteiten van Barend
Haha, wauw. Is dit het niveau van discussiëren? Dat je Hoogendoorn een minder goede DJ vindt dan Barend, soit. Maar dit is toch onnodig?
Sander heeft bij 3FM een aantal prima shows gemaakt. Dat Barend het nu goed doet, betekent niet dat anderen opeens minder dan 10% van zijn kwaliteiten hebben.
Gemeld als troll. Lekker links laten liggen verder, admins gaan hun werk wel doen.
Jordsco

Bericht door Jordsco »

Ik mis Sander nog steeds op 3FM. Zijn ochtendshow was voor mij ideaal…ik zap in de ochtend nog steeds weg voor dat overdreven schijtlollige gedoe met moptober, het 2 categorieën spel , die grappig bedoelde jingles.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Timur vandaag in de Perstribune op Radio 1. Even horen wanneer zijn laatste uitzending op 3FM is.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Jordsco schreef: 08 okt 2023 00:04 Ik mis Sander nog steeds op 3FM. Zijn ochtendshow was voor mij ideaal…ik zap in de ochtend nog steeds weg voor dat overdreven schijtlollige gedoe met moptober, het 2 categorieën spel , die grappig bedoelde jingles.
Nou van mij mag je hem terug hebben hoor, en Frank en Herman erbij. 🤪
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Jordsco schreef: 08 okt 2023 00:04 Ik mis Sander nog steeds op 3FM. Zijn ochtendshow was voor mij ideaal…ik zap in de ochtend nog steeds weg voor dat overdreven schijtlollige gedoe met moptober, het 2 categorieën spel , die grappig bedoelde jingles.
Sander is juist perfect voor Veronica. Een zender waar ik niet naar luister is een perfecte plek voor Sander.
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

aapdedino schreef: 08 okt 2023 10:34 Timur vandaag in de Perstribune op Radio 1. Even horen wanneer zijn laatste uitzending op 3FM is.

Deze week is zijn laatste uitzending.
jessica

Bericht door jessica »

Hij zei echt niet veel. In het hele gesprek lijkt hij niet precies te weten wat hij wil.
Ik heb wel het idee dat hij al contacten heeft met een ander station. Waarschijnlijk Joe. De presentatrice van Radio1 dacht dit ook.
Hij zou de middag tussen 1 en 4 daar nog kunnen gaan doen bijvoorbeeld vanaf januari.

Ik geloof niet in het verhaal dat hij graag in een hotel zou willen werken als runner. Mooi verhaaltje voor de buhne.
SB92

Bericht door SB92 »

Eens. Zijn show met Dieuwke en Thijs Boontjes was erg prettig wakker worden. Al begrijp ik ook dat het geen grote publiekstrekker was.
Freddie Mercuryfan

Bericht door Freddie Mercuryfan »

Dieuwke mis ik ook, kan zij niet bij de ochtendshow van Rob & Wijnand aanschuiven als vaste nieuwslezeres?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nee Dieuwke is helemaal over naar Radio 1.
Pot

Bericht door Pot »

Dieuwke was prima, maar miste net iets wat snelheid. Overigens vind ik Tomas Delsing ook goed, maar tijdens de office hours past hij beter. Met Martijn Middel heb ik dan weer niks: geen fijne stem, geen lekker tempo.
Morrison

Bericht door Morrison »

aapdedino schreef: 08 okt 2023 18:21 Nee Dieuwke is helemaal over naar Radio 1.
Is ze inderdaad helemaal over naar Radio 1? Ze lijkt nu alleen af en toe in te vallen bij Nieuws & Co?
Wat ik jammer vind, want ik zou haar graag vaker horen.
alex..

Bericht door alex.. »

Ben het hier mee eens.
De items zijn echt te druk, geen enkele actuele relevantie (de quiz van Sander zat nog in de waan van de dag) en voor mij eerder een irritatie factor.

Dat moptober is echt heel slecht, met moppen die ze in Somertijd niet eens maken. Die mondharmonica maakt het enkel nog erger (dat geluid in de morgen).
Ook het twee categorieën spel is wel klaar. De woordspelingen zijn matig en het is veel te druk.

Voor een super creatief man als Rob is, staat de show al heel lang stil. Enkel de momenten kwart na het hele uur zijn voor mij als enige waard te blijven plakken. Dan zijn ze met zijn drieën nog spontaan.
Zoals ze in Dit was de Radio zeggen, een avondshow sfeer ombuigen naar een ochtendshow is geen gemakkelijke opgave en het lijkt niet te lukken naar mijn mening.

En op de nieuwslezers, Marco Geijtenbeek en Hanneke van Zessen vind ik persoonlijk nog 2 van de leukste nieuwslezers die ook durven wat van zichzelf te tonen. Als ze zo vroeg willen opstaan, mogen ze zeker aanschuiven wat mij betreft.
petoi

Bericht door petoi »

Hanneke is ook een oud DJ die de opleiding van 3FM heeft gedaan en zelfs 2 jaar in nacht vol heeft gemaakt maar niet door kon stromen omdat het de hoogtij dagen van 3FM waren. (circa 2010) Die weet wel hoe radio werkt.

De irritatie factor voor mij is nu vooral dat het lachen niet oprecht is. Dat is ook waarom ik Evers en vSomeren niet trek. Zeg 5 woorden in willekeurige volgorde en ze lachen.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

jessica schreef: 08 okt 2023 13:07 Hij zei echt niet veel. In het hele gesprek lijkt hij niet precies te weten wat hij wil.
Maar ineens was er de keiharde ontkenning dat hij nu voor altijd stopt, maar "minstens voor een paar maanden"
ik hoop dat hij terugkomt, ik vond Open Radio altijd geniaal!
Qua tone of voice, maar eigenlijk in z'n geheel vind ik hem erg goed te doen. Het is niet heel schokkend of flitsend, maar hij zet voor mij echt een heel fijne sfeer neer.
Sander met een goede co-host lijkt mij een fijne setup voor een prettig wegluisterende ochtendshow, hier of op Veronica.
Plaats reactie