Wat is de gehele context van de post van Mark? Dit is een screensot van iemand die een post van Mark in een screenshot heeft staan, waarbij het lijkt dat hij ergens op reageert.
Zonder context kan je natuurlijk geen conclusies trekken.
Wat is de gehele context van de post van Mark? Dit is een screensot van iemand die een post van Mark in een screenshot heeft staan, waarbij het lijkt dat hij ergens op reageert.
Zonder context kan je natuurlijk geen conclusies trekken.
Nee, bovendien is X natuurlijk ook een echte betrouwbare nieuwsbron (not). Vooral leuk om weer wat te polariseren en herrie te schoppen, nu ook op het forum.
Overigens zit ik de reacties nu te lezen - die sowieso al erg triest zijn gezien de omstandigheden - maar zie ik zijn naam nergens staan.
Moest mij weer denken aan een eerdere reactie van DavyGer, die overigens ook niet juist bleek te zijn:
DavyGer schreef: ↑22 jun 2022 18:20
Volgens Roddelpraat stuurt Mark van der Molen seksfilmpjes naar 13 jarige meisjes. In de show laten ze daar een voorbeeld van zien.
Gaat lekker bij 3FM.
Misschien moeten we het houden binnen de feiten en geruchten die zich op de radio afspelen.
Uit het bericht van Pot "Nee, bovendien is X natuurlijk ook een echte betrouwbare nieuwsbron (not). Vooral leuk om weer wat te polariseren en herrie te schoppen, nu ook op het forum.
Overigens zit ik de reacties nu te lezen - die sowieso al erg triest zijn gezien de omstandigheden - maar zie ik zijn naam nergens staan.
"
Uit het bericht van Pot "Nee, bovendien is X natuurlijk ook een echte betrouwbare nieuwsbron (not). Vooral leuk om weer wat te polariseren en herrie te schoppen, nu ook op het forum.
"
Het ging mij erom dat je een post deelt, met een reactie die niet (meer) op Instagram stond (dat heb ik zelf in ieder geval nagecheckt). Platforms als X, Roddelpraat maar ook Kicken zijn geweldig in het verspreiden van meningen, maar feitenkennis is er lang niet altijd en het zwartmaken is regelmatig een doel. Zoals in het verleden al eens gebeurde. Daar ben ik erg kritisch op. Zeker omdat het kan leiden tot polarisatie.
Maar goed, Mark gaf aan dat hij fout zat, daarmee is de kous af.
Wel slim voor je carrière. Niet zo slim om onder je eigen initialen te doen, of op het IP-adres van een computer in Hilversum. Maar zo lang alle info keurig met bronnen onderbouwd is, niet erg denk ik.
Ganeneester schreef: ↑15 nov 2024 18:56
Leuk feitje: Rob Janssen en Eva Koreman (toch?) met Frank van der Lende waren vandaag te zien in het Sinterklaasjournaal!
Klopt inderdaad, Frank en Eva gingen trouwen. Rob regelde de spandoeken boven de weg voor de sint. Grappig met burgemeester Sjors Frohlig.