Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Ik zag net op de programmering en de dj page dat Joost Schulte terugkeert op de zender vanaf volgende week
-
Hey idd, dats interessant.
Is dat dan de nieuwe plek voor hem nadat floris de vlambak verlaat?
Is dat dan de nieuwe plek voor hem nadat floris de vlambak verlaat?
-
Zit je net lekker in NBT
Schijnen ee problemen te zijn met audio wat niet radiovriendelijk genoeg is, terwijl het goed klonk.
Moete ze stoppen met zenden
Schijnen ee problemen te zijn met audio wat niet radiovriendelijk genoeg is, terwijl het goed klonk.
-
Ik vond het inderdaad ook wat vreemd. Hoorde niks van de “problemen”Jari de Jonge schreef: 22 jun 2024 21:35 Zit je net lekker in NBT
NBT zou eerst ook op NPO 2 Extra uitgezonden worden. Dat is ook niet doorgegaan. De reden die 3Voor12 gaf was dat ze vertraging hadden gehad en daardoor niet hadden kunnen soundchecken. Daarom mocht het niet uitgezonden worden door het management van NBT.
Menno de Boer (zendermanager 3FM) was bij Dit Was de Radio.
https://www.radiofreak.nl/zendermanager ... waarmaken/
-
Hoe zit het nou?
Nellie volgende week al terug? Barend solo?
Barend en wijnand blijven???
Nellie kan toch niet zo snel al terug zijn van een zwangerschap
Nellie volgende week al terug? Barend solo?
Barend en wijnand blijven???
Nellie kan toch niet zo snel al terug zijn van een zwangerschap
Ik ga er vanuit dat Barend & Wijnand net zolang doorgaan totdat Nederland uitgeschakeld wordt. Tot aan gisteren was het natuurlijk nog niet 100% zeker of we uit de groepsfase zouden komen, dus ik verwacht dat de programmering daarom nog niet bijgewerkt is.
-
De echte luisteraars komen bovendrijven ;-) :
B en W hebben aangeven dat zij net zolang blijven uitzenden totdat NL is uitgeschakeld.
Er is specifiek gemeld dat dit tot maximaal 14 juli is.
Bron: Op zender gemeld.
B en W hebben aangeven dat zij net zolang blijven uitzenden totdat NL is uitgeschakeld.
Er is specifiek gemeld dat dit tot maximaal 14 juli is.
Bron: Op zender gemeld.
- Ane Sybesma
Het programma gaat het hele EK door, tenzij Nederland er eerder dan de finale uitligt.
Bron: 10 juni op 3fm, hier op het forum en op radiofreak.nl

Heb Dit Was de Radio nog niet teruggeluisterd, maar deze quote op Radiofreak klinkt verstandig.Pot schreef: 25 jun 2024 12:01 Menno de Boer (zendermanager 3FM) was bij Dit Was de Radio.
- Ane Sybesma
Was in elk geval zeer aardig gesprek. Normaal geen fan van Dit was de Radio, ik vind het vaak te flauw, maar als ze iemand te gast hebben vind ik het meestal wel de moeite waard, nu dus ook.
Menno De Boer zegt best goeie dingen. Afgezien van het deel van dat 3FM zich vroeger zoveel zorgen maakte over de wereld, dat ben ik niet met hem eens. Onderzoek toont aan dat juist jongeren zich enorm veel zorgen maken over de wereld, je mag dat als medium best bespreekbaar maken vind ik.
Het verhogen van de TSL is lastig, zeker in deze tijden van korte aandacht en veel alternatieven. Benieuwd waar 3FM mee komt om dat te bewerkstelligen. De zender heeft niet de budgetten en commerciele mogelijkheden van de commerciele zenders, die veel met geld-gerelateerde akties kunnen doen.
Het verhogen van de TSL is lastig, zeker in deze tijden van korte aandacht en veel alternatieven. Benieuwd waar 3FM mee komt om dat te bewerkstelligen. De zender heeft niet de budgetten en commerciele mogelijkheden van de commerciele zenders, die veel met geld-gerelateerde akties kunnen doen.
Mark van der Molen op de plek van Tom en Joe deze week. Het duo vervangt dan weer Jaimy de Ruijter in de avond. Why? Vorige week was het nog wel andersom.
-
aapdedino schreef: 01 jul 2024 22:58 Mark van der Molen op de plek van Tom en Joe deze week. Het duo vervangt dan weer Jaimy de Ruijter in de avond. Why? Vorige week was het nog wel andersom.
Geen idee, ik word er echt gek van dat een programma soms zoveel verschillende invallers nodig heeft. Zet gewoon Mark er 3 weekjes neer als Jaimy weg is.
Of het is een experiment om te kijken of tom en joe wellicht meerdere uren radio kunnen maken. Ze hebben het al weleens eerder mogen doen, maar dat was 1 avondje
-
Er zijn heel veel mensen die zich zorgen maken over de wereld. Welke groep ga je dan bedienen? De klimaatwappies die zich angst hebben laten aanpraten dat de wereld vergaat? Of de mensen die de bestaanszekerheid zien instorten als gevolg van klimaat populisme? Beter hou je je als radiostation zo ver mogelijk bij die polarisatie vandaan.Streampie schreef: 26 jun 2024 10:43 Menno De Boer zegt best goeie dingen. Afgezien van het deel van dat 3FM zich vroeger zoveel zorgen maakte over de wereld, dat ben ik niet met hem eens. Onderzoek toont aan dat juist jongeren zich enorm veel zorgen maken over de wereld, je mag dat als medium best bespreekbaar maken vind ik.
Schopt graag tegen heilige huisjes...