Artist ID's

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!
Plaats reactie
Sandersjol

Artist ID's

Bericht door Sandersjol » 09 nov 2010 19:19

Beste mensen,
Voor nieuwe vormgeving ben ik op zoek naar artist id's ('Hi this is Katy Perry...')
Wie heeft er een paar? Ik heb Alicia Keys, Kylie Minogue, PCD en Kanye West al...
Thanx!

Budweiser

Re: Artist ID's

Bericht door Budweiser » 10 nov 2010 10:04

google eens op 'artist drops' en je hebt binnen no time een enorme verzameling :)
Bababooey !
Twitter

RadioCharlie

Bericht door RadioCharlie » 11 nov 2010 00:08

Showbiz Central Artist Drops from Blue Revolution:
http://www.bluerevolution.com/productio ... iz-central
Charlie
Software guru, coffee drinker, mostly miserable...

Systematisch

Bericht door Systematisch » 11 nov 2010 13:22

Bij het volledige pakket van Air Media zitten er Artiesten drops in. Kost geen drol, maar wel geld.
Wist je dat er geluidsgolven zijn opgevangen uit een zwart gat in het Perseus cluster?

Budweiser

Bericht door Budweiser » 11 nov 2010 13:34

Systematisch schreef:Bij het volledige pakket van Air Media zitten er Artiesten drops in. Kost geen drol, maar wel geld.
welk specifieke pakketje is dat dan? of is dat een pakket welke niet bij de verzameling op de website staat, en die je er gewoon als verrassing bij krijgt wanneer je de full package koopt?
Bababooey !
Twitter

Systematisch

Bericht door Systematisch » 11 nov 2010 13:37

Budweiser schreef:
Systematisch schreef:Bij het volledige pakket van Air Media zitten er Artiesten drops in. Kost geen drol, maar wel geld.
welk specifieke pakketje is dat dan? of is dat een pakket welke niet bij de verzameling op de website staat, en die je er gewoon als verrassing bij krijgt wanneer je de full package koopt?
Hoi Budweiser,

Ik heb destijds het hele pakket aangeschaft bij Air Media voor €45,- dacht ik. Maar volgens mij is het pakket niet los te koop, en of het een vergissing is kan ik je niet vertellen. Ik weet wel dat het het geld waard is.
Wist je dat er geluidsgolven zijn opgevangen uit een zwart gat in het Perseus cluster?

Budweiser

Bericht door Budweiser » 11 nov 2010 14:23

Ik heb diverse (losse) air-media pakketten, dus ik kan inderdaad beamen dat het meeste spul de moeite waard is. Niet alles altijd overigens (General Vocal bits viel me tegen, behoorlijk nutteloos imho). Tegenwoordig kijk ik voor mn fx libraries op andere plekken, dus was sowieso niet echt voornemens het complete air-media pakket te kopen. Mede omdat er ook al veel artist drops gratis beschikbaar zijn zo hier en daar...
Bababooey !
Twitter

Sandersjol

Bericht door Sandersjol » 12 nov 2010 14:27

Inderdaad via google op 'artist drops' had ik nog niet bedacht en nu wel een aantal gevonden, thanx daarvoor.
En kost cdtjes kosten inderdaad vrij weinig (16 tot 40 dollar) maar waarom betalen als het ook gratiesch kan, denkend aan de tijden van economische recessie waarin we leven.
Dus misschien zijn er nog suggesties, met name voor hit-artiesten voor dit moment?
Op Voicedaddy staat ook een zipje met een stuk of 20 artiesten aangeboden

Fiegel5

Bericht door Fiegel5 » 26 feb 2011 15:37

Ik heb geen account op VoiceDaddy, op een of andere manier krijg ik er ook geen aangemaakt. Kan iemand misschien die zipfile mij via ergens anders geven? Dat zou echt super tof zijn. :)

>>>Nevermind, ik moest de voorwaarden accepteren... :roll:
www.twitter.com/basoeijen

Quinten-prosapfm

Bericht door Quinten-prosapfm » 02 jun 2018 14:11

Fiegel5 schreef:
26 feb 2011 15:37
Ik heb geen account op VoiceDaddy, op een of andere manier krijg ik er ook geen aangemaakt. Kan iemand misschien die zipfile mij via ergens anders geven? Dat zou echt super tof zijn. :)

>>>Nevermind, ik moest de voorwaarden accepteren... :roll:
zou u zo vriendelijk willen zijn om ze ook naar mij te sturen?

alvast bedankt!
Een dag niet on air is Een dag niet geleefd! -bier

Plaats reactie