Ruud de Wild weg bij Q
Moderator: admin6
Ruud de Wild weg bij Q
Lagen alle wel ingelichte bronnen nog uit te slapen?
Nu is het AD sneller dan dit forum:
AMSTERDAM - Ruud de Wild en Q-music hebben besloten om hun samenwerking te beëindigen. De ochtendshow 'Ruud de Wild in de morgen 'stopt dan ook. Dat hebben de radiozender en de presentator vanmorgen bekendgemaakt.
''In goed overleg hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ik kijk terug op een mooie tijd'', zegt Ruud de Wild. De radiozender wenst De Wild veel succes. Per wanneer de show van De Wild stopt, is niet bekend. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... usic.dhtml
Wordt nu het tijdstip vanaf 16uur op 538 beter ingevuld?
AMSTERDAM - Ruud de Wild en Q-music hebben besloten om hun samenwerking te beëindigen. De ochtendshow 'Ruud de Wild in de morgen 'stopt dan ook. Dat hebben de radiozender en de presentator vanmorgen bekendgemaakt.
''In goed overleg hebben we besloten ieder ons eigen weg te gaan. Ik kijk terug op een mooie tijd'', zegt Ruud de Wild. De radiozender wenst De Wild veel succes. Per wanneer de show van De Wild stopt, is niet bekend. (ANP)
-
Re: Ruud de Wild weg bij Q
Giel zij vanmorgen op 3FM dat hij naar 538 gaat voor de middag show. Of dit waar is moeten we nog zien..DeB-ether schreef:Lagen alle wel ingelichte bronnen nog uit te slapen?
AD is van de Persgroep, en die zijn ook de eigenaar van Q-Music. Dus zo vreemd is het niet dat AD dit als eerste meldt.
<roddelmodus>
Van Inkel heeft al eens aangegeven weer naar de ochtend te willen...
</roddelmodus>
Ruud is ook onmiddellijk van antenne, Gij Staverman zit er deze ochtend. Maar goed, als D3 WIld naar 538 gaat heeft ineens Q en niet 538 een gaatje in de middag. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Nieuw seizoen he, altijd transfers...
<roddelmodus>
Van Inkel heeft al eens aangegeven weer naar de ochtend te willen...
</roddelmodus>
Ruud is ook onmiddellijk van antenne, Gij Staverman zit er deze ochtend. Maar goed, als D3 WIld naar 538 gaat heeft ineens Q en niet 538 een gaatje in de middag. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Nieuw seizoen he, altijd transfers...

Op zijn twitter lees ik er alleen het volgende over:
Een flesje sancerre in de koeler en muziekje aan. Wat een rust. Hoera wat een feest. Ik heb m'n leven weer terug. Oh yes oh yes oh yes
Als dit echt over zijn show gaat dan slaat het natuurlijk nergens op. Alsof het voor hem een verplichting is geweest elke ochtend. NOT!
Nouja, ik ben er in ieder geval erg content mee dat hij stopt.
Een flesje sancerre in de koeler en muziekje aan. Wat een rust. Hoera wat een feest. Ik heb m'n leven weer terug. Oh yes oh yes oh yes
Als dit echt over zijn show gaat dan slaat het natuurlijk nergens op. Alsof het voor hem een verplichting is geweest elke ochtend. NOT!
Nouja, ik ben er in ieder geval erg content mee dat hij stopt.
Re: Ruud de Wild weg bij Q
Ik mag hopen van niet.DeB-ether schreef: Wordt nu het tijdstip vanaf 16uur op 538 beter ingevuld?

Een cassettebandje was genoeg | Alles kan stuk
Goedkope Shoutcast2 SSL stream? Kijk op digiplay.nl.
Goedkope Shoutcast2 SSL stream? Kijk op digiplay.nl.
- PirateRadio
Het eerste wat in me op kwam toen ik het las was dat Ruud het voor de 2e keer geflikt heeft bij van Inkel. Met veel bombarie Inkelbaas wippen (eerste keer bij 538 en tweede keer Inkel uit de ochtend) en nu stopt hij alweer.
Zou van Inkel zijn oude liefde om een ochtendshow te maken weer van stal halen?
Zou van Inkel zijn oude liefde om een ochtendshow te maken weer van stal halen?
Give me some good oldfashion US Personality Radio
- PirateRadio
Heb nooit echt begrepen waarom Q toendertijd Ruud op de plek van van Inkel hadden gezet. Daar is toen ook veel om te doen geweest. Veel luisteraars hadden hun onvrede laten blijken.
En hoewel Ruud wel een goeie programmamaker is, bij Q vond ik zijn show eigenlijk niet passen. Dus heel raar kijk ik er niet van op.
En hoewel Ruud wel een goeie programmamaker is, bij Q vond ik zijn show eigenlijk niet passen. Dus heel raar kijk ik er niet van op.
Give me some good oldfashion US Personality Radio
Foute Uur met, tot mijn verbazing, Jeroen Kijk in de Vegte....josti schreef:Jeroen is samen met Ruud weg neem ik aan? Had eerlijk gezegd ook het idee dat het wel lekker ging, behalve de luistercijfers dan... Misschien dat dat de reden is, cijfers vallen tegen, Ruud te duur, contract loopt af?
Erik H. luistert mee..... Ook eens naar Erik H. luisteren ? www.hazelog.nl !
Nou zo enthousiast was De Wild dus inderdaad niet over vroeg opstaan
http://twitter.com/ruuddewild/status/24600522656
Als je met zon gevoel naar je werk gaat moet je er inderdaad mee kappen.

http://twitter.com/ruuddewild/status/24600522656
Als je met zon gevoel naar je werk gaat moet je er inderdaad mee kappen.
Ruud de Wild misschien weer terug naar 538. Daar hebben ze toch wel een probleem met de teruglopende luistercijfers. Er moet iets gebeuren in de middag daar.
Jeroen van Inkel zal wel naar de ochtend gaan dan op Q en ik zou Wouter van der Goes dan in de middag zetten bij Q-music op de plaats van van Inkel.
Jeroen van Inkel zal wel naar de ochtend gaan dan op Q en ik zou Wouter van der Goes dan in de middag zetten bij Q-music op de plaats van van Inkel.