[Centraal] Radio Decibel

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vliegendereporter

Re: [Centraal] Radio Decibel

Bericht door Vliegendereporter »

lion schreef: 27 mei 2022 16:19 Ik las op internet dat Decibel onder Talpa valt tegenwoordig dat verklaard dus waarom ze bij de landelijke luistercijfers staan. 🤔
Lijkt me sterk een een partij met landelijke frequenties mag geen regionale zender bezitten dus onzin misschien reclame verkoop?
lion

Bericht door lion »

Vliegendereporter schreef: 27 mei 2022 17:07
lion schreef: 27 mei 2022 16:19 Ik las op internet dat Decibel onder Talpa valt tegenwoordig dat verklaard dus waarom ze bij de landelijke luistercijfers staan. 🤔
Lijkt me sterk een een partij met landelijke frequenties mag geen regionale zender bezitten dus onzin misschien reclame verkoop?
Ja zo bedoelde ik het eigenlijk ook 😅 Wat reclameverkoop betreft. Maar dan nog snap ik niet wat ze op het luistercijfersoverzicht te zoeken hebben van de landelijke stations sinds Talpa de reclameverkoop doet.
density1

Bericht door density1 »

Luc van Rooy binnenkort op Decibel las ik op radio.nl. Dat vind ik persoonlijk heel vreemd. Hij past meer bij een rock/alternative type format.
density1

Bericht door density1 »

jessica schreef: 17 feb 2022 12:13 Ja ze schijnen nu op zondagavond sinds kort ook weer een Wave programma van 2 uur te hebben. Heb nog nooit kunnen luisteren en terugluisteren daar doen ze volgens mij niet aan bij DB962. Dus de totale mix lijkt inderdaad een betere afspiegeling te worden van wat het ooit was. Zo'n station zou nu ook best kunnen. Genoeg waveplaten momenteel.
Ze hebben het format nog verder aangescherpt de afgelopen weken om zo nog meer gelijkenis te hebben met hoe het vroeger ook klonk op Decibel. Het is nu niet meer alleen house/dance maar ook Indie en zelfs Indie Dance wat ook weer een hele aparte scene is met interessante muziek, 50/50 verhouding denk ik nu tussen dance/house en Indie (dance).
Echtwel

Bericht door Echtwel »

De site van DB962 ziet er netjes uit nu consenteren op je eigen toko en dan komt het wel goed denk ik.
-bier
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

Muse komt nu zelfs voorbij. :))
TheAgedGamer

Bericht door TheAgedGamer »

Ik mis de Decibel Weekendmix.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

TheAgedGamer schreef: 24 jun 2022 21:55 Ik mis de Decibel Weekendmix.
Van Martin Pieters? Die zit nu op SLAM.

Luc van Rooij komt inderdaad naar radio Decibel. 3 weken in de middag en daarna een vast dagelijks programma. Bijzondere match. Hij zal het ongetwijfeld kunnen en mooi dat hij weer ergens te horen is, maar ik associeer hem niet echt met de muziek die decibel draait.

https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... p-decibel/
Eppo

Bericht door Eppo »

Luc heeft toch ook jaren bij ‘Jong, snel en wild’, oftewel de VOO gewerkt als voice-over? Ik vond dat hij daar prima bij paste.

Misschien is de muziek van Radio Decibel niet direct zijn soort muziek, maar geniet hij wel van het maken van goede radio (wat hij goed kan).
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
TheAgedGamer

Bericht door TheAgedGamer »

De Nachtwacht schreef: 24 jul 2022 11:33
TheAgedGamer schreef: 24 jun 2022 21:55 Ik mis de Decibel Weekendmix.
Van Martin Pieters? Die zit nu op SLAM.

Luc van Rooij komt inderdaad naar radio Decibel. 3 weken in de middag en daarna een vast dagelijks programma. Bijzondere match. Hij zal het ongetwijfeld kunnen en mooi dat hij weer ergens te horen is, maar ik associeer hem niet echt met de muziek die decibel draait.

https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... p-decibel/
Selwyn Donia, Die was juist een hele goeie DJ! Voor elke nummer een andere pitch en een hele unieke stijl.
Plaats reactie