Claudia weg bij 3fm

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
josti

Claudia weg bij 3fm

Bericht door josti »

Net op de radio vertelde Claudia dat ze een tv programma gaat maken en daarom stop bij 3fm!
fonske

Bericht door fonske »

Zonde! Vond het altijd wel een leuk programma om naar te luisteren... heeft ze ook gezegd wie haar gaat vervangen?
josti

Bericht door josti »

fonske schreef:Zonde! Vond het altijd wel een leuk programma om naar te luisteren... heeft ze ook gezegd wie haar gaat vervangen?
Nee dat niet, wel dat ze over 2 weken al weg is... behoorlijk snel dus!
Misschien iets voor Stenders?
fonske

Bericht door fonske »

wist gewoon dat iemand dat ging zeggen...

het zou inderdaad kunnen, van de zomer heeft hij haar ook 3 weken vervangen en dat was best redelijk. Stenders zal dan denk ik wel moeten stoppen bij Talpa waar hij momenteel een tvshow maakt.
dre

Bericht door dre »

Appeltje eitje lijkt mij; STENDERS WELCOME BACK!!!
Net terug van een radiostage in LA.
fonske

Bericht door fonske »

ga daar maar niet meteen vanuit 3fm heeft al vaak genoeg kans gehad stenders aan te nemen toen corné wegging, toen wout wegging, en toch hebben ze het niet gedaan... reden mag duidelijk zijn: zijn stijl van radiomaken past niet binnen het huidge 3fm.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Nou, als er een tijdslot nog geschikt is op deze zender dan is het wel deze! In het verleden zat de veel oudere Westbtroek daar ook. ..
Maar het beleid is tegenwoordig dat de vrijkomende plekken worden ingevuld door eigen talent, maar dat zal in dit geval heel lastig worden. De eerstvolgende die naar voren wordt geschoven zal waarschijnlijk Veenstra zijn, maar ik denk niet voor het lunchprogramma is.
EA

Bericht door EA »

Jammer dat Claudia stopt natuurlijk maar dat zat er wel aan te komen met al haar theater activiteiten, dan moet je keuzes maken. Ze maakt/maakte altijd een erg leuke lunchshow waar ze veel van zichzelf in kon laten horen. Ik heb het elke dag wel even op staan en is het erg vermakelijk om naar te luisteren. Claudia vind ik overigens 1 van de betere vrouwelijke DJ’s die ons land gekend heeft. Jammer dat ze haar radiotalenten nu aan de spreekwoordelijke ‘wilgen’ hangt.
En dan de opvolging: Rob Stenders zou geweldig zijn, maar moet nog maar zien of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.
Laatst gewijzigd door EA op 12 apr 2007 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
bert van der meer

Bericht door bert van der meer »

STENDERS WELCOME BACK
Kan! ...maar wie zegt dat Stenders nog wil of het gaat doen nu KX radio aan het groeien is en een studio bij Arnie heeft, wat ook veder niks wil zeggen. Maar zijn hart ligt toch daar.
Er spelen meerdere dingen in media/radio land dus we kijken naar deze beleving uit.
daarmee bedoel ik dus wat gaat John met 10 doen en radio 538 en wat vervult Stenders de rol in dat plaatje.
ga daar maar niet meteen vanuit
Vind ik denk toch wel de beste opmerking want om de kweek in de nacht op 3fm ook eens de kans te geven.

Nog een ideetje is dat Marissa op haar plek komt vind ik zelf ook een hele goede 1e keus
Its a sin,
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Stenders D'Rob !
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Joop

Bericht door Joop »

Ik vind het niet heel jammer dat ze weggaat..ik zapte tussen 12 en 2 eigenlijk altijd weg als ik kon..
Ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt, Stenders lijkt me wel leuk, maar is denk ik een lastig verhaal, aangezien hij bij Talpa zit en KX Radio heeft.
Ik denk niet dat hij dat wil opgeven voor 3FM? Of misschien ook wel, wie zal het zeggen..

We zullen het allemaal wel zien, ik ben benieuwd wat voor keuze 3FM heeft gemaakt voor de middag :smile:
MPX

hmm

Bericht door MPX »

zolang dat tijdslot 12/2 niet op word gevuld met rob stenders vind ik alles goed

ik zeg michiel veenstra tussen 12 en 3
tussen 3-5 rab radio
coen en sander 5-8 1 uur minder dus
en 8-10 iets nieuws uit de kweekvijver

of switchen met michiel en paul zou ook leuk kunnen zijn
connecting the world
Stephan

Bericht door Stephan »

Stender zou leuk zijn, misschien gaat hij idd wel iets voor talpa radio doen...
Ik denk dat Sander de Heer een goeie kans maakt om Claudia op te volgen, Ze proberen steeds vaker mensen door te schuiven bij 3FM
NPO Radio 2 de nummer 1!!!
DB de blauwe tegel

Bericht door DB de blauwe tegel »

WOW! En ik maar denken dat ze radio bóven tv stelde... Dat ze dat niet deed bij cabaret, okee, maar goed. Best jammer, weer een vrouw minder (als er tenminste niet een voor terugkomt) op de radio.

misschien is Annemieke iets?
Wil je dansen? Ja? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten!
fonske

Re: hmm

Bericht door fonske »

MPX schreef:zolang dat tijdslot 12/2 niet op word gevuld met rob stenders vind ik alles goed

ik zeg michiel veenstra tussen 12 en 3
tussen 3-5 rab radio
coen en sander 5-8 1 uur minder dus
en 8-10 iets nieuws uit de kweekvijver

of switchen met michiel en paul zou ook leuk kunnen zijn
Verwacht niet dat 3fm dit gaat doorvoeren... ze hebben net de programering op diverse plaatsen behoorlik gewijzigd en 17:00 is wel erg laat voor een drivetime show...
Plaats reactie