Beste Radio-Item?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Kayfabe

Beste Radio-Item?

Bericht door Kayfabe »

Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Phoenix

Re: Beste Radio-Item?

Bericht door Phoenix »

Kayfabe schreef:Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Phoe! Wat 'n algemene vraag zeg.

Op dit moment vind ik De GielMobiel van Giel wel leuk. Maar wat nu de beste / leukste / creatiefste item allertijden is zou ik zo 1-2-3 niet weten.
God is a DJ
DeB-ether

Bericht door DeB-ether »

Nu: Begin de dag met een dansje en vroeger: de RoepieRoepievogel
chamalkan

Bericht door chamalkan »

telefoontereur/ de verborgen telefoon/ een andere naam die ze hier voor verzonnen hebben.

het komt er gewoon op neer dat iemand gebelt word en voor de grap word gehouden.
daar kun je zo veel kanten mee op, terwijl de meeste radio items een vast iets hebben wat elke keer hetzelfde is
radiogirl

Bericht door radiogirl »

Maak 't of kraak 't.

Anno nu vind ik veel van wat ze er laten horen niet meer te pruimen, en bovendien zijn er nu veel wegen om nieuwe muziek te horen, maar in 1999-2000 zat ik dagelijks aan de radio gekluisterd. Toen behoorde ik ook nog tot de doelgroep, en vond ik veel van de nummers juist geweldig.

Maar ondanks dat ik weinig meer luister vind ik het concept op zích nog steeds goed. Wel is het me opgevallen dat je veel van de 'gemaakte' platen daarna amper meer hoort, maar ik heb al ooit gelezen dat dat marketingtechnische redenen had. Dat degenen die op dat item reageren vaak veel fanatiekere muziekliefhebbers zijn dan de gemiddelde, argeloze luisteraar.
PirateRadio

Bericht door PirateRadio »

Ik mag graag luisteren naar 'Wat ruist er door het struik gewas' en de 'limmericks' bij van Someren op Veronica. Dat zijn erg leuke items, waarbij je als luisteraar leuk aan mee kunt doen.
Give me some good oldfashion US Personality Radio
fonske

Bericht door fonske »

henkie en toetertijd! (midden in de nacht rick)

moppen van someren

strange storry (yorinfm/caz, timur)
Kayfabe

Bericht door Kayfabe »

Senioren Zang bij Stenders Vroeg (3FM / Yorin FM)
RaRaRadio

Re: Beste Radio-Item?

Bericht door RaRaRadio »

Kayfabe schreef:Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Van dit moment? Meta de Vries voor MAX!

Ennn "allertijden? AVRO's Muzikaal Onthaal, door Herman Emmink! Plus de Coen & Sander Show op 3FM/BNN. Legendarische radiooo.
T!m

Bericht door T!m »

Rel-del-del wie trekt er aan de bel op 538 in de jaren 90; gewoon bellen en als je geluk had won je iets leuks.

Ook het postcodespel in Will Wil Wel was altijd leuk om naar te luisteren, met het muntjesapparaat..
radiogirl

Bericht door radiogirl »

Vroeger had Rob van Someren ook altijd de 'Cryptohit', op zondag. Als ik me niet vergis tussen 12 en 14 uur 's middags. Was ook een heel leuk item. Ik probeerde de tracks altijd te raden, al lukte het me op die leeftijd (ik was een jaar of 12, 13) enkel met recente nummers.
fonske

Bericht door fonske »

die is er nog! zondagmiddag, kwart voor 5.
fonske

Bericht door fonske »

weten is winnen vind ik ook erg leuk op 538. Waarom? omdat het echt zo iets is dat je thuis gewoon erg goed mee kan doen zijn gewoon kennisvragen.
radiogirl

Bericht door radiogirl »

fonske schreef:die is er nog! zondagmiddag, kwart voor 5.
Dan toch eens gaan luisteren. Al is het maar voor één keer. Jeugdsentiment moet eigenlijk jeugdsentiment blijven.

Ik wist helemaal niet dat het er nog was, luister sowieso vrijwel nooit naar Veronica. Tijden veranderen, begin jaren 90 was ik helemaal verslingerd aan die omroep (toen nog publiek). Maar toen was de muziek ook anders, hè. :)
Limburger

Bericht door Limburger »

Ik vind het antwoordapparaat wat de VARA vroeger op dinsdag even voor 14.00 uur uitzond harstikke goed!
Plaats reactie