Beste Radio-Item?
Moderator: admin6
Beste Radio-Item?
Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Re: Beste Radio-Item?
Phoe! Wat 'n algemene vraag zeg.Kayfabe schreef:Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Op dit moment vind ik De GielMobiel van Giel wel leuk. Maar wat nu de beste / leukste / creatiefste item allertijden is zou ik zo 1-2-3 niet weten.
God is a DJ
Maak 't of kraak 't.
Anno nu vind ik veel van wat ze er laten horen niet meer te pruimen, en bovendien zijn er nu veel wegen om nieuwe muziek te horen, maar in 1999-2000 zat ik dagelijks aan de radio gekluisterd. Toen behoorde ik ook nog tot de doelgroep, en vond ik veel van de nummers juist geweldig.
Maar ondanks dat ik weinig meer luister vind ik het concept op zích nog steeds goed. Wel is het me opgevallen dat je veel van de 'gemaakte' platen daarna amper meer hoort, maar ik heb al ooit gelezen dat dat marketingtechnische redenen had. Dat degenen die op dat item reageren vaak veel fanatiekere muziekliefhebbers zijn dan de gemiddelde, argeloze luisteraar.
Anno nu vind ik veel van wat ze er laten horen niet meer te pruimen, en bovendien zijn er nu veel wegen om nieuwe muziek te horen, maar in 1999-2000 zat ik dagelijks aan de radio gekluisterd. Toen behoorde ik ook nog tot de doelgroep, en vond ik veel van de nummers juist geweldig.
Maar ondanks dat ik weinig meer luister vind ik het concept op zích nog steeds goed. Wel is het me opgevallen dat je veel van de 'gemaakte' platen daarna amper meer hoort, maar ik heb al ooit gelezen dat dat marketingtechnische redenen had. Dat degenen die op dat item reageren vaak veel fanatiekere muziekliefhebbers zijn dan de gemiddelde, argeloze luisteraar.
- PirateRadio
Re: Beste Radio-Item?
Van dit moment? Meta de Vries voor MAX!Kayfabe schreef:Wat is volgens jullie het beste / leukste / creatiefste radio-item van dit moment en allertijden?
Ennn "allertijden? AVRO's Muzikaal Onthaal, door Herman Emmink! Plus de Coen & Sander Show op 3FM/BNN. Legendarische radiooo.
Dan toch eens gaan luisteren. Al is het maar voor één keer. Jeugdsentiment moet eigenlijk jeugdsentiment blijven.fonske schreef:die is er nog! zondagmiddag, kwart voor 5.
Ik wist helemaal niet dat het er nog was, luister sowieso vrijwel nooit naar Veronica. Tijden veranderen, begin jaren 90 was ik helemaal verslingerd aan die omroep (toen nog publiek). Maar toen was de muziek ook anders, hè. :)