bax-shop

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

GerjanCluistra

Re: bax-shop

Bericht door GerjanCluistra »

Heb een mail gehad waarin ze aangeven de backorder te gaan afronden. Ik ben benieuwd.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
wave

Bericht door wave »

RTL Nieuws schetst, op basis van de faillissementsverslagen, een bijzonder somber beeld voor de klanten en leveranciers van Bax. Met een schuldenlast van minimaal 32 miljoen zouden leveranciers en klanten kunnen fluiten naar hun geld (en dus ook naar hun reeds betaalde bestellingen). Link naar het artikel.
Laatst gewijzigd door wave op 22 mei 2025 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Helaas werkt de aangegeven link niet, ik krijg een foutmelding.....
Sorry, deze pagina hebben wij niet gevonden.
Mogelijk bestaat de pagina niet meer of is de URL onjuist.
en dan is er koffie......
rodie

Bericht door rodie »

https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... -gedupeerd

Er stond een verkeerd teken achter de link zag ik.
wave

Bericht door wave »

rodie schreef: 22 mei 2025 14:17 Er stond een verkeerd teken achter de link zag ik.
Oeps, mijn fout. Bedankt voor het opmerken, ik heb het bericht nu ook aangepast met de werkende link.
sverrips

Bericht door sverrips »

Zag gisteren op televisie weer reklame van BAX shop, blijkbaar proberen ze het weer. Hebben mensen hun geld alweer terug ?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

sverrips schreef: 25 jun 2025 17:42 Zag gisteren op televisie weer reklame van BAX shop, blijkbaar proberen ze het weer. Hebben mensen hun geld alweer terug ?
Geld geven ze niet terug producten wel en dat kan even duren nog lees ik op Facebook
Calypso

Bericht door Calypso »

sverrips schreef: 25 jun 2025 17:42 Zag gisteren op televisie weer reklame van BAX shop, blijkbaar proberen ze het weer. Hebben mensen hun geld alweer terug ?
Alles voor de omzet he... nieuwsbrieven/reclames sturen ze ook weer uit, maar afmelden heb ik nu een aantal keer geprobeerd maar werkt niet. Kan inmiddels ook niet onbewust zijn want vrienden van me hebben hetzelfde probleem en hebben hen er ook op gewezen. Dan komt er geen reactie.

Ik vertaal dat als: "omzet is belangrijker dan zorgen dat je aan de regels voldoet".
wave

Bericht door wave »

Pascal. K schreef: 25 jun 2025 19:57 Geld geven ze niet terug producten wel en dat kan even duren nog lees ik op Facebook
Zeg je nu dat Bax de betaalde maar niet geleverde bestellingen alsnog uit gaat leveren?
Zou mooi zijn voor de PR en klanten. Maar de accountant zal er helemaal niet blij mee zijn. Met alle inkomsten in de failliete boedel wordt elke nalevering een verliespost. De marges in die sector staan flink onder druk (waar Bax zelf hard aan heeft mee gewerkt), dus dat dreunt ook nog eens heel lang na in je verkoopmarges na. Tenzij je alleen nog op afroep gaat bestellen zul je je voorraadaanvullingen toch moeten voorfinancieren, en daar heb je wel spek op het spaarvarken voor nodig. Een doorstarter maakt zich het leven zo wel flink moeilijk...
Plaats reactie