Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Ane Sybesma

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Ane Sybesma »

Ik vind juist NOS op 3 altijd wat over de top. Geforceerd populaire termen gebruiken. Neutraal standaard nieuws is wat mij betreft prima als je zo verder niet veel hoeft te bezuinigen.
Mediamax_Radio

Bericht door Mediamax_Radio »

Pot schreef: 02 nov 2024 12:24 Vanaf vandaag dus de normale NOS Journaals in plaats van de NOSop3 overdag op 3FM. Lange stiltes, degelijke berichten en nauwelijks gebruik van vormgeving (geen bed). Totaal uit de toon bij 3FM. Ik hoop dat ze bij de NOS bulletins gaan maken die dan ook daadwerkelijk op Radio 5, 3FM, Klassiek, ORN en FunX afgesteld kunnen worden. Dat is natuurlijk bijna onmogelijk, maar zou men niet een 'light' versie kunnen maken ofzo? Gewoon de drie belangrijkste nieuwsberichten, zonder audiofragmenten die je doordeweeks hoort, binnen een minuut. Met een nieuwslezer en redacteur ben je er dan toch al? Het nieuws kan je copy-pasten van je eigen NOS site en past de woordkeuze gewoon wat aan. Maar goed, het zal wellicht wat ingewikkelder zijn. Ik vind het echt zonde, zeker aangezien een bezuiniging van de bulletins op Radio 2 minder merkbaar zou zijn. En dat zeg ik als vaste Radio 2-luisteraar.
Waarom de dienstdoende DJ's niet zelf een NOSop3 Update in 1 minuut laten inspreken? In dat geval hoeft de NOS alleen een op de doelgroep afgestemde tekst aan te leveren. Bespaard geld en tijd.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

SB92 schreef: 02 nov 2024 18:56 Ik vind het jammer. NOSop3 geeft de zender smoel.
Juist, nieuws klonk nergens anders zo goed.
Onderscheiden en identificeren
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Sophie, barend, en wijnand wederom erin .
Enigsinds top
Inmiddels zijn dit de gezichten van niet alleen serious request aant wordende..
Maar ook van 3FM anno 2024.
Maaar aan de andere zijde.
Een x iemand anders erbij. Zoals een mark van der molen was ook niet slecht geweest.
Ane Sybesma

Prima team. Al was een kleine verandering ook wel leuk geweest, of desnoods een vierde dj. Maar goed. Gaat weer leuk worden, nu al weer zin. Wij gaan weer een paar keer kijken op locatie.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Jari de Jonge schreef: 04 nov 2024 08:47 Sophie, barend, en wijnand wederom erin .
Enigsinds top
Inmiddels zijn dit de gezichten van niet alleen serious request aant wordende..
Maar ook van 3FM anno 2024.
Maaar aan de andere zijde.
Een x iemand anders erbij. Zoals een mark van der molen was ook niet slecht geweest.
Ik heb de indruk druk dat Mark zelf niet wil.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ane Sybesma schreef: 04 nov 2024 09:13 Prima team. Al was een kleine verandering ook wel leuk geweest, of desnoods een vierde dj. Maar goed. Gaat weer leuk worden, nu al weer zin. Wij gaan weer een paar keer kijken op locatie.
Yep, ik ga nooit, maar in de thuisstad kan het natuurlijk niet anders.

En een leuk en ontspannen team zonder een echt dominante persoon. Ze schuwen het alle 3 niet om zich kwetsbaar op te stellen. Dat ze het goed kunnen, dat hebben ze al bewezen.
Ane Sybesma

Henkjan2016 schreef: 04 nov 2024 09:59 ...
Yep, ik ga nooit, maar in de thuisstad kan het natuurlijk niet anders.

En een leuk en ontspannen team zonder een echt dominante persoon. Ze schuwen het alle 3 niet om zich kwetsbaar op te stellen. Dat ze het goed kunnen, dat hebben ze al bewezen.
Lijkt mij wel heftig met al die verhalen over zieke kinderen. Maar inderdaad, ze hebben vorig jaar wel bewezen dat goed te kunnen.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Ik had Rob dit jaar wel weer verwacht. Aan de andere kant, Wijnand en Barend zijn een goed duo. Sophie is de meest prominente vrouwelijke jock, Nellie krijgt misschien volgend jaar wel een kans.
Pot

Bericht door Pot »

JulesKluivert schreef: 04 nov 2024 11:39 Ik had Rob dit jaar wel weer verwacht. Aan de andere kant, Wijnand en Barend zijn een goed duo. Sophie is de meest prominente vrouwelijke jock, Nellie krijgt misschien volgend jaar wel een kans.
Nellie heeft ook net een kind gekregen, dus die zal niet het Glazen Huis ingaan. Sowieso weet ik niet of ze technisch wel een programma kan maken, aangezien ze sidekick is bij Barend.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze voor dezelfde namen hebben gekozen. Dit is namelijk een mooie kans om ander talent de ruimte te geven. Anderzijds, een vrouwelijk (solo) alternatief is er niet voor Sophie. Maar Barend of Wijnand hadden ook ruimte kunnen maken voor Ivo (mits hij zelf wil natuurlijk).
Ane Sybesma

Je zou als je een ander team wilt ook af kunnen stappen van het idee dat er een vrouw bij moet. Er zijn wel vaker edities zonder een vrouw geweest.

Maar goed, het team van vorig jaar heeft het goed gedaan dus ik ga me wel weer vermaken.
Jari de Jonge

Pot schreef: 04 nov 2024 12:07
JulesKluivert schreef: 04 nov 2024 11:39 Ik had Rob dit jaar wel weer verwacht. Aan de andere kant, Wijnand en Barend zijn een goed duo. Sophie is de meest prominente vrouwelijke jock, Nellie krijgt misschien volgend jaar wel een kans.
Nellie heeft ook net een kind gekregen, dus die zal niet het Glazen Huis ingaan. Sowieso weet ik niet of ze technisch wel een programma kan maken, aangezien ze sidekick is bij Barend.

Dat s t vooral.
Als hij zelf wilt.
En daar liggen de jocks toch wel mee in de clinch.
Want er kan een leuke ivo van Breukelen zijn, of Vera Siemons/Mark & Ramon.
Maar die zouden zelf wel gewoon niet willen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze voor dezelfde namen hebben gekozen. Dit is namelijk een mooie kans om ander talent de ruimte te geven. Anderzijds, een vrouwelijk (solo) alternatief is er niet voor Sophie. Maar Barend of Wijnand hadden ook ruimte kunnen maken voor Ivo (mits hij zelf wil natuurlijk).
Jari de Jonge

Dat s t vooral.
Als hij zelf wilt.
En daar liggen de jocks toch wel mee in de clinch.
Want er kan een leuke ivo van Breukelen zijn, of Vera Siemons/Mark & Ramon.
Maar die zouden zelf wel gewoon niet willen.
SB92

Bericht door SB92 »

Heb alweer zin in Serious Request. Nu het vroeger donker wordt krijg ik dat SR-gevoel alweer. Hopelijk stelt Zwolle niet teleur.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://x.com/Hugovandijke/status/1854802581752516916 3FM staat er weer goed op. Gaat mark van der molen toch wel even stevig de mist in.
Plaats reactie