Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Vanjeafisharder schreef: 31 okt 2024 22:55 Oh ja die zijn er niet, nee dan kan dat het niet zijn.
Of beide heren moeten hun NSJ mixset tussen 16:00-18:00 ter beschikking stellen. Dat deden ze in ieder geval op radio 2.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

De disco middag was toch wel weer heel leuk. Wel echt extreem veilig en voorspelbaar. De enige wat minder voorspelbare plaat hoorde ik bij Niek van de Brugge zojuist, ook een DJ waar je dat niet bij verwacht.

En er zat toch wel veel vertraging op de lijn tussen de Spaanse thuisstudio van Gerard en de studio in NL.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Inderdaad een alleraardigste muziekmix, maar ik vraag me af of zoiets effect heeft zonder media aandacht ervoor buiten promotie op de eigen zender.
God is a DJ
Loekie

Bericht door Loekie »

DavyGer schreef: 01 nov 2024 17:35 En er zat toch wel veel vertraging op de lijn tussen de Spaanse thuisstudio van Gerard en de studio in NL.
Klopt, maar ik vond het niet storend. Knap dat Gerard dat 'ballen' nummer nog goed voor elkaar kreeg. :D
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Loekie schreef: 01 nov 2024 18:46
DavyGer schreef: 01 nov 2024 17:35 En er zat toch wel veel vertraging op de lijn tussen de Spaanse thuisstudio van Gerard en de studio in NL.
Klopt, maar ik vond het niet storend. Knap dat Gerard dat 'ballen' nummer nog goed voor elkaar kreeg. :D
Draaide ie toevallig Pino d’Angio? Zo ja: leuk joh al een jaar of twintig dezelfde grap bij dat nummer...
Loekie

Bericht door Loekie »

repelsteel schreef: 01 nov 2024 19:22
Draaide ie toevallig Pino d’Angio? Zo ja: leuk joh al een jaar of twintig dezelfde grap bij dat nummer...
Nee hoor niet dezelfde grap, er kwam nu heel andere ballen voorbij :))
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Loekie schreef: 01 nov 2024 19:38
repelsteel schreef: 01 nov 2024 19:22

Nee hoor niet dezelfde grap, er kwam nu heel andere ballen voorbij :))
De bitterballen waren inderdaad nieuw! En het commentaar van Stenders
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanochtend even na 7 uur Frank van der Lende in gesprek met zijn sidekicks: Vanmiddag Gerard Ekdom vanuit zijn studio in Spanje … Ja, en Stenders vanuit zijn studio in Almere … Nee hoor, Stenders zit gewoon in de studio … Ow, ok … En jij zit erbij? … Ja, en Ferry Oomen … Ow, zit Ferry er altijd bij? … Geen idee, maar vanmiddag wel … Ferry, roze flamingo … Zit op de zaterdag- en zondagochtend bij Veronica …
Bruggetjes leggen naar programma’s van je collega’s is belangrijk, maar dit gesprek raakte kant noch wal. Typerend voor Frank van der Lende en ook typerend voor Veronica. Het is zo slecht dat het weer leuk wordt. Het verbaast me vooral dat soort onkunde gewoon door kan blijven gaan.
God is a DJ
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ondertussen luister ik Jannes Drop. Tis 22:30 en er zijn 4 platen gedraaid. Rob Stenders, Gijs Alkemade en Koen Hansen gaven de eerste 10 min aan geen zin te hebben vanavond. Ik vind het echt heel leuk.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:35 Ondertussen luister ik Jannes Drop. Tis 22:30 en er zijn 4 platen gedraaid. Rob Stenders, Gijs Alkemade en Koen Hansen gaven de eerste 10 min aan geen zin te hebben vanavond. Ik vind het echt heel leuk.
Dus het wordt geen latertje vandaag?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Jari de Jonge schreef: 01 nov 2024 22:38
DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:35 Ondertussen luister ik Jannes Drop. Tis 22:30 en er zijn 4 platen gedraaid. Rob Stenders, Gijs Alkemade en Koen Hansen gaven de eerste 10 min aan geen zin te hebben vanavond. Ik vind het echt heel leuk.
Dus het wordt geen latertje vandaag?
Je weet het maar nooit. Ik vind het wel leuk dat er eens iets gebeurt op de radio.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:35 Ik vind het echt heel leuk.
Ik heb het geouwehoer om niks een kwartier aangehoord en ben daarna geswitcht van zender. Wat een immens contrast met de show van Rob Stenders. Het programma van Drop gaat toch gewoon helemaal nergens over? Zelfs het stoppen met praten aan het einde van het intro lukte niet.
Phoenix schreef: 01 nov 2024 22:30 Het verbaast me vooral dat soort onkunde gewoon door kan blijven gaan.
Laatst gewijzigd door Oortjes op 01 nov 2024 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Rock 'n roll is better than music!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Oortjes schreef: 01 nov 2024 22:40
DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:35 Ik vind het echt heel leuk.
Ik heb het geouwehoer om niks een kwartier aangehoord en ben daarna geswitcht van zender. Wat een immens contract met de show van Rob Stenders. Het programma van Drop gaat toch gewoon helemaal nergens over? Zelfs het stoppen met praten aan het einde van het intro lukte niet.
Phoenix schreef: 01 nov 2024 22:30 Het verbaast me vooral dat soort onkunde gewoon door kan blijven gaan.
smaken verschillen denk ik. Denk dat je op werkelijke iedere zender wel kan krijgen wat je zoekt, ik vind die verstrooing wel leuk waar de discussie het niveau "hoeveel bier ligt er in de koelkast?" niet ontstijgt.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:41 ik vind die verstrooing wel leuk waar de discussie het niveau "hoeveel bier ligt er in de koelkast?" niet ontstijgt.
Wat is daar leuk aan?
Rock 'n roll is better than music!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Oortjes schreef: 01 nov 2024 22:42
DavyGer schreef: 01 nov 2024 22:41 ik vind die verstrooing wel leuk waar de discussie het niveau "hoeveel bier ligt er in de koelkast?" niet ontstijgt.
Wat is daar leuk aan?
Een verlichting van het zware bestaan. Ik vind het wel een lekker idee dat als ik niet in de kroeg kan zitten dat ik tenminste nog de kroegpraat op de radio kon aanhoren. Ik mis in die zin van die rotzooi die op 3FM een tiental jaren geleden werd uitgezonden nog enorm. Ik vind de gesprekken uitermate vermakelijk en muzikaal hoor ik eens iets wat een beetje afwijkt van wat ik altijd hoor. Bij voorkeur, veel muziek die ik nog nooit eerder gehoord heb.
Plaats reactie