Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ja klopt, maar waarom moet dan ineens morgen Frank daar zitten? Laat Rick dat dan gewoon doen.
-
Valt ook wel weer mee. Hij heeft m.i. nooit echt verkeerde dingen geroepen op de radio, ook niet toen hij de ochtendshow daar deed.Streampie schreef: ↑30 okt 2024 23:05Niks tere zieltjes, het is gewoon commercieel niet handig. Adverteerders willen niet dat soort controverse.Vanjeafisharder schreef: ↑30 okt 2024 22:53 Ze zijn zeker bang dat Rick weer bepaalde opmerkingen gaat maken waar de tere zieltjes niet tegen kunnen. Had inderdaad gewoon Rick dit laten doen, dat lijkt me echt een no brainer als vervanger van Ekdom. Maar ja....
-
Naar mijn idee inderdaad ook niet.Vanjeafisharder schreef: ↑31 okt 2024 00:11Valt ook wel weer mee. Hij heeft m.i. nooit echt verkeerde dingen geroepen op de radio, ook niet toen hij de ochtendshow daar deed.Streampie schreef: ↑30 okt 2024 23:05Niks tere zieltjes, het is gewoon commercieel niet handig. Adverteerders willen niet dat soort controverse.Vanjeafisharder schreef: ↑30 okt 2024 22:53 Ze zijn zeker bang dat Rick weer bepaalde opmerkingen gaat maken waar de tere zieltjes niet tegen kunnen. Had inderdaad gewoon Rick dit laten doen, dat lijkt me echt een no brainer als vervanger van Ekdom. Maar ja....
-
Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
Dit soort items (welk nr wil je horen, die of die?) zijn bij de lokale omroep al kansloos, maar als je op een landelijk, commercieel station niet verder komt dan dit soort troep...
Ik kan die 3 nummers in die ruim 5 uur tijd tot aan de middagshow toch al zelf tig keer luisteren op allerlei manieren? Wat een luie radio is dit toch...
Dit soort items (welk nr wil je horen, die of die?) zijn bij de lokale omroep al kansloos, maar als je op een landelijk, commercieel station niet verder komt dan dit soort troep...
Ik kan die 3 nummers in die ruim 5 uur tijd tot aan de middagshow toch al zelf tig keer luisteren op allerlei manieren? Wat een luie radio is dit toch...
Maar dat soort items hebben 538 en Q ook.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
-
Bij gebrek aan creativiteit denk ik vooral aan de spreeks (in het weekend hoor je hoe dat wel kan) en aan spraakmakende of originele acties, of eigenlijk het gebrek daar aan.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
Niet zo zeer aan items als dit, hoewel het weinig origineel is. Veronica onderscheidt zich daar niet in negatief opzicht mee van andere zenders want die doen dit soort dingen ook, zij het wel met een kortere stemtijd.
Edit:
Of gaat het om de lengte waarover het wordt uitgesmeerd? Want die lijkt me idd rijkelijk lang.
Zelf heb ik ook niets met dit soort items, maar kennelijk wil de luisteraar vooral zoveel mogelijk voorspelbaarheid en helpt het de luistercijfers op te krikken. Zo te zien lijkt het wat te doen, gezien het feit dat sinds vorig jaar de stijgende lijn weer is gevonden. Dat het er niet origineler en spannender op wordt ben ik met je eens.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
Ik hoor dat morgen middag Radio Veronica in het teken staat van Disco en Gerard Ekdom live vanuit Spanje aanwezig gaat zijn.
-
Poeh, ik weet niet of we kunnen concluderen dat de licht stijgende lijn komt door dit soort items.Janno schreef: ↑31 okt 2024 13:14Zelf heb ik ook niets met dit soort items, maar kennelijk wil de luisteraar vooral zoveel mogelijk voorspelbaarheid en helpt het de luistercijfers op te krikken. Zo te zien lijkt het wat te doen, gezien het feit dat sinds vorig jaar de stijgende lijn weer is gevonden. Dat het er niet origineler en spannender op wordt ben ik met je eens.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
Maar aangezien we geen programmacijfers hebben, zullen we het nooit zeker weten.
Ik vind het in ieder geval armoede, op welk radiostation dan ook.
-
Bij Marisa hoorde ik ook zoiets deze week.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
- Knite Force
Hoe zie jij dat?
-
Klikken op het ! icoontje in de post zelf
Niet zozeer alleen dit soort items, maar de algehele ‘voorspelbaarheid’. Veronica is toch wat meer ‘mainstream’ geworden sinds de ‘machtsovername’ en dat lijkt zijn vruchten af te werpen qua luistercijfers.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 14:18Poeh, ik weet niet of we kunnen concluderen dat de licht stijgende lijn komt door dit soort items.Janno schreef: ↑31 okt 2024 13:14Zelf heb ik ook niets met dit soort items, maar kennelijk wil de luisteraar vooral zoveel mogelijk voorspelbaarheid en helpt het de luistercijfers op te krikken. Zo te zien lijkt het wat te doen, gezien het feit dat sinds vorig jaar de stijgende lijn weer is gevonden. Dat het er niet origineler en spannender op wordt ben ik met je eens.repelsteel schreef: ↑31 okt 2024 11:04 Het is in dit topic al redelijk vaak gegaan over de creatieve armoede bij Veronica. Nog een goed voorbeeld hiervan is de 'top 40 classic' die blijkbaar bij Wout en Frank in de middag voorbij komt. Hier mag de luisteraar dan op stemmen (keuze uit 3 nummers) en blijkbaar begint het verzoeken om te stemmen al in het programma Goud van Oud.
Maar aangezien we geen programmacijfers hebben, zullen we het nooit zeker weten.
Ik vind het in ieder geval armoede, op welk radiostation dan ook.
Beetje veel aanhalingstekens dit keer, maar dat is om aan te geven dat het ook maar een mening is. Je moet voorzichtig zijn tegenwoordig met stellige uitspraken