Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
Ivo van Breukelen zit nu 2 weekjes op de plek van Mart Meijer tussen 7u/10u int weekend.
En wat luistert hij toch top weg.
Zo'n top jock.
Zijn hele manier van presenteren is gewoon fantastisch.
Zo'n top jock.
-
Dat klopt, Ivo is een hele goede dj. Had wat mij betreft zo op Radio 2 gemogen.
-
Nou dat dus!
Hij is inprincipe radio2 waardig ja.
In mijn ogen beter dan daniel lippens die daar nou zit.
Al verast hij mij daar ook.
Maar een duoshow op 2, op de vrijdagavond/nacht ofzoiets.
Weer een beetje wat ze vroeger deden maaar iets volwassener zoals stenders en ekdom.
Zou geen slechte zet zijn.
Weer een beetje wat ze vroeger deden maaar iets volwassener zoals stenders en ekdom.
Echt onbegrijpelijk dat ze hem hebben laten lopen bij 538. Maar hij mocht daar niet meer dan plaatjes af- en aankondigen. Je hoorde dat hij daar zijn energie niet kwijt kon. Ik zou hem zo inwisselen voor alle drie de office hour jocks die daar nu zitten.Jari de Jonge schreef: ↑26 okt 2024 08:48 Ivo van Breukelen zit nu 2 weekjes op de plek van Mart Meijer tussen 7u/10u int weekend.
Zo'n top jock.
-
Deze volg ik niet. Ivo kan volgens jou zijn energie niet kwijt in een praatje-plaatjeprogramma, maar hij moet wel de office hours op 538 gaan doen?Pot schreef: ↑26 okt 2024 11:30Echt onbegrijpelijk dat ze hem hebben laten lopen bij 538. Maar hij mocht daar niet meer dan plaatjes af- en aankondigen. Je hoorde dat hij daar zijn energie niet kwijt kon. Ik zou hem zo inwisselen voor alle drie de office hour jocks die daar nu zitten.Jari de Jonge schreef: ↑26 okt 2024 08:48 Ivo van Breukelen zit nu 2 weekjes op de plek van Mart Meijer tussen 7u/10u int weekend.
Zo'n top jock.
Ivo had in zijn programma op 538 nauwelijks items en kwam daar niet uit de verf. Had hem daar wat meer vrijheid ingegeven en ik ben er van overtuigd dat hij daar beter past dan de jocks die er nu zitten. Daar had je makkelijk 10 jaar wat aan gehad.De Nachtwacht schreef: ↑26 okt 2024 12:16Deze volg ik niet. Ivo kan volgens jou zijn energie niet kwijt in een praatje-plaatjeprogramma, maar hij moet wel de office hours op 538 gaan doen?Pot schreef: ↑26 okt 2024 11:30Echt onbegrijpelijk dat ze hem hebben laten lopen bij 538. Maar hij mocht daar niet meer dan plaatjes af- en aankondigen. Je hoorde dat hij daar zijn energie niet kwijt kon. Ik zou hem zo inwisselen voor alle drie de office hour jocks die daar nu zitten.Jari de Jonge schreef: ↑26 okt 2024 08:48 Ivo van Breukelen zit nu 2 weekjes op de plek van Mart Meijer tussen 7u/10u int weekend.
Zo'n top jock.
Volledig mee eens. Dat zou echt een hele toffe en slimme zet zijn!Jari de Jonge schreef: ↑26 okt 2024 11:20 Nou dat dus!
Eerst op de vrijdagavond, en in een later stadium (als Ruud er klaar mee is) op de plek van Ruud de Wild.
Ivo en Daniel zijn samen een top duo. Dat hebben zij in het verleden al bewezen.
-
Vannacht weer een nieuw stemgeluid op zender
Jasper Schrijvers van NPO CAMPUS Radio nam 1u/4u van Obi Raaijmaakers over
Ik snap niet waarom ze dat doen in de nacht op NPO Campus. Ze hebben genoeg nonstop uren overdag. Kan je daar toch beter gaan presenteren.Jari de Jonge schreef: ↑29 okt 2024 01:00 Vannacht weer een nieuw stemgeluid op zender
Er luisteren toch niet zoveel mensen naar die zender.
Ik heb het vermoeden dat er om 1 uur snachts op 3FM meer mensen luisteren dan overdag naar NPO Campus..jessica schreef: ↑29 okt 2024 13:13Ik snap niet waarom ze dat doen in de nacht op NPO Campus. Ze hebben genoeg nonstop uren overdag. Kan je daar toch beter gaan presenteren.Jari de Jonge schreef: ↑29 okt 2024 01:00 Vannacht weer een nieuw stemgeluid op zender
-
Hij zat in de nacht van 3fm. Niet in de nacht van NPO campus.jessica schreef: ↑29 okt 2024 13:13Ik snap niet waarom ze dat doen in de nacht op NPO Campus. Ze hebben genoeg nonstop uren overdag. Kan je daar toch beter gaan presenteren.Jari de Jonge schreef: ↑29 okt 2024 01:00 Vannacht weer een nieuw stemgeluid op zender
-
Topic is 3fm ;-) en daar was Jasper.jessica schreef: ↑29 okt 2024 13:13Ik snap niet waarom ze dat doen in de nacht op NPO Campus. Ze hebben genoeg nonstop uren overdag. Kan je daar toch beter gaan presenteren.Jari de Jonge schreef: ↑29 okt 2024 01:00 Vannacht weer een nieuw stemgeluid op zender
-
Maandag 8:30 word bekend gemaakt wie er het glazen huis ingaan
-
Jammer dat Eva Koreman stopt bij NPO 3FM: 3Voor12 passte haar als een jas. Gaat lekker daar. Loopt goed leeg.