En in het geval van AT5 Radio alleen links grachtengordel geneuzel, en de file informatie; waar staan de bakfietsmoeders in de file met hun vehicle...GerjanCluistra schreef: ↑08 okt 2024 10:46Niemand. Dat wordt de hele dag hetzelfde riedeltje afsteken. Dat doet Radio 1 ook al, elke paar uur vanuit een ander links perspectief. Dat is ook logisch, er is landelijk nou eenmaal niet zoveel te bespreken, laat staat lokaal.Vanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 00:05 En bovendien: wie gaat daar naar luisteren. Dan kun je maar beter het hele lokale/streekradio concept dumpen en er gewoon regionale radio van maken..oh wacht dat is er al.
AT 5 heeft een geweldig idee
Moderator: admin6
-
Re: AT 5 heeft een geweldig idee
Dus de Amsterdammers hebben geen goed idee, want ze hebben al een radio afdeling.
Lekker stoer doen met gebakken lucht verder geen aandacht aan schenken
Lekker stoer doen met gebakken lucht verder geen aandacht aan schenken
-
Vanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 10:57En in het geval van AT5 Radio alleen links grachtengordel geneuzel, en de file informatie; waar staan de bakfietsmoeders in de file met hun vehicle...GerjanCluistra schreef: ↑08 okt 2024 10:46Niemand. Dat wordt de hele dag hetzelfde riedeltje afsteken. Dat doet Radio 1 ook al, elke paar uur vanuit een ander links perspectief. Dat is ook logisch, er is landelijk nou eenmaal niet zoveel te bespreken, laat staat lokaal.Vanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 00:05 En bovendien: wie gaat daar naar luisteren. Dan kun je maar beter het hele lokale/streekradio concept dumpen en er gewoon regionale radio van maken..oh wacht dat is er al.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Mensen, probeer de zuurrechtse gal even binnen te houden ja. Dat gejank de hele tijd...
-
Je mag ook lachen om een grap.
Als je moet uitleggen dat het een grapje is....
-
Tjah, humor word nou eenmaal niet door iedereen begrepen.
Die bakfietsmoeders schijnen juist vaker VVD-er te zijn: https://archive.is/RzW3hVanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 10:57En in het geval van AT5 Radio alleen links grachtengordel geneuzel, en de file informatie; waar staan de bakfietsmoeders in de file met hun vehicle...GerjanCluistra schreef: ↑08 okt 2024 10:46Niemand. Dat wordt de hele dag hetzelfde riedeltje afsteken. Dat doet Radio 1 ook al, elke paar uur vanuit een ander links perspectief. Dat is ook logisch, er is landelijk nou eenmaal niet zoveel te bespreken, laat staat lokaal.Vanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 00:05 En bovendien: wie gaat daar naar luisteren. Dan kun je maar beter het hele lokale/streekradio concept dumpen en er gewoon regionale radio van maken..oh wacht dat is er al.
Dat vond ik ook grappig.
Zo als zo vaker is gesteld, feiten doen er niet meer toe bij de populisten.
Er moet en er zal een groep als schuldige weggezet worden, of het nu waar is of niet, dat maakt niet uit.
En als er wat van gezegd wordt dan moet je het als een grapje zien en ben je zuur.
Er moet en er zal een groep als schuldige weggezet worden, of het nu waar is of niet, dat maakt niet uit.
En als er wat van gezegd wordt dan moet je het als een grapje zien en ben je zuur.
-
Inderdaad. Dit soort vooroordelen slaan meestal kant noch wal.
Radiotechnisch gezien is dit een interessant idee. Op de lokale DAB+mux (nr. 25 op 6C) is er voldoende ruimte voor, maar op FM is het een ander verhaal. Wij gaan het zien.
-
En dat staat in de Volkskrant, dan weet je al genoeg.Orange schreef: ↑09 okt 2024 08:49Die bakfietsmoeders schijnen juist vaker VVD-er te zijn: https://archive.is/RzW3hVanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 10:57En in het geval van AT5 Radio alleen links grachtengordel geneuzel, en de file informatie; waar staan de bakfietsmoeders in de file met hun vehicle...GerjanCluistra schreef: ↑08 okt 2024 10:46
Niemand. Dat wordt de hele dag hetzelfde riedeltje afsteken. Dat doet Radio 1 ook al, elke paar uur vanuit een ander links perspectief. Dat is ook logisch, er is landelijk nou eenmaal niet zoveel te bespreken, laat staat lokaal.
Dat vond ik ook grappig.
En dat is zeker een grap? Maar daarmee door jou wel weer een zaadje gepland. Ik kan de grap hebben hoor en heb ook een kleine glimlach. Maar ik ben wel benieuwd wat de reden is dat je deze grap wil maken.Vanjeafisharder schreef: ↑09 okt 2024 11:02En dat staat in de Volkskrant, dan weet je al genoeg.Orange schreef: ↑09 okt 2024 08:49Die bakfietsmoeders schijnen juist vaker VVD-er te zijn: https://archive.is/RzW3hVanjeafisharder schreef: ↑08 okt 2024 10:57
En in het geval van AT5 Radio alleen links grachtengordel geneuzel, en de file informatie; waar staan de bakfietsmoeders in de file met hun vehicle...
Dat vond ik ook grappig.
De Volkskrant zocht het inderdaad uit. De cijfers zijn van onderzoeksbureau I&O Research.
-
Het zal me jeuken, maar echt. Maar weer door over de plannen van AT5 lijkt me nu.
Dat AT5 lijkt me dan weer een no-brainer. Ik heb me er altijd over verbaasd dat onze hoofdstuk een fatsoenlijk radiostation ontbeert.Vanjeafisharder schreef: ↑09 okt 2024 11:21 Het zal me jeuken, maar echt. Maar weer door over de plannen van AT5 lijkt me nu.
De media heeft het gedaan, want die liegt.
Vooral linkse media.
Dit zijn geen grapjes meer.