Onbekend waar wim van helden is. Dit word de 3e week dat hij last minute is gewijzigdJohanneke schreef: 14 jul 2024 16:53 Ik vind het sowieso wel een gewaagde keus wat Q music doet. In de zomer eigenlijk zeven (!) weken geen normale Mattie en Marieke, ik vind Joost ook niet echt een sterke vervanger maar wat moet je anders? En dan in twee weken waarin het halve land vakantie heeft en waarvan je altijd het idee hebt dat de stations denken dat er in die weken niemand luistert naar een ochtendshow, ineens Mattie en Domien samen wel weer neerzetten in de ochtend. Maar ze zullen het wel weten bij Q wat ze doen, het scoort niet voor niks zo stabiel. Ook komende week met alleen Domien nog op zijn eigen uren, vind ik erg dapper.
Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Waarom wordt het kanaal Qmusic 90s&00s op DAB+ in de zomermaanden eigenlijk niet vervangen door Qmusic Summer? Ik geniet heel erg van de non-stop zomerse muziek!
Tevens wordt de zender op Nederland.FM en Radio.nl wel tijdelijk in de zomermaanden vervangen. Ik denk dat ze hier wel iets laten liggen. Hopelijk lezen ze mee
Tevens wordt de zender op Nederland.FM en Radio.nl wel tijdelijk in de zomermaanden vervangen. Ik denk dat ze hier wel iets laten liggen. Hopelijk lezen ze mee
Omdat er mensen zoals ik zijn die graag naar de Q90s00s luisteren ;). Daar ligt namelijk een gat in de markt. Joe draait ze nauwelijks, op 10 draaien ze ongeveer alleen Katy Perry en radio 538 is muzikaal echt volledig de weg kwijt als het om draaien van classics gaat. Dus lang verhaal kort, fijn dat het themakanaal niet vervangen is! Wel met zomerse Q jingles hoorde ik, maar dat is vast niet waar je op doelde ;).SKMPLKS schreef: 14 jul 2024 20:18 Waarom wordt het kanaal Qmusic 90s&00s op DAB+ in de zomermaanden eigenlijk niet vervangen door Qmusic Summer? Ik geniet heel erg van de non-stop zomerse muziek!
Tevens wordt de zender op Nederland.FM en Radio.nl wel tijdelijk in de zomermaanden vervangen. Ik denk dat ze hier wel iets laten liggen. Hopelijk lezen ze mee![]()
-
wouter15 schreef: 13 jul 2024 20:38Zal Joost dan ook een side kick krijgen net zoals Kai dit de afgelopen jaren had? Ik vind namelijk persoonlijk een ochtendshow met een side kick leuker dan zonder, ik heb zonder side kick toch het idee dat er minder gebeurd.Daanradiofan schreef: 13 jul 2024 15:05 Ik zit via de Radiologger: (https://logger.dennishoogeveenmedia.nl/) even het laatste stukje van Domien zijn middagshow terug te luisteren.
Joost doet tot aan de olympische spelen 2 weken de ochtendshow, daarna gaat hij mee naar Parijs, daarna doet Joost weer 3 weken de ochtendshow en is Joost tot slot zelf 3 weken op vakantie.
Kortom: 11 weken lang geen Joost in de avond. Joey gaat daar zitten. Wie dan zijn plekje in het weekend overneemt, geen idee. Misschien Cain?
Daar is het niet over gegaan, maar ik denk het niet. Ik vond dat afgelopen vrijdag sws echt wat meer benadrukt had moeten worden dat toen de laatste reguliere mattie en Marieke was. Ik denk niet dat veel vaste luisteraars het radioforum lezen
-
slam538q schreef: 14 jul 2024 17:22Onbekend waar wim van helden is. Dit word de 3e week dat hij last minute is gewijzigdJohanneke schreef: 14 jul 2024 16:53 Ik vind het sowieso wel een gewaagde keus wat Q music doet. In de zomer eigenlijk zeven (!) weken geen normale Mattie en Marieke, ik vind Joost ook niet echt een sterke vervanger maar wat moet je anders? En dan in twee weken waarin het halve land vakantie heeft en waarvan je altijd het idee hebt dat de stations denken dat er in die weken niemand luistert naar een ochtendshow, ineens Mattie en Domien samen wel weer neerzetten in de ochtend. Maar ze zullen het wel weten bij Q wat ze doen, het scoort niet voor niks zo stabiel. Ook komende week met alleen Domien nog op zijn eigen uren, vind ik erg dapper.
Als hij volgende week maandag er weer niet is, of het wordt last minute aangepast, dan weten we genoeg. Dat is dan al de 4e week. Maar nu is het idd z’n 3e week, denk gewoon vakantie. Alleen opmerkelijk dat afgelopen vrijdag pas in de programmering Bas werd geprogrammeerd tussen 13-16.
Wat weten we dan precies?Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 00:21 Als hij volgende week maandag er weer niet is, of het wordt last minute aangepast, dan weten we genoeg.
-
Dat hij waarschijnlijk gewoon vakantie heeft. Ik heb al eerder geopperd dat ik verwacht dat hij in september opduikt op JOE. Heeft hij toen tegengesproken, dus ik zoek er niet veel achter.
-
Ingebruik schreef: 15 jul 2024 08:57Wat weten we dan precies?Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 00:21 Als hij volgende week maandag er weer niet is, of het wordt last minute aangepast, dan weten we genoeg.
Ik denk niet dat ie weggaat, maar dat ie bvb vanwege familieomstandigheden er niet is.
Ah ok. Dat is inderdaad een mogelijkheid.Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 12:50Ingebruik schreef: 15 jul 2024 08:57Wat weten we dan precies?Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 00:21 Als hij volgende week maandag er weer niet is, of het wordt last minute aangepast, dan weten we genoeg.
Ik denk niet dat ie weggaat, maar dat ie bvb vanwege familieomstandigheden er niet is.
Wat de reden ook mag zijn. Complimenten voor Jorien & Bas op de office hours. Luisterd lekker weg.
Met name Bas lekker strak. Jorien wat losser en her en der een keer een slordigheidje/foutje, maar imo niet storend.
Denk dat Q de toekomstige vervangers van Menno & Wim al wel klaar heeft staan. Menno & Wim zie ik toch nog wel een keer naar Joe gaan als de programmering daar wordt uitgebreid.
Met name Bas lekker strak. Jorien wat losser en her en der een keer een slordigheidje/foutje, maar imo niet storend.
Denk dat Q de toekomstige vervangers van Menno & Wim al wel klaar heeft staan. Menno & Wim zie ik toch nog wel een keer naar Joe gaan als de programmering daar wordt uitgebreid.
Vakantie denk ik niet, als hij vakantie zou hebben hoeft hi niet telkens last minute vervangen te worden lijkt mij.Deradiokenner schreef: 15 jul 2024 09:32 Dat hij waarschijnlijk gewoon vakantie heeft. Ik heb al eerder geopperd dat ik verwacht dat hij in september opduikt op JOE. Heeft hij toen tegengesproken, dus ik zoek er niet veel achter.
@Bericht hierboven: Dat Jorien wat slordigheidjes heeft is niet heel gek, je neemt immers toch een programma van iemand anders over en dat is natuurlijk wennen. Dat Bas het lekker strak deed is dan ook weer niet zo raar, het is immers niet de eerste keer dat hij op de plek van Wim zit.
-
Jorien is 1 van de beste vrouwelijke dj’s. Bas is klaar voor de stap naar doordeweeks. Die kan makkelijk naar 10-13 of 13-16. Ik deel ook de mening dat dit de opvolgers zijn van Menno en Wim. Ik verwacht niet dat ze direct weg gaan maar ze zitten er al vanaf het begin van Qmusic. Maar Jorien en Bas staan alvast klaar voor de toekomst. Hoewel ik Joey van der Velden ook heel erg verfrissend vond op dat tijdstip toen Menno ziek was.
Wim heeft best een pittig privé jaar achter de rug en je kent zijn contract niet hé!Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 12:50Ingebruik schreef: 15 jul 2024 08:57Wat weten we dan precies?Daanradiofan schreef: 15 jul 2024 00:21 Als hij volgende week maandag er weer niet is, of het wordt last minute aangepast, dan weten we genoeg.
de dj's die dit weekend van af tomorrowland gaan uitzenden zijn
19u -21u Menno Barreveld & Stephan Bouwman.
21u - 23u Judith Eijk.
23u - 01u Stephan Bouwman.
01u - 03u Menno Barreveld.
19u -21u Menno Barreveld & Stephan Bouwman.
21u - 23u Judith Eijk.
23u - 01u Stephan Bouwman.
01u - 03u Menno Barreveld.
Ik had dus nog nooit van Judith Eijk gehoord, maar die schijnt al een halfjaar bij Q te werken
. Vroeger pakte Q groot uit met hun 'Q-College'-kandidaten. Nu heet het kennelijk 'Academy' (lekker hip!), maar horen we er eigenlijk niet zo veel van. Niet dat ik een Q-volger ben, maar dat zullen veel 'gewone' luisteraars met mij ook niet zijn.