Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Durashift

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door Durashift »

ArCeeDj schreef: 24 jun 2024 18:23 Hallo mensen,mijn naam is ArCee. Ja, inderdaad, 1 van de dj's die op yoursafe radio draait tijdens de happy beats uren, samen met Robin de Luxe. ArCee is simpel de 1e twee voorletters van mijn naam, de R en de C. Dus, Ik schrijf mijn naam zoals je hem in het Engels uitspreekt. (..)
Leuk om hier wat over je te lezen.

Ik vind het lekkere beats, zo onder werktijd, wel die met een beetje tempo erin. Naar mijn oordeel draait Robin wat "rustiger".

Het is alleen wel zo dat uren luisteren, achter elkaar, mij wel zou opbreken. Dan zit er weinig variatie in snelheid in, om het zo te omschrijven.
banne

Bericht door banne »

ArCeeDj schreef: 24 jun 2024 18:23 Hallo mensen,mijn naam is ArCee. Ja, inderdaad, 1 van de dj's die op yoursafe radio draait tijdens de happy beats uren, samen met Robin de Luxe. ArCee is simpel de 1e twee voorletters van mijn naam, de R en de C. Dus, Ik schrijf mijn naam zoals je hem in het Engels uitspreekt. Eigenlijk is het RCG, maar dat werd mij te lang. Ik werd een tijd geleden door Giel benaderd of ik wilde draaien op zijn station, toen nog Radio4all, en als zo'n kans je geboden word, dan zeg je geen nee. Ik draaide al op een aantal Nederlandse, en buitenlandse on-line zenders, maar dit is uiteraard een hele mooie stap omhoog. Verder heb ik een verleden in de oude FM piraten en ik heb tot 2013 een eigen On-line station gehad (TotaalFM). Mijn muziek laat zich het beste omschrijven als funky & groovy house. Ik ben ook een kind van disco, en ik probeer dat disco geluid via de huidige house door te laten klinken met Nu-disco, Disco-house, Funky-house, Nu-groove en re-edits. Maar, soms neem ik ook een zijstapje naar wat meer uptempo en harder werk met Jackin en Tech house. Disco Today dekt daarom ook goed de lading qua programmanaam en ik heb daar nu al dik 300 afleveringen van gemaakt. Hoe de ontwikkelingen verder gaan op Yoursafe radio is totaal niet aan mij, maar uiteraard volg ik dit ook met de nodige nieuwsgierigheid. Uiteraard hoop ik dat er ruimte blijft voor Robin en mij, want ik heb via mijn facebook en Mixcloud account al vrij veel positieve reacties ontvangen. Gelukkig is Yoursafe radio een station waar je alle kanten mee op kunt. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen. Met een Giel Beelen aan het roer heb ik daar best veel vertrouwen in, dat is een radio dier pur sang. Wil je meer van mij horen? Check www.mixcloud.com/DiscoDj_Rene/ of www.facebook.com/DiscodjArCee
Dan maar meteen een directe vraag, krijg je betaald daar of is het nog steeds liefdewerk oud papier?
big T

Bericht door big T »

Gistermorgen hoorde ik een taal cursus, welke taal is mij niet helder geworden.
Verstond er niets van, wel dat het leuk was er werd veel gegiecheld :D
En dat woorden ook 2 betekenissen konden hebben, toen haakte ik af.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Durashift schreef: 24 jun 2024 23:26
ArCeeDj schreef: 24 jun 2024 18:23 Hallo mensen,mijn naam is ArCee. Ja, inderdaad, 1 van de dj's die op yoursafe radio draait tijdens de happy beats uren, samen met Robin de Luxe. ArCee is simpel de 1e twee voorletters van mijn naam, de R en de C. Dus, Ik schrijf mijn naam zoals je hem in het Engels uitspreekt. (..)
Leuk om hier wat over je te lezen.

Ik vind het lekkere beats, zo onder werktijd, wel die met een beetje tempo erin. Naar mijn oordeel draait Robin wat "rustiger".

Het is alleen wel zo dat uren luisteren, achter elkaar, mij wel zou opbreken. Dan zit er weinig variatie in snelheid in, om het zo te omschrijven.
Nou kijk eens aan, toch 1 luisteraar! Hoeveel zou het station hebben?
perikelen

Bericht door perikelen »

Deradiokenner schreef: 26 jun 2024 10:03Nou kijk eens aan, toch 1 luisteraar! Hoeveel zou het station hebben?
Nou , kijk eens aan, een zure reactie! Zeldzaam hier. Waar zou die zurigheid vandaan komen?
Tot zover deze digitaal gedistribueerde uiting van mijn virtuele mening...
banne

Bericht door banne »

perikelen schreef: 26 jun 2024 14:01
Deradiokenner schreef: 26 jun 2024 10:03Nou kijk eens aan, toch 1 luisteraar! Hoeveel zou het station hebben?
Nou , kijk eens aan, een zure reactie! Zeldzaam hier. Waar zou die zurigheid vandaan komen?
Van een Giel met een hele grote mond en vele claims die tot op heden niet waargemaakt zijn?
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

perikelen schreef: 26 jun 2024 14:01 Nou , kijk eens aan, een zure reactie! Zeldzaam hier. Waar zou die zurigheid vandaan komen?
Van een luisteraar die wacht, en wacht, en wacht, en weinig te horen krijgt op een kavel die al bijna een jaar braak ligt, misschien?
perikelen

Bericht door perikelen »

Satfreak13 schreef: 27 jun 2024 19:01
perikelen schreef: 26 jun 2024 14:01Nou , kijk eens aan, een zure reactie! Zeldzaam hier. Waar zou die zurigheid vandaan komen?
Van een luisteraar die wacht, en wacht, en wacht, en weinig te horen krijgt op een kavel die al bijna een jaar braak ligt, misschien?
Jij bent geen doorsnee luisteraar. Verre van zelfs. De doorsnee luisteraar maakt zich niet druk over 'gemaakte beloftes'. De doorsnee luisteraar luistert gewoon niet als er niets geboden wordt dat hem/haar/x aanspreekt en kiest voor een andere zender. Of voor Spotify. Of voor een podcast.

Ik vind het toch altijd een beetje bijzonder hoe forummers zich onrechtmatig behandeld voelen als een marketingscheet niet onmiddellijk tot werkelijkheid wordt gemaakt. Who cares? Er wordt (veel) geld voor dit commerciële kavel betaald. Dan mag je daar binnen de gestelde kaders mee doen wat je wil. Zo zit de wereld in elkaar. Maar hier weten zoveel theorie-adepten en bankzitters met een toetsenbord het allemaal veel beter.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

perikelen schreef: 28 jun 2024 12:39
Satfreak13 schreef: 27 jun 2024 19:01
perikelen schreef: 26 jun 2024 14:01Nou , kijk eens aan, een zure reactie! Zeldzaam hier. Waar zou die zurigheid vandaan komen?
Jij bent geen doorsnee luisteraar. Verre van zelfs. De doorsnee luisteraar maakt zich niet druk over 'gemaakte beloftes'. De doorsnee luisteraar luistert gewoon niet als er niets geboden wordt dat hem/haar/x aanspreekt en kiest voor een andere zender. Of voor Spotify. Of voor een podcast.

Ik vind het toch altijd een beetje bijzonder hoe forummers zich onrechtmatig behandeld voelen als een marketingscheet niet onmiddellijk tot werkelijkheid wordt gemaakt. Who cares? Er wordt (veel) geld voor dit commerciële kavel betaald. Dan mag je daar binnen de gestelde kaders mee doen wat je wil. Zo zit de wereld in elkaar. Maar hier weten zoveel theorie-adepten en bankzitters met een toetsenbord het allemaal veel beter.
Wat een onzin kraam je uit joh, denk je dat de luisteraar gek is? Maar succes met je projectje! Dit gaat niks worden, is niks en over een aantal jaar gaat de stekker eruit!
Satfreak13

perikelen schreef: 28 jun 2024 12:39 Maar hier weten zoveel theorie-adepten en bankzitters met een toetsenbord het allemaal veel beter.
De pot die de ketel verwijten maakt? Lees deze bijdrage van jezelf nog eens even terug. Hand-in-eigen-boezem misschien?
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Hier nog een luisteraar +1. Wat ik goed vind aan de mixen van Arcee is het afwisselen van beats zonder vocals met af en toe een mixje van wat bekende disco tracks die precies in de sound van het setje worden gemixt.
De beats zijn ideaal voor in de auto, voor tijdens het werk of bv in horecagelegenheden die fijne achtergrondbeats willen draaien. Ze leiden niet af. Ik zou zeggen ga zo door👍
rodie

Bericht door rodie »

Het is gewoon een feit dat de zender niet gevonden wordt.
En ze maken er ook niet iets van dat dit wel kan gaan gebeuren.

Joe wordt wel gevonden, maken enorm veel reclame en mensen hebben het erover.
ik heb de doorsnee luisteraar nog nooit betrapt op Yoursafe Radio, of de betere naam van destijds: Radio4All.
perikelen

Bericht door perikelen »

Satfreak13 schreef: 28 jun 2024 15:52
perikelen schreef: 28 jun 2024 12:39Maar hier weten zoveel theorie-adepten en bankzitters met een toetsenbord het allemaal veel beter.
De pot die de ketel verwijten maakt? Lees deze bijdrage van jezelf nog eens even terug. Hand-in-eigen-boezem misschien?
Ik begrijp nog steeds niet waarom je je zo druk maakt. Giels zender levert niets en als ze iets doen, doen ze het verkeerd? Nou en? Ga lekker ergens anders naar luisteren... Maar als afsluiter een persoonlijke vraag: Op welke van je prestaties in het medialandschap ben jij het meest trots?
Satfreak13

perikelen schreef: 01 jul 2024 21:45 Maar als afsluiter een persoonlijke vraag: Op welke van je prestaties in het medialandschap ben jij het meest trots?
Huh? Wat een rare vraag!
Heb ik ergens hoog van de toren geblazen over "hele nieuwe, gave radio waar adverteerders voor in de rij staan"? :roll:
Iemand die beloftes doet, mag je erover bevragen, lijkt me. Losse floddervragen raken kant noch wal.
Calypso

Bericht door Calypso »

perikelen schreef: 01 jul 2024 21:45
Satfreak13 schreef: 28 jun 2024 15:52
perikelen schreef: 28 jun 2024 12:39Maar hier weten zoveel theorie-adepten en bankzitters met een toetsenbord het allemaal veel beter.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je je zo druk maakt. Giels zender levert niets en als ze iets doen, doen ze het verkeerd? Nou en? Ga lekker ergens anders naar luisteren... Maar als afsluiter een persoonlijke vraag: Op welke van je prestaties in het medialandschap ben jij het meest trots?
Hierbij een persoonlijke vraag aan jou: mag iemand geen mening hebben wanneer die mening eens even niet het positief is?

Wat is nu de prestatie van Yoursafe radio? Na 1 jaar nog geen duidelijke koers? Het allerlei zaken roepen die niet nagekomen worden? Het bewust geen luisteronderzoeken doen zodat niemand weet hoeveel man en hoeveel paardekoppen naar het station luisteren? Het totaal schijt hebben aan alle radioregels, maar daarmee ook alleen interessant voor een heeeeeel klein deel van de luisterende bevolking?
Plaats reactie