Nee, ik overdrijf niet. Deze veranderingen vind ik minder dom. Deze veranderingen hadden zenderbreed wel meer impact. Dat wel.DavyGer schreef: 24 jun 2024 13:34 Je kan natuurlijk ook overdrijven, het gaat hier om nachtelijke uren waarin bijna niemand luistert. Er zijn toch wel echt veel dommere veranderingen geweest op de landelijke radio sinds jaren, ik noem maar wat: 3FM, vervanging van de ochtendshow van Evers op 538, Van SomerenGate en wat er nu allemaal bij radio 2 aan de hand is.
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
God is a DJ
Wel ironisch dat Derksen het Candlelight tijdstip gaat doen.
-
Blijft wel stil rondom de van Someren kwestie
-
Misschien zijn ze er wel uitgekomen, maar doen ze er (nog) geen mededelingen over.
Is er een officieel statement vanuit Radio 10 gekomen?
Ik heb het enkel hier gelezen met de opmerking dat Derksen het gisterenavond op televisie heeft gezegd. Nu zegt Derksen wel vaker wat dus ik wil op basis van wat ik hier gelezen heb geen conclusies trekken.
God is a DJ
-
Nee, voor zover ik weet is dat er niet, heb het in elk geval nog nergens gelezen.
bewuste uitzending wel even teruggekeken. Hij heeft het over het vertrek van hem en Vera bij Veronica ("daar heb ik alle begrip voor, als je een jonge zender wilt moet je geen dj van 75 hebben"), en vervolgens zij hij "maar ik ben nu binnen bij radio 10". Er kwam ook nog de vraag of hij dan radio 10 gaat doen of Arrow, waarop hij antwoorde "allebei".
dus óf hij zegt maar wat (wat inderdaad vaker gebeurd) óf hij praat voor zijn beurt (wat ook vaker gebeurd ;)).
bewuste uitzending wel even teruggekeken. Hij heeft het over het vertrek van hem en Vera bij Veronica ("daar heb ik alle begrip voor, als je een jonge zender wilt moet je geen dj van 75 hebben"), en vervolgens zij hij "maar ik ben nu binnen bij radio 10". Er kwam ook nog de vraag of hij dan radio 10 gaat doen of Arrow, waarop hij antwoorde "allebei".
dus óf hij zegt maar wat (wat inderdaad vaker gebeurd) óf hij praat voor zijn beurt (wat ook vaker gebeurd ;)).
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 24 jun 2024 19:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Derksen zit al op Arrow Bluesbox.
Dat kan ook. Mocht hij ontbreken in de programmering of je hoort straks het beste van Somertijd dan weet je genoeg haha.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 17:24Misschien zijn ze er wel uitgekomen, maar doen ze er (nog) geen mededelingen over.
Dan is dus volstrekt onduidelijk wat hij voor Radio 10 gaat doen, of dat überhaupt een (vast) programma wordt.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 18:05 Nee, voor zover ik weet is dat er niet, heb het in elk geval nog nergens gelezen.
Rock 'n roll is better than music!
-
De context van het hele gesprek was wel zijn gestopte radioprogramma. Dat hijhet dus over iets anders had lijkt me niet voor de hand liggen.Oortjes schreef: 24 jun 2024 18:59Dan is dus volstrekt onduidelijk wat hij voor Radio 10 gaat doen, of dat überhaupt een (vast) programma wordt.De Nachtwacht schreef: 24 jun 2024 18:05 Nee, voor zover ik weet is dat er niet, heb het in elk geval nog nergens gelezen.
Het ging er ongeveer 5 min over gelijk aan het begin van het programma van VI Oranje. Dus dat Derksen iets anders bedoelde dan Radio10 is niet aannemelijk. Hij antwoordde inderdaad op Radio10 of Arrow ook nog met allebei. Even afwachten wanneer radio10 het bekend gaat maken.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij als ze Derksen naar de (hoofdzender) 10 halen. Zo off-format. Voor mij speelt consistentie een grote rol bij de keuze om naar een station te luisteren. Ook luister ik zelf regelmatig aan de randen van de dag, dat beïnvloedt waar ik eerder terug kom (Joe tegen middernacht betekent dat mijn radio daar nog opstaat bij het ontbijt).
Ben een aantal keer in Derksen gerold en daarna Veronica veel minder aangezet om dat te vermijden. Groter probleem voor radio 2, wat deze luisteraar betreft, omdat het halve weekend daar een ratjetoe is, dus luister ik veel minder.
Een station wat consequent goed is, met enkele bijzondere programmas die passen binnen het geheel (zoals Sven's dance classics) werkt, maar niet dit soort uitschakelfactoren. Hij leest op, niets loopt in elkaar over, geen snelheid. Dan ben ik weg en kom ik niet zo snel terug. Nu is N=1, en beluistering aan de randen van de dag minder, maar ik zal toch zeker niet de enige zijn waar dat deze uitwerking op heeft. (Caroline is er nog zo eentje, begreep in het V-topic dat ik Stenders nu helaas weer moet gaan mijden). Dit soort keuzes hebben absoluut invloed en moeten wat mij betreft niet onderschat worden.
Ben een aantal keer in Derksen gerold en daarna Veronica veel minder aangezet om dat te vermijden. Groter probleem voor radio 2, wat deze luisteraar betreft, omdat het halve weekend daar een ratjetoe is, dus luister ik veel minder.
Een station wat consequent goed is, met enkele bijzondere programmas die passen binnen het geheel (zoals Sven's dance classics) werkt, maar niet dit soort uitschakelfactoren. Hij leest op, niets loopt in elkaar over, geen snelheid. Dan ben ik weg en kom ik niet zo snel terug. Nu is N=1, en beluistering aan de randen van de dag minder, maar ik zal toch zeker niet de enige zijn waar dat deze uitwerking op heeft. (Caroline is er nog zo eentje, begreep in het V-topic dat ik Stenders nu helaas weer moet gaan mijden). Dit soort keuzes hebben absoluut invloed en moeten wat mij betreft niet onderschat worden.
Eens WFNX. Het is niet te begrijpen. Ook al is het in de randen van de dag, het uitschakelrisico is levensgroot. Dat heeft ook weer effect op het doorluisteren de volgende dag.
Overigens vind ik de vergelijking met Caroline niet helemaal op gaan. Ze is ook niet mijn favoriet, maar dat vind ik ook subjectief. Dat kan je van Derksen niet zeggen, die moet je niet in de programmering willen zetten op Radio 10. Net als dat Caroline als dj ook niet kan. Dat dan weer wel.
Overigens vind ik de vergelijking met Caroline niet helemaal op gaan. Ze is ook niet mijn favoriet, maar dat vind ik ook subjectief. Dat kan je van Derksen niet zeggen, die moet je niet in de programmering willen zetten op Radio 10. Net als dat Caroline als dj ook niet kan. Dat dan weer wel.
Is er al nieuws over Van SomerenGate?
-