Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen 538

Bericht door Johanneke »

Normaal kan er nog geen spelletje af tijdens de lunch maar vandaag proppen ze drie uur middagshow in twee uur tussen 12 en 14 met veel te veel items. Terwijl er echt niet meer mensen vrij zijn dan normaal op vrijdag, de wedstrijd begint pas om 21u. Snap niet waarom ze de Middagshow niet om 18u hebben gedaan.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Nu hoor ik Frank net zeggen; tot maandag...

De middagshow zou toch ook in het weekend zitten?
Ligt het aan mij maar volgens mij kan de programmering en communicatie een stuk beter.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Henk34 schreef: 21 jun 2024 14:00 Nu hoor ik Frank net zeggen; tot maandag...

De middagshow zou toch ook in het weekend zitten?
Ligt het aan mij maar volgens mij kan de programmering en communicatie een stuk beter.
Nee dit weekend zijn er weer niet. Ik snap het ook niet, ze hebben het in elk geval niet erg zwaar is mijn indruk ...
Ze gaan naar de wedstrijd vanavond, daarom zal het wel niet om 18u zijn vandaag
San27

Bericht door San27 »

Iemand een idee waarom de greatesthits van Dennis al weken niet goed staan op de 538 app, als je er op klit krijg je hele andere shows, ook al paar x doorgegeven
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Dat zijn nog zijn oude weekendshows. Is al sinds dat hij terug is bij 538. Met dat soort dingen duurt het vaak lang voordat het netjes is aangepast helaas.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
fnlradio

Bericht door fnlradio »

538 heeft sinds vanmorgen de zomer vormgeving
MetMark

Bericht door MetMark »

Vandaag laatste uitzending van Evers en dan gaat hij op vakantie. Ik ben benieuwd wie voor Evers & Co gaat invallen?

Wie zou hier geschikt voor zijn? Ik zou zeggen: Tim Klijn
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Oei ook dat nog! En het ging al zo lekker 🙄. Tim gaat ongetwijfeld binnenkort ook 4-5 weken dus lijkt me geen optie. Ik kom binnen het huidige 538 team ook niet verder dan Dennis die waarschijnlijk ook de middagshow weer een paar weken mag vervangen
Deezers

Bericht door Deezers »

MetMark schreef: 28 jun 2024 14:43 Vandaag laatste uitzending van Evers en dan gaat hij op vakantie. Ik ben benieuwd wie voor Evers & Co gaat invallen?

Gewoon 8 weken lang 'het beste van' uitzenden.. ;)
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Denk dat ze het makkelijk gaan oplossen. Gewoon Frank vanuit Duitsland zolang Nederland doorgaat op het EK.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

MetMark schreef: 28 jun 2024 14:43 Vandaag laatste uitzending van Evers en dan gaat hij op vakantie. Ik ben benieuwd wie voor Evers & Co gaat invallen?

Op zich lijken Dennis, Lindo, Frank en Martijn me allemaal best geschikt, wel met een goeie sidekick er naast. Tim uiteraard ook, maar een dubbele shift van een dergelijk type programma lijkt me best pittig, zeker als hij dat een aantal weken achterelkaar doet. Frank ook op vrijdagmiddag lijkt me het meest eenvoudig.

Weet niet hoe lang Evers met vakantie gaat? Want als hij heel de zomer weg is redt je het misschien niet met 1 vervanger . andere jocks gaan ook met vakantie.
Orange

Bericht door Orange »

Net werd gezegd dat Frank Dane er volgende week zit ivm vakantie.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De zondag van 538: Marnix, Kylian, Jordi, Martijn, weer Kylian, weer Marnix. Het houdt allemaal niet over
Julia is er al drie weekends niet omdat ze met de middagshow mee naar Duitsland is voor elke dag een bijdrage van maar liefst een paar minuten...
En waar is Frank Dane? Gaan die van donderdagavond tot maandagmiddag gewoon terug naar huis? Dat zou natuurlijk ook kunnen.
Ben ook benieuwd wat ze met de zondagochtend 9-12 gaan doen als Evers vakantie heeft. Iemand vrijdag gehoord hoe lang dat gaat zijn?
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Heeft hij niet genoemd volgens mij hoelang hij weg is.
Eigenlijk zouden ze er nog 2 weken zijn maar ze hadden extra dagen gekregen zeiden ze.
Daan!

Bericht door Daan! »

Volgens Iris haar insta verblijven ze daar. Als ik tussen de regels door lees van jou bericht, dan zou het inderdaad Frank 12-15 in het weekend ook laten doen. Jordi had dan prima 15-18 kunnen doen op zondag of 6-9 op zaterdag en zondag.

Maar het is allemaal een voorbeeld van een gebrek aan visie en tactische planning. Floris begint 15 juli pas. Hij moet iets verlichting brengen in het dj-bestand.
Plaats reactie