Rob Stenders moet eens minder dit soort zaken bespreken op de zender. Niemand vindt dit boeiend deze incrowd radio.Orange schreef: 11 jun 2024 14:48Hij heeft er zelf een puinhoop van gemaakt en dan gaat hij op zender spreken over 'dwaling van de directie'. Onprofessioneler bestaan ze niet.Knite Force schreef: 11 jun 2024 14:29 Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Huh wat? Context?Knite Force schreef: 11 jun 2024 14:29 Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
-
Danny beweerd iets anders las dit op XStefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43bron: https://www.ad.nl/show/radioshow-danny- ... ~ac3c69ca/Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
Nee, werd gister tegen mij gezegd dat het om bezuinigingen ging, wat ook niet erg is he… ik snap dat nieuwe baas nieuwe dingen doet no hard feelings, maar geen onwaarheden verkondigen
Kan beiden niet waar zijn. Solide programmering en bezuinigen? Ik kan me voorstellen dat een programma als Vera’s Vintage Vibes weinig oplevert maar wel kosten met zich mee brengt. Het schrappen is daarmee een bezuiniging en tegelijkertijd wordt er gewerkt aan een solide programmering die wel winstgevend is.Vliegendereporter schreef: 11 jun 2024 15:25Danny beweerd iets anders las dit op XStefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43bron: https://www.ad.nl/show/radioshow-danny- ... ~ac3c69ca/Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
Nee, werd gister tegen mij gezegd dat het om bezuinigingen ging, wat ook niet erg is he… ik snap dat nieuwe baas nieuwe dingen doet no hard feelings, maar geen onwaarheden verkondigen
God is a DJ
-
citeerde alleen maar wat er in het AD artikel staat; las idd op de twitter van Vera iets over bezuinigen; vandaar dat ik deze 2 citaten bij elkaar bracht; weet zelf ook niet wat wel of niet waar isVliegendereporter schreef: 11 jun 2024 15:25Danny beweerd iets anders las dit op XStefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43bron: https://www.ad.nl/show/radioshow-danny- ... ~ac3c69ca/Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
Ik vind Danny Vera een aardige jongen, maar persoonlijk heeft zijn programma me nooit aangesproken. Ik vond de combinatie zanger en dj vaak een slechte. Ook in het geval Vera en Struijlaard. Eigenlijk vond ik alleen Denk aan Henk een succes. Dat programma kan nog steeds op radio5 maar zal er niet komen zolang Daniel Dekker daar zit.
[Edit Admin5: Dit type posts wordt niet geaccepteerd]
-
Lekkere spin van Mediahuis om het op ‘bezuinigen’ te gooien, een goed gebruikt excuus in veel zaken en we slikken dat als makke schapen natuurlijk. Ik vond Vera ook een vreemde eend in de bijt en past hij meer op Radio 2. Daar zou uitstekend plek zijn voor zijn soort programma. Doen ze gelijk eens wat anders dan de verkapte commerciële zender uit te hangen
Geld ook voor Derksen trouwens.
Elders op dit forum werd vandaag 3voor12 op Radio 2 geplaatst. En enkele uren later worden daar Vera’s Vintage Vibes en Muziek voor Volwassen aan toegevoegd. Wat een potpourri wordt deze zender als ‘wij’ het voor het zeggen zouden hebben. O ja, misschien kan iemand ook nog roepen dat dan wel Spijkers met Koppen moet verdwijnen ;-)Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 16:59 Lekkere spin van Mediahuis om het op ‘bezuinigen’ te gooien, een goed gebruikt excuus in veel zaken en we slikken dat als makke schapen natuurlijk. Ik vond Vera ook een vreemde eend in de bijt en past hij meer op Radio 2. Daar zou uitstekend plek zijn voor zijn soort programma. Doen ze gelijk eens wat anders dan de verkapte commerciële zender uit te hangenGeld ook voor Derksen trouwens.
De programma’s van Vera en Derksen lijken me eerder geschikt voor Radio 5 als ze op een publieke zender geplaatst moeten worden.
God is a DJ
-
Radio 5 zou ook een optie kunnen zijn. Het past beter op een NPO zender i.i.g.
Verstandig om afscheid te nemen van Vera. Hopelijk volgt Johan Derksen ook snel. Muzikaal en qua programma staat het best wel haaks op dit 'nieuwe' Veronica. Het zou ook verstandig zijn om afscheid van de themakanalen te nemen die niet aanslaan.
Voor Snijders hoop ik dat er een uitzondering wordt gemaakt. Qua presentatie nog enigszins op niveau, maar 70s & 80s passen volgens mij veel beter dan een programma met 50s & 60s.
Voor Snijders hoop ik dat er een uitzondering wordt gemaakt. Qua presentatie nog enigszins op niveau, maar 70s & 80s passen volgens mij veel beter dan een programma met 50s & 60s.
- (Grit)Blaster
Misschien een gekke gedachte,maar is Morad misschien iets voor Radio Veronica ?

-
Omdat het meer bij de oudere doelgroep past.
En NPO is er enkel voor de oudere doelgroep?Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 17:26Omdat het meer bij de oudere doelgroep past.
God is a DJ