Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

NIcone900

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door NIcone900 »

Orange schreef: 11 jun 2024 14:48
Knite Force schreef: 11 jun 2024 14:29 Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
Hij heeft er zelf een puinhoop van gemaakt en dan gaat hij op zender spreken over 'dwaling van de directie'. Onprofessioneler bestaan ze niet.
Rob Stenders moet eens minder dit soort zaken bespreken op de zender. Niemand vindt dit boeiend deze incrowd radio.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Knite Force schreef: 11 jun 2024 14:29 Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
Huh wat? Context?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43
Jari de Jonge schreef: 11 jun 2024 10:58 Danny Vera moet gedwongen stoppen wegens bezuinigingen
Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
bron: https://www.ad.nl/show/radioshow-danny- ... ~ac3c69ca/
Danny beweerd iets anders las dit op X

Nee, werd gister tegen mij gezegd dat het om bezuinigingen ging, wat ook niet erg is he… ik snap dat nieuwe baas nieuwe dingen doet no hard feelings, maar geen onwaarheden verkondigen
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vliegendereporter schreef: 11 jun 2024 15:25
Jari de Jonge schreef: 11 jun 2024 10:58 Danny Vera moet gedwongen stoppen wegens bezuinigingen
Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.

Nee, werd gister tegen mij gezegd dat het om bezuinigingen ging, wat ook niet erg is he… ik snap dat nieuwe baas nieuwe dingen doet no hard feelings, maar geen onwaarheden verkondigen
Kan beiden niet waar zijn. Solide programmering en bezuinigen? Ik kan me voorstellen dat een programma als Vera’s Vintage Vibes weinig oplevert maar wel kosten met zich mee brengt. Het schrappen is daarmee een bezuiniging en tegelijkertijd wordt er gewerkt aan een solide programmering die wel winstgevend is.
God is a DJ
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Vliegendereporter schreef: 11 jun 2024 15:25

citeerde alleen maar wat er in het AD artikel staat; las idd op de twitter van Vera iets over bezuinigen; vandaar dat ik deze 2 citaten bij elkaar bracht; weet zelf ook niet wat wel of niet waar is
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind Danny Vera een aardige jongen, maar persoonlijk heeft zijn programma me nooit aangesproken. Ik vond de combinatie zanger en dj vaak een slechte. Ook in het geval Vera en Struijlaard. Eigenlijk vond ik alleen Denk aan Henk een succes. Dat programma kan nog steeds op radio5 maar zal er niet komen zolang Daniel Dekker daar zit.
Retegoet

Bericht door Retegoet »

[Edit Admin5: Dit type posts wordt niet geaccepteerd]
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Lekkere spin van Mediahuis om het op ‘bezuinigen’ te gooien, een goed gebruikt excuus in veel zaken en we slikken dat als makke schapen natuurlijk. Ik vond Vera ook een vreemde eend in de bijt en past hij meer op Radio 2. Daar zou uitstekend plek zijn voor zijn soort programma. Doen ze gelijk eens wat anders dan de verkapte commerciële zender uit te hangen👍 Geld ook voor Derksen trouwens.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 16:59 Lekkere spin van Mediahuis om het op ‘bezuinigen’ te gooien, een goed gebruikt excuus in veel zaken en we slikken dat als makke schapen natuurlijk. Ik vond Vera ook een vreemde eend in de bijt en past hij meer op Radio 2. Daar zou uitstekend plek zijn voor zijn soort programma. Doen ze gelijk eens wat anders dan de verkapte commerciële zender uit te hangen👍 Geld ook voor Derksen trouwens.
Elders op dit forum werd vandaag 3voor12 op Radio 2 geplaatst. En enkele uren later worden daar Vera’s Vintage Vibes en Muziek voor Volwassen aan toegevoegd. Wat een potpourri wordt deze zender als ‘wij’ het voor het zeggen zouden hebben. O ja, misschien kan iemand ook nog roepen dat dan wel Spijkers met Koppen moet verdwijnen ;-)

De programma’s van Vera en Derksen lijken me eerder geschikt voor Radio 5 als ze op een publieke zender geplaatst moeten worden.
God is a DJ
Vanjeafisharder

Radio 5 zou ook een optie kunnen zijn. Het past beter op een NPO zender i.i.g.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 17:09 Het past beter op een NPO zender i.i.g.
Waarom?
God is a DJ
Pot

Bericht door Pot »

Verstandig om afscheid te nemen van Vera. Hopelijk volgt Johan Derksen ook snel. Muzikaal en qua programma staat het best wel haaks op dit 'nieuwe' Veronica. Het zou ook verstandig zijn om afscheid van de themakanalen te nemen die niet aanslaan.

Voor Snijders hoop ik dat er een uitzondering wordt gemaakt. Qua presentatie nog enigszins op niveau, maar 70s & 80s passen volgens mij veel beter dan een programma met 50s & 60s.
(Grit)Blaster

Bericht door (Grit)Blaster »

Misschien een gekke gedachte,maar is Morad misschien iets voor Radio Veronica ?
🤔
Vanjeafisharder

Phoenix schreef: 11 jun 2024 17:11
Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 17:09 Het past beter op een NPO zender i.i.g.
Waarom?
Omdat het meer bij de oudere doelgroep past.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanjeafisharder schreef: 11 jun 2024 17:26
Phoenix schreef: 11 jun 2024 17:11
Waarom?
Omdat het meer bij de oudere doelgroep past.
En NPO is er enkel voor de oudere doelgroep?
God is a DJ
Plaats reactie