Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Vanjeafisharder

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Vanjeafisharder »

Rob gaat helemaal nergens heen voorlopig want dat zou een ongelofelijke naai streek zijn omdat hij juist zou blijven als de nieuwe 3 musketiers er bij kwamen. En bovendien wordt het nu een beetje vermarkt als een ‘vriendenclub van liefhebbers van muziek’. Dus nee ik zie hem echt niet vertrekken voorlopig.
GerardVanDenEnde

Bericht door GerardVanDenEnde »

Waarom niet? Er is nu een plek vacant bij BNNVARA nu Morad weg is.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Danny Vera moet gedwongen stoppen wegens bezuinigingen
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Jari de Jonge schreef: 11 jun 2024 10:58 Danny Vera moet gedwongen stoppen wegens bezuinigingen
waar lees je dat? Op twitter, per direct ook. Erg bijzonder...
Janno

Bericht door Janno »

Ik las het ook op Twitter/X. Persoonlijk vind ik het heel jammer, al verbaast het me niet. De ingezette koers biedt geen ruimte voor een dergelijk programma. Ik denk dat Derksen dezelfde kant op gaat. Bezuinigingen lijken me slechts een zwak excuus. Maar ik heb natuurlijk geen inside information, dus dat is een persoonlijke inschatting.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Denk dat ze gewoon ruimte moeten hebben voor de nieuwe programma's van de nieuwe jocks of dat jocks nieuwe tijden krijgen.
Derksen ook gauw weg, en persoonlijk denk ik dat arjan sneijders het veld ook moet ruimen, wat zonde zou zijn
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 11 jun 2024 11:09 Ik las het ook op Twitter/X. Persoonlijk vind ik het heel jammer, al verbaast het me niet. De ingezette koers biedt geen ruimte voor een dergelijk programma. Ik denk dat Derksen dezelfde kant op gaat. Bezuinigingen lijken me slechts een zwak excuus. Maar ik heb natuurlijk geen inside information, dus dat is een persoonlijke inschatting.
Een heel logische zet die je al van ver af zag aankomen. Voor Derksen geldt inderdaad hetzelfde. Bezuinigingen zijn inderdaad een excuus. Ik denk dat er andere prioriteiten zijn. Daar is - bij een commerciële organisatie - niks mis mee.
Persoonlijk heeft het programma mij nooit kunnen bekoren. In alle opzichte een programma dat niet thuis hoort op Radio Veronica. Het verbaast me dat het programma nog zolang gelopen heeft.
God is a DJ
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Jari de Jonge schreef: 11 jun 2024 10:58 Danny Vera moet gedwongen stoppen wegens bezuinigingen
Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
bron: https://www.ad.nl/show/radioshow-danny- ... ~ac3c69ca/
Phoenix

Bericht door Phoenix »

StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43
Veronica-eigenaar Mediahuis zegt dat het ‘erg jammer’ is dat het programma moet stoppen, maar weerspreekt dat het komt door bezuinigingen. ,,We zijn aan het investeren in een solide programmering voor de komende tijd en daarbinnen is voor Danny’s programma op dit moment helaas geen plek. We danken Danny voor de vele uren bevlogen radio die hij heeft gemaakt. Overigens is de keuze om direct te stoppen van hemzelf geweest”, laat woordvoerder Jelle Klerx weten.
Ik begin meer en meer vertrouwen te krijgen in Mediahuis. Rick van Velthuizen weg uit de ochtend, Tineke bedankt voor bewezen diensten, afscheid van lichtgewichten als Mark Reman en Jeroen Drogt, vervangen van de stationvoice Marcel Jonker, ingrijpen in de muziekmix, neerzetten van een evenwichtige weekendprogrammering, binnenhalen van Niek van der Bruggen en nu het afscheid van Danny Vera. Het zal niet lang duren voordat ook afscheid wordt genomen van Johan Derksen. Het zou vreemd zijn als hij mag blijven. Dat zou haaks staan op de eerdere ingrepen. Ik heb ook wel respect voor Stenders. Die moet toch inzien dat zijn huidige werkgever zijn jarenlang wanbeleid aan het herstellen is. Je zou dan de benen kunnen nemen, maar Stenders past zich aan aan de nieuwe situatie.
God is a DJ
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

Phoenix schreef: 11 jun 2024 13:25
StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 12:43
Ik begin meer en meer vertrouwen te krijgen in Mediahuis. Rick van Velthuizen weg uit de ochtend, Tineke bedankt voor bewezen diensten, afscheid van lichtgewichten als Mark Reman en Jeroen Drogt, vervangen van de stationvoice Marcel Jonker, ingrijpen in de muziekmix, neerzetten van een evenwichtige weekendprogrammering, binnenhalen van Niek van der Bruggen en nu het afscheid van Danny Vera. Het zal niet lang duren voordat ook afscheid wordt genomen van Johan Derksen. Het zou vreemd zijn als hij mag blijven. Dat zou haaks staan op de eerdere ingrepen. Ik heb ook wel respect voor Stenders. Die moet toch inzien dat zijn huidige werkgever zijn jarenlang wanbeleid aan het herstellen is. Je zou dan de benen kunnen nemen, maar Stenders past zich aan aan de nieuwe situatie.
Nu nog het gedoemde Radio Veronica merk wijzigen in iets meer modern achtig en ze zijn er.

Het legendarische merk Veronica zegt de niet radionerds niks meer. Aanpassen zou ik zeggen Mediahuis, dat is pas een nieuw begin :wink:
Janno

Bericht door Janno »

Ik denk dat Mediahuis het nog even aankijkt voor ze die rigoreuze beslissing nemen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Mediahuis heeft niet voor niets de naam gekocht en dus bewust gekozen om hier wat van te maken. Daar zijn ze nu mee bezig.
Kijker

Bericht door Kijker »

Alwéér die discussie over die naam.

Mediahuis heeft Radio Veronica gekocht.

Ze hebben veel dj's weggedaan, ze hebben een nieuwe studio, ze hebben een nieuwe website, ze krijgen nieuwe vormgeving en ze hebben miljoenen afgetikt voor een nieuw FM-pakket want dat van Veronica verliep.

Er komt geen nieuwe naam. Waarom zou Mediahuis het bedrijf Veronica kopen als ze er letterlijk niks van zouden gaan gebruiken.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
Orange

Bericht door Orange »

Knite Force schreef: 11 jun 2024 14:29 Rob was op zender wel erg duidelijk over de "dwaling van de directie die hij niet tegen heeft kunnen houden"
Hij heeft er zelf een puinhoop van gemaakt en dan gaat hij op zender spreken over 'dwaling van de directie'. Onprofessioneler bestaan ze niet.
Plaats reactie