Moorkop schreef: 23 mei 2024 11:28
Rob van Someren naar NPO Radio 2? Wensdenken misschien maar hij kan de zender wel wat opschudden aangezien hij bij Radio 10 gedegradeerd wordt naar het weekend tussen 12:00 u en 15:00 u op Radio 10 vanaf 1 juli aanstaande.
Somertijd op NPO Radio 2? Waarom niet? Ik denk dat het de zender een flinke boost kan geven.
Op Radio 2 draaien ze nog wel eens muziek, dus daar lijkt me Somertijd niet echt te passen.
van someren en ruud de Wild hebben gisteren tussen 16:00-18:00 precies even veel platen gedraait (9 per uur, 18 stuks in totaal).
Er zullen zeker argumenten zijn waarom van Someren niet bij radio 2 past, maar deze niet. Tenminste, niet als je het vergelijkt met zijn huidige tijdstip, maar volgens mij heeft hij de afgelopen 20+ jaar niets anders gedaan.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 24 mei 2024 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DodoZmore schreef: 21 mei 2024 20:01
Zowaar Spijkers met Koppen-nieuws! Vanaf 8 juni staat Dolf solo geprogrammeerd met z'n oude programma Leuk Is Anders, kan niet meteen zien wanneer en of Spijkers terug komt.
Dolf Jansen
@Dolfjansen
Zeker.
Nog 2x Spijkers en dan Historische Zomerradio
djegovdoet2 schreef: 16 mei 2024 19:38
Dat is jammer je laatste showtje vooraf opnemen, wist dat Club Staverman niet live was maar afscheid nemen van een zender kan je het toch een keertje live doen lijkt mij? Vind wel jammer dat Staverman weggaat :(
Grote kans dat Paul zn 90s show ook gaat opnemen, deed ie voor de nacht ook
Je zal het niet verwachten maar... PAUL DOET HET LIVE!!!
Volgens mij zit zij nergens meer op de radio. Ze doet iets met ayurvedische massage en heeft daar een podcast over.
Dat is wat ik zie op haar Instagram account.
Lex In Het weekend schreef: 25 mei 2024 08:15
Volgens mij zit zij nergens meer op de radio. Ze doet iets met ayurvedische massage en heeft daar een podcast over.
Dat is wat ik zie op haar Instagram account.
Kzit zo te denken, nu Radio Veronica een middagshow rijker is, en marisa Heutink daar plaats voor maakt.
Denken jullie wellicht dat 't word nu laat terug zou kunne kerel van WNL tussen 00:00/02:00.
Met eventueel Evelien de Bruin die ze nu tijdelijk daarvoor int weekend hebben neergezet.
Dan hou je nog een plekkie over. Die plek van 14:00/16u krijgt Niels Hoogland dan, of Herman Hofman keert terug bij de NPO en gaat voor Radio2 int weekend aan de slag.