Ekdom zal inderdaad een hoop geld verdienen, maar ik denk dat hier ook wel eens een andere reden bij komt. Een hoop vrijheid terug, niet dat afgezaagde wat de grote baas wil horen radio.Le Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 10:21Heel veel geld.rutgrrr schreef: 20 mei 2024 20:26 Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...
Ben dan ook erg benieuwd wat er straks uit de radio gaat komen en of bijvoorbeeld een Ekdom veel muzikale vrijheid gaat krijgen in de ochtend.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Het geluid, het meest uitgemolken radiospelletje van Nederland. Ik denk dat je dan ook weer dat ludieke mist aan deze prijzen, en het verhaal niet begrijpt. Veronica deed dit ook bij de top zoveel van de jaren 90, toen allemaal prijzen uit de jaren 90. Soms gaat het helemaal niet om de grote van een prijs, maar ook het ludieke karakterLe Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 10:23Het geluid bewijst het tegendeel. Prijzen werken, grote prijzen.Janno schreef: 21 mei 2024 08:19 Het zijn wel grappig ludieke prijzen. Of je er veel luisteraars mee wint weet ik niet, maar elke vorm van aandacht is beter dan niets. Uiteindelijk luisteren de meeste mensen niet naar de radio om de prijzen die je kunt winnen :-)
-
Eens want met die vrijheden in de ochtend van 10 viel het ook wel tegen, op een paar free choices na.Peter71 schreef: 21 mei 2024 11:49Ekdom zal inderdaad een hoop geld verdienen, maar ik denk dat hier ook wel eens een andere reden bij komt. Een hoop vrijheid terug, niet dat afgezaagde wat de grote baas wil horen radio.Le Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 10:21Heel veel geld.rutgrrr schreef: 20 mei 2024 20:26 Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...
Ben dan ook erg benieuwd wat er straks uit de radio gaat komen en of bijvoorbeeld een Ekdom veel muzikale vrijheid gaat krijgen in de ochtend.
Ik vind de 80s gadgets super leuk om weg te geven tijdens een 80s Top 1000. Creatief gevonden. En je kunt mensen nou eenmaal niet terug in de tijd sturenDavyGer schreef: 21 mei 2024 07:23 Op andere zender win je kaartjes voor concerten in de ochtendshow, hier zweetbandjes.
Zelfs bij het kleinere sublime heb je betere prijzen.

edit: Wat ik wel een idee zou vinden rond een 80s thema week/lijst is met je luisteraars naar de bioscoop (laag btw tarief!). En dan alleen maar 80s films uiteraard.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
- Le Son Dancefloor
Tot het niet slecht genoeg gaat met de luistercijfers en de Belgen ingrijpen.Peter71 schreef: 21 mei 2024 11:49Ekdom zal inderdaad een hoop geld verdienen, maar ik denk dat hier ook wel eens een andere reden bij komt. Een hoop vrijheid terug, niet dat afgezaagde wat de grote baas wil horen radio.Le Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 10:21Heel veel geld.rutgrrr schreef: 20 mei 2024 20:26 Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...
- Le Son Dancefloor
Luistercijfersucces voor Qmusic, Veronica is nog geen luistercijfer succes.Peter71 schreef: 21 mei 2024 11:52Het geluid, het meest uitgemolken radiospelletje van Nederland. Ik denk dat je dan ook weer dat ludieke mist aan deze prijzen, en het verhaal niet begrijpt. Veronica deed dit ook bij de top zoveel van de jaren 90, toen allemaal prijzen uit de jaren 90. Soms gaat het helemaal niet om de grote van een prijs, maar ook het ludieke karakterLe Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 10:23Het geluid bewijst het tegendeel. Prijzen werken, grote prijzen.Janno schreef: 21 mei 2024 08:19 Het zijn wel grappig ludieke prijzen. Of je er veel luisteraars mee wint weet ik niet, maar elke vorm van aandacht is beter dan niets. Uiteindelijk luisteren de meeste mensen niet naar de radio om de prijzen die je kunt winnen :-)
Met dat argument kan je alles van Q helemaal geweldig vinden en Veronica altijd niks. Zo is het natuurlijk niet.Le Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 21:19 Luistercijfersucces voor Qmusic, Veronica is nog geen luistercijfer succes.
Het geluid scoort lekker, maar vind ik ook uitgemolken. De grootte van de prijs maakt het weleens spraakmakend, wat dan daardoor indirect weer goed is voor de luistercijfers. De grootte van prijzen an sich doet volgens mij niet zoveel met populariteit. Een spel met kleine prijzen kan net zo populair zijn.
Rock 'n roll is better than music!
- Le Son Dancefloor
Noem er dan een met een luistercijfers onderbouwing?Oortjes schreef: 21 mei 2024 21:55Met dat argument kan je alles van Q helemaal geweldig vinden en Veronica altijd niks. Zo is het natuurlijk niet.Le Son Dancefloor schreef: 21 mei 2024 21:19 Luistercijfersucces voor Qmusic, Veronica is nog geen luistercijfer succes.
Het geluid scoort lekker, maar vind ik ook uitgemolken. De grootte van de prijs maakt het weleens spraakmakend, wat dan daardoor indirect weer goed is voor de luistercijfers. De grootte van prijzen an sich doet volgens mij niet zoveel met populariteit. Een spel met kleine prijzen kan net zo populair zijn.
Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf en Jannes Drop met de Top 1000 shuffle moet maar wachten. Persoonlijk hoor ik liever de hoogtepunten uit de lijst van vandaag (die ik gemist heb) dan Stenders met zijn zelfgemaakte lijstje.
Echt? Waarom mag die gast een FM-kavel van meer dan 20 miljoen als z'n persoonlijke speeltuin gebruiken? En welke manager staat dit toe?Johanneke schreef: 22 mei 2024 22:53 Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf
Ik vind dit echt bizar, onprofessioneel egoistisch gedrag. Ook zeer oncollegiaal naar Jannes Drop.
Wat was daar de reden eigenlijk van? Te veel geouwehoer?Johanneke schreef: 22 mei 2024 22:53 Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf en Jannes Drop met de Top 1000 shuffle moet maar wachten. Persoonlijk hoor ik liever de hoogtepunten uit de lijst van vandaag (die ik gemist heb) dan Stenders met zijn zelfgemaakte lijstje.
En laten we even niet invullen wat Jannes daar van vond. Voor het zelfde geld ging dat in goed overleg. Een uurtje op mijn werk betaald niks mogen doen doe ik zelf ook graag, bij voorkeur ergens op een terras met een halve liter erbij.

- Le Son Dancefloor
Alle alarmbellen zouden af moeten gaan bij de directie van Mediahuis. Jannes was de oude producer van Rob bij Radio 3 --- die vindt dat niet erg hoor.Johanneke schreef: 22 mei 2024 22:53 Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf en Jannes Drop met de Top 1000 shuffle moet maar wachten. Persoonlijk hoor ik liever de hoogtepunten uit de lijst van vandaag (die ik gemist heb) dan Stenders met zijn zelfgemaakte lijstje.
- Le Son Dancefloor
Het is maar de avond amper luisteraars ---- erger is dat Rob niet zijn eigen programma doet maar in de verloren uren waar radio er - behalve met het oog op morgen, niet toe doet gaat zitten hobbyen.Johanneke schreef: 22 mei 2024 22:53 Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf en Jannes Drop met de Top 1000 shuffle moet maar wachten. Persoonlijk hoor ik liever de hoogtepunten uit de lijst van vandaag (die ik gemist heb) dan Stenders met zijn zelfgemaakte lijstje.
Ah, Stockholm SyndroomLe Son Dancefloor schreef: 23 mei 2024 11:30Alle alarmbellen zouden af moeten gaan bij de directie van Mediahuis. Jannes was de oude producer van Rob bij Radio 3 --- die vindt dat niet erg hoor.Johanneke schreef: 22 mei 2024 22:53 Vanavond ging de Pup 40 een vol uur langer door, Stenders bepaalt dat kennelijk nog steeds lekker zelf en Jannes Drop met de Top 1000 shuffle moet maar wachten. Persoonlijk hoor ik liever de hoogtepunten uit de lijst van vandaag (die ik gemist heb) dan Stenders met zijn zelfgemaakte lijstje.

-
Rob Stenders presenteert tijdens de PUP 40 strakker dan tijdens De Bonanza. Een aangename manier van presenteren. Als hij deze stijl ook aanhoudt tijdens De Bonanza kan er meer muziek gedraaid worden.