Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Roel_

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Roel_ »

Geniet lekker van al dat moois de jaren tachtig te bieden heeft.
Je bent ouder en je wil wat...
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Johanneke schreef: 20 mei 2024 13:10 Vanaf 9u al aan het genieten van de 80s Top 1000, vind het nu al een prachtige lijst. Vandaag gepresenteerd door Niek, Rick en Jordi, helemaal goed, het is nog weekend programmering natuurlijk.
Maar morgen haak ik echt af, want de dagprogrammering is nog steeds Sander, Frank en Marisa. Dan hoeft de lijst van mij ook niet meer. Zo jammer en onbegrijpelijk, 1.7 procent marktaandeel en maar lekker laten door modderen. Zeker die middagshow met Marisa, dat duurt al meer dan een half jaar nu en moet toch duidelijk zijn dat haar stemgeluid veel luisteraars moet afschrikken, zou je zeggen. Maak nou eens iets van dat Veronica! Aan de muziek ligt het eigenlijk niet, is mijn mening.
Nog even vol houden over 2 weken beginnen Wouter en Frank in de middag
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

Jari de Jonge schreef: 20 mei 2024 10:04 Niek zit weer alles te voicetracke joh🤣
Merken de luisteraars niets van, alleen dat het goed klinkt en in de flow van de muziek past. Stukje professionaliteit van Niek.
Le Son Dancefloor

Vliegendereporter schreef: 20 mei 2024 17:21
Johanneke schreef: 20 mei 2024 13:10 Vanaf 9u al aan het genieten van de 80s Top 1000, vind het nu al een prachtige lijst. Vandaag gepresenteerd door Niek, Rick en Jordi, helemaal goed, het is nog weekend programmering natuurlijk.
Maar morgen haak ik echt af, want de dagprogrammering is nog steeds Sander, Frank en Marisa. Dan hoeft de lijst van mij ook niet meer. Zo jammer en onbegrijpelijk, 1.7 procent marktaandeel en maar lekker laten door modderen. Zeker die middagshow met Marisa, dat duurt al meer dan een half jaar nu en moet toch duidelijk zijn dat haar stemgeluid veel luisteraars moet afschrikken, zou je zeggen. Maak nou eens iets van dat Veronica! Aan de muziek ligt het eigenlijk niet, is mijn mening.
Hopen voor de fragiele ego's van de boys dat ze een beetje gaan scoren, de oud avond dj en inval dj van radio 2.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Stenders zit er wel live
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Le Son Dancefloor schreef: 20 mei 2024 19:40
Vliegendereporter schreef: 20 mei 2024 17:21
Hopen voor de fragiele ego's van de boys dat ze een beetje gaan scoren, de oud avond dj en inval dj van radio 2.
Vergeet niet dat het al snel beter scoort dan de huidige programmering. Het zou toch wel echt bizar worden als je de 2 procent niet voorbij komt straks met de nieuwe jocks. Dat zou me ook verbazen. Heb ook geen hoge pet op van Wout en Frank als duo, maar als Marisa het alternatief is...
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...

Ben dan ook erg benieuwd wat er straks uit de radio gaat komen en of bijvoorbeeld een Ekdom veel muzikale vrijheid gaat krijgen in de ochtend.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Gerbwor

Bericht door Gerbwor »

rutgrrr schreef: 20 mei 2024 20:26 Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...

Ben dan ook erg benieuwd wat er straks uit de radio gaat komen en of bijvoorbeeld een Ekdom veel muzikale vrijheid gaat krijgen in de ochtend.
Money,money,money
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Win te gekke ‘80s-gadgets in de ochtendshow
-+dance
Reis met Radio Veronica terug in de tijd tijdens de Top 1000 van de ‘80s en maak kans op fantastische prijzen. In de studio staat een volle prijzenkast met iconische gadgets uit de jaren tachtig.

Zo doe je mee:
Luister van dinsdag 21 t/m vrijdag 31 mei tussen 06.00 en 09.00 uur naar de ochtendshow van Radio Veronica;
Meespelen? App ‘80s of on-eighties’ naar de studio via WhatsApp;
Twee luisteraars komen live in de uitzending en krijgen om beurten een Veronica-hit te horen. De vraag: komt-ie uit de ‘80s of niet?
Wie als eerste drie punten scoort, wint! Heb je gewonnen? Dan wordt er voor jou een zwieper gegeven aan het prijzenrad.

Dit kun je winnen:
Atari spelcomputer
Beenwarmers
Fax
Ghettoblaster
Jumpsuit uit de '80s
LP uit de '80s
Netpanty's
Nintendo NES
Pac-Man
Polaroid camera
Retro telefoon
Rubiks Cube
Videorecorder
Walkman
Zweetbandjes

Luister t/m vrijdag 31 mei elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur naar de Top 1000 van de ‘80s op Radio Veronica.
Leuke acties!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Op andere zender win je kaartjes voor concerten in de ochtendshow, hier zweetbandjes. 🤡

Zelfs bij het kleinere sublime heb je betere prijzen.
Janno

Bericht door Janno »

Het zijn wel grappig ludieke prijzen. Of je er veel luisteraars mee wint weet ik niet, maar elke vorm van aandacht is beter dan niets. Uiteindelijk luisteren de meeste mensen niet naar de radio om de prijzen die je kunt winnen :-)
Stophoest

Bericht door Stophoest »

DavyGer schreef: 21 mei 2024 07:23 Op andere zender win je kaartjes voor concerten in de ochtendshow, hier zweetbandjes. 🤡

Zelfs bij het kleinere sublime heb je betere prijzen.
Tjonge jonge, en dat Veronica een paar maand geleden vliegreizen + tickets voor concerten in het buitenland weggaf wordt niet opgemerkt.
https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... n-op-aarde
Je hebt kink- en stophoest.
Le Son Dancefloor

rutgrrr schreef: 20 mei 2024 20:26 Ik ben vooral nieuwsgierig naar met welk verhaal Ekdom en Wout&Frank zijn binnengehaald. Alleen voor het geld overstappen kan ik me niet voorstellen. Rob Stenders is vast een aardige man maar om daar nou een warm nest voor achter je te laten...

Heel veel geld.
Le Son Dancefloor

Janno schreef: 21 mei 2024 08:19 Het zijn wel grappig ludieke prijzen. Of je er veel luisteraars mee wint weet ik niet, maar elke vorm van aandacht is beter dan niets. Uiteindelijk luisteren de meeste mensen niet naar de radio om de prijzen die je kunt winnen :-)
Het geluid bewijst het tegendeel. Prijzen werken, grote prijzen.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Jonhy schreef: 20 mei 2024 23:35 Win te gekke ‘80s-gadgets in de ochtendshow
-+dance
Reis met Radio Veronica terug in de tijd tijdens de Top 1000 van de ‘80s en maak kans op fantastische prijzen. In de studio staat een volle prijzenkast met iconische gadgets uit de jaren tachtig.

Zo doe je mee:
Luister van dinsdag 21 t/m vrijdag 31 mei tussen 06.00 en 09.00 uur naar de ochtendshow van Radio Veronica;
Meespelen? App ‘80s of on-eighties’ naar de studio via WhatsApp;
Twee luisteraars komen live in de uitzending en krijgen om beurten een Veronica-hit te horen. De vraag: komt-ie uit de ‘80s of niet?
Wie als eerste drie punten scoort, wint! Heb je gewonnen? Dan wordt er voor jou een zwieper gegeven aan het prijzenrad.

Dit kun je winnen:
Atari spelcomputer
Beenwarmers
Fax
Ghettoblaster
Jumpsuit uit de '80s
LP uit de '80s
Netpanty's
Nintendo NES
Pac-Man
Polaroid camera
Retro telefoon
Rubiks Cube
Videorecorder
Walkman
Zweetbandjes

Luister t/m vrijdag 31 mei elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur naar de Top 1000 van de ‘80s op Radio Veronica.
Leuke acties!
to be fair sommige van deze items zijn best wel prijzig; een nintendo NES bijvoorbeeld
Plaats reactie