Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door DavyGer »

Vliegendereporter schreef: 03 mar 2024 17:48
Jobfr schreef: 03 mar 2024 16:14 Patrick kicken blijft zeggen dat Rob van Someren naar 100%NL gaat en komt nu met suggestie dat Coen en Sander naar radio 10 zouden kunnen gaan.

https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... te-houden/
Is onzin zowel dj Sven als nieuwslezer Chantal zeggen dat het niet waar is dat geen sprake van is dat ze weg gaan bij radio 10
Net als Wouter v/d Goes en Frank van het Hof zeiden bij zowel radio 2 als radio 1. Wij gaan echt niet weg, is totale onzin.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dit soort mededelingen neem ik echt niet voor 100% als waarheid aan inderdaad. Wait and see. We weten inmiddels hoe dat werkt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De Nachtwacht schreef: 03 mar 2024 17:03
Deradiokenner schreef: 03 mar 2024 16:34
De Nachtwacht schreef: 03 mar 2024 16:26 Strategisch zou ik het een bijzondere keuze van Mediahouse vinden om van Someren te halen voor 100%nl en niet voor Veronica. Veronica is de zender met de laagste luistercijfers, en van someren heeft bewezen dat hij luisteraars meebrengt. Nu kiezen ze op Veronica voor een middagshow die zich nog niet als dagelijks programma heeft bewezen, terwijl van Someren ook in huis zou zijn.

Wil overigens niet zeggen dat het niet gaat gebeuren, maar de locica zie ik niet zo.
Omdat Veronica net Frank en Wout en Gerard Ekdom heeft binnengehaald… daarbij zou het niet ondenkbaar zijn om Coen en Sander proberen te behouden. Maar ik denk dat de band die Dennis Ruyer heeft met Dave ook een doorslag was, ik denk niet dat er ook zo’n actie zou komen van C&S
Dat begrijp ik, maar rond de overstap van die 3 naar Veronica ging dit gerucht al. Ik zou liever van someren binnenhalen voor veronica dan Wout & Frank (of zelfs alle vier). 100%nl is geen luistercijferkanon, maar is wel een stuk stabieler.
Eens. Als je Van Someren haalt, naast Ekdom, dan moet je deze op je - in potentie - grootste zender zetten. En dat is Veronica.
Met Ekdom in de ochtend en Van Someren in middag staat het raamwerk van je zender en deel je een grote concurrent een dubbele klap uit.
God is a DJ
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik denk wel dat 100%NL met Rob van Someren in de ochtend nog aardig kan groeien. Ik zou dat best een goede zet vinden van Mediahuis.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 03 mar 2024 19:23 Ik denk wel dat 100%NL met Rob van Someren in de ochtend nog aardig kan groeien. Ik zou dat best een goede zet vinden van Mediahuis.
Van Someren in de ochtend lijkt me geen goede keuze. Van Someren maakt al decennia een uitstekend en bewezen middagprogramma. Dat verplaatsen naar de ochtend is risicovol en onlogisch.
God is a DJ
Peter71

Bericht door Peter71 »

Jobfr schreef: 03 mar 2024 16:14 Patrick kicken blijft zeggen dat Rob van Someren naar 100%NL gaat en komt nu met suggestie dat Coen en Sander naar radio 10 zouden kunnen gaan.

Is onzin zowel dj Sven als nieuwslezer Chantal zeggen dat het niet waar is dat geen sprake van is dat ze weg gaan bij radio 10
Inmiddels kunnen we ook wel stellen dat hoe harder iets ontkent wordt, de waarheid erg dichtbij is. Ik meen dat Wouter vd Goes nog niet zo lang geleden beweerde dat hij prima op zijn plek zat bij Radio2. En niet weg wilde.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Peter71 schreef: 03 mar 2024 20:11

Inmiddels kunnen we ook wel stellen dat hoe harder iets ontkent wordt, de waarheid erg dichtbij is. Ik meen dat Wouter vd Goes nog niet zo lang geleden beweerde dat hij prima op zijn plek zat bij Radio2. En niet weg wilde.
Van der Goes zat ook prima bij Radio 2. Hij wisselt de nummer 1 van Nederland in voor een zender met 1% marktaandeel.
God is a DJ
Daan!

Bericht door Daan! »

Nou dan blijft hij toch bij de nummer 1? ;)
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 03 mar 2024 19:44 Van Someren in de ochtend lijkt me geen goede keuze. Van Someren maakt al decennia een uitstekend en bewezen middagprogramma. Dat verplaatsen naar de ochtend is risicovol en onlogisch.
Dat weet ik niet. Misschien is het wel een leuke uitdaging voor Rob van Someren, na zoveel jaar hetzelfde. Voor 100%NL zou het bekendere namen in ochtend en middag betekenen.
Rock 'n roll is better than music!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Iets anders, wat een heerlijk 80s weekend was het op Radio 10!
Dat is gewoon de muziek die ik wil horen als ik die zender aan zet, lekker veel variatie en niet die meuk uit de zeroes die ze maar blijven herhalen. Het is elke keer opnieuw een succes en ik snap niet dat ze er niet meer mee doen in de reguliere playlist. Luistercijfers stijgen elke keer met 80s lijst of 80s maand
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

eens. dennis verheugd is ook een plezier om naar te luisteren.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Opvallend, Van Someren zou vandaag terug zijn maar Verkerk zit er nog tussen 16 en 19u. Hoeft absoluut niks te betekenen natuurlijk en is ook zeker niet voor het eerst dat hij na zijn vakantie later terug is... Maar het ging toch even door mijn hoofd.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Johanneke schreef: 04 mar 2024 17:56 Opvallend, Van Someren zou vandaag terug zijn maar Verkerk zit er nog tussen 16 en 19u. Hoeft absoluut niks te betekenen natuurlijk en is ook zeker niet voor het eerst dat hij na zijn vakantie later terug is... Maar het ging toch even door mijn hoofd.
Rob heeft last van zijn stem werd gezegt aan het begin van de show
Pépé

Bericht door Pépé »

Johanneke schreef: 03 mar 2024 22:52 Iets anders, wat een heerlijk 80s weekend was het op Radio 10!
    Dat is gewoon de muziek die ik wil horen als ik die zender aan zet, lekker veel variatie en niet die meuk uit de zeroes die ze maar blijven herhalen. Het is elke keer opnieuw een succes en ik snap niet dat ze er niet meer mee doen in de reguliere playlist. Luistercijfers stijgen elke keer met 80s lijst of 80s maand
    Hier in ben ik het niet helemaal met je eens. Het past natuurlijk bij Radio 10, maar ik vind juist dat 80's muziek bij veel radiostations goed vertegenwoordigd is (Radio 2, Radio 10, Joe, Veronica etc.), maar met de 00's valt dat nogal tegen. Zeker omdat de radiostations die dit zo nu en dan draaien, hoofdzakelijk hedendaagse muziek (Top 40) draaien.
    Greatski

Bericht door Greatski »

Is er al bekend of Evelien de Bruijn naar Veronica meegaat of bij 10 blijft?
    Plaats reactie