Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 24 feb 2024 12:00 Ik blijf er dus bij dat een zender met eighties, nineties en zeroes een verstandiger keuze zou zijn geweest. En dat had prima met minder bekende namen gekund.
Daarvan hoef je niemand te overtuigen, want dat bewijs levert Joe immers al.

Wat mij betreft neemt Niek tot de komst van Ekdom de ochtendshow over en verhuist Muijs weer naar de lunch-uren.

Overigens lijk ik één van de weinigen te zijn die Niek kan waarderen tussen 14 en 16 uur. Helaas val je daarna in een programma dat het niveau heeft van Koffietijd met Marisa en Hannelore. Totaal niet passend bij Veronica.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 24 feb 2024 12:10 Helaas val je daarna in een programma dat het niveau heeft van Koffietijd met Marisa en Hannelore. Totaal niet passend bij Veronica.
Dat heb ik (nog) niet beluisterd. Ik ken ze wel als goede, professionele radiomakers.
Phoenix schreef: 24 feb 2024 12:10 Daarvan hoef je niemand te overtuigen, want dat bewijs levert Joe immers al. .
Joe richt zich wel op een net wat ouder tijdvak en schijnt ook meer ambities te hebben, maar eens dat het goed vergelijkbaar is.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 24 feb 2024 13:55 Dat heb ik (nog) niet beluisterd. Ik ken ze wel als goede, professionele radiomakers.
Twee vrouwen die praten over bijnamen van ‘de slang’ van mannen. Niet mijn type radio.
Oortjes schreef: 24 feb 2024 13:55 Joe richt zich wel op een net wat ouder tijdvak en schijnt ook meer ambities te hebben, maar eens dat het goed vergelijkbaar is.
Meer ambities dan een zender die naast Rob Stenders ook Gerard Ekdom, Wouter van der Goes en Frank van ‘t Hof in huis haalt? Met een dergelijk DJ-team moeten de ambities groter zijn dan een zender met Kai Merckx op drive time.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Mebo

Bericht door Mebo »

Mediahuis wil dus de muziek van Nostalgie ook op Veronica gaan zetten, maar dan met grote namen.

Ondertussen gaat het poprock format met C team van dj's door om de luisteraars verder te verjagen.

Is dat de strategie? . .
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Mebo schreef: 24 feb 2024 15:19 Mediahuis wil dus de muziek van Nostalgie ook op Veronica gaan zetten, maar dan met grote namen.
Waar haal je dat vandaan?
Phoenix schreef: 24 feb 2024 15:12 Meer ambities dan een zender die naast Rob Stenders ook Gerard Ekdom, Wouter van der Goes en Frank van ‘t Hof in huis haalt? Met een dergelijk DJ-team moeten de ambities groter zijn dan een zender met Kai Merckx op drive time.
Met Coen en Sander in de ochtend lijken de ambities mij meer dan een muziek gedreven radiostation.

Ik denk dat Mediahuis met Veronica de ambitie heeft om het Radio 2 moeilijk te maken, maar dat lijkt mij overambitieus.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 24 feb 2024 16:57 Met Coen en Sander in de ochtend lijken de ambities mij meer dan een muziek gedreven radiostation.

Ik denk dat Mediahuis met Veronica de ambitie heeft om het Radio 2 moeilijk te maken, maar dat lijkt mij overambitieus.
Ik las “meer ambitie” in de zin van meer ambitie dan Veronica. Die conclusie kan ik niet trekken.
Disclaimer:
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Mebo schreef: 24 feb 2024 15:19 Mediahuis wil dus de muziek van Nostalgie ook op Veronica gaan zetten, maar dan met grote namen.

Ondertussen gaat het poprock format met C team van dj's door om de luisteraars verder te verjagen.

Is dat de strategie? . .
Ik heb dat nergens vernomen dat ze de muziek van 'Play Nostalgie' zoals het tegenwoordig heet in Vlaanderen, willen gaan uitzenden.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 24 feb 2024 17:36 Ik las “meer ambitie” in de zin van meer ambitie dan Veronica. Die conclusie kan ik niet trekken.
Dat zal ook niet zo zijn. Q Music zal de nummer één van DPG blijven, verwacht ik. Die positie zal Veronica bij Mediahuis krijgen, gezien de aanname van Gerard Ekdom en consorten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 24 feb 2024 18:24
Phoenix schreef: 24 feb 2024 17:36 Ik las “meer ambitie” in de zin van meer ambitie dan Veronica. Die conclusie kan ik niet trekken.
Dat zal ook niet zo zijn. Q Music zal de nummer één van DPG blijven, verwacht ik. Die positie zal Veronica bij Mediahuis krijgen, gezien de aanname van Gerard Ekdom en consorten.
Ik denk dat we dat eerder kunnen afleiden van het feit dat Veronica naar verhouding het duurste FM kavel is.
Vanjeafisharder schreef: 24 feb 2024 17:38 Ik heb dat nergens vernomen dat ze de muziek van 'Play Nostalgie' zoals het tegenwoordig heet in Vlaanderen, willen gaan uitzenden.
Ik weet niet of hier het Nederlandse of Vlaamse format van Nostalgie wordt bedoeld. De Vlaamse versie ken ik niet, maar de Nederlandse Nostalgie heeft een perfect muziekformat voor Veronica: 80’s, 90’s en 00’s. Maar Stenders moet en zal nieuwe muziek kunnen blijven draaien, dus zo’n format zal nooit door Veronica gehanteerd worden.
Disclaimer:
Vanjeafisharder

Hij deelt nu nieuwe muziek via X en Spotify dus ik denk dat dit zijn zendingsdrang gaat compenseren v.w.b. nieuwe muziek.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 24 feb 2024 18:39 de Nederlandse Nostalgie heeft een perfect muziekformat voor Veronica: 80’s, 90’s en 00’s. Maar Stenders moet en zal nieuwe muziek kunnen blijven draaien, dus zo’n format zal nooit door Veronica gehanteerd worden.
Gaat Rob Stenders nog over het muziekbeleid?
Mebo

Bericht door Mebo »

Ik bedoel het Nederlandse Nostalgie kanaal.

Zelfs een Rob Stenders kan toch aan de luistercijfers zien dat het huidige format niet scoort?
Die anderen dj's kan het kennelijk niets schelen dat ze nauwelijks publiek trekken. Met de komst van het supertrio zullen een aantal uit het schema worden verwijderd.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Mebo schreef: 24 feb 2024 19:08 Ik bedoel het Nederlandse Nostalgie kanaal.

Zelfs een Rob Stenders kan toch aan de luistercijfers zien dat het huidige format niet scoort?
Die anderen dj's kan het kennelijk niets schelen dat ze nauwelijks publiek trekken. Met de komst van het supertrio zullen een aantal uit het schema worden verwijderd.
dan verwacht ik dat een Willem Doreleijers. Herman Hofman. Jordi Mulderij of Ed Struijlaart waarschijnlijk zullen sneuvelen
Vanjeafisharder

Oortjes schreef: 24 feb 2024 18:54
Phoenix schreef: 24 feb 2024 18:39 de Nederlandse Nostalgie heeft een perfect muziekformat voor Veronica: 80’s, 90’s en 00’s. Maar Stenders moet en zal nieuwe muziek kunnen blijven draaien, dus zo’n format zal nooit door Veronica gehanteerd worden.
Gaat Rob Stenders nog over het muziekbeleid?
Denk het niet, maar hij zal misschien wel mee denken maar misschien gaat Ekdom dat ook wel doen waardoor je gewoon een zender krijgt die recht doet aan de personen die er zijn.
Anthony1987

Bericht door Anthony1987 »

Wat is dat toch continue met die gratis Veronica app.
Elke DJ zegt dat woord V-app wel 10x als ze tussendoor aan het woord zijn.

Daarnaast hoef ik ook niet elke 2 minuten de tijd te weten. Als het ''bijna kwart voor 11 is'' en vervolgens 5 minuten later weer gezegd wordt dat het bijna elf uur is en tijd voor de reclame om vervolgens vlak voordat de reclame weer begint wederom (weer) te zeggen dat het 9 minuten voor 11 is?

Zijn rare dingen die mij de laatste tijd enorm gaan opvallen en zelfs storen.
Plaats reactie