Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vanjeafisharder

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Vanjeafisharder »

Officiële start 1 januari uitgesteld: https://www.radiofreak.nl/radio4all-hee ... -aangezet/
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Echt wat een clowns. Prem wilde ook graag 'eroticaradio' om 12:00 's middags. Man man man man man
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

De Lofi-muziek word eind deze week vervangen voor Happy Beats lees ik
Vanjeafisharder

Ja, ook weer een nietszeggende term. Ik vond die Nu-Disco van een paar weken terug wel leuk...maar ja..
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Oh dit station jongens…. Dan het eerste kwartaal en dan wordt het 2025. Zeg gewoon dat dit project gewoon niet lukt. Dat dit landelijk onze FM kan bevuilen… ongelooflijk
Vanjeafisharder

Van uitstel komt afstel. Grote woorden; ja vanaf januari gaat het allemaal echt van start, ook die nieuwe naam komt er blijkbaar niet dus het blijft dus Radio4All begrijp ik. Nu wordt dat al weer verschoven maar de eerste tekenen dat dit echt succesvol gaat worden zijn er nog steeds niet als ik zie wat ze van plan zijn om te gaan uitzenden, misschien maakt de nonstop muziek nog enigszins goed maar daarom heen hoef je niet in te schakelen en voldoen podcasts toch aan de behoefte om op elk uur van de dag iets anders te horen, en daar kun jezelf de regie over hebben, daar heb ik geen lineaire radiozender voor nodig.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

En vergeet niet dat iemand hier 6,1 miljoen voor heeft betaald 🤣. Alsof het niks is. Als ik Joost was, zou ik Nico Silvius eens lief aankijken en vragen of ze niet kunnen samenwerken om RadioNL landelijk op FM te krijgen. Aan de andere kant weet ik niet of dat voor RadioNL dan weer gunstig is, want Zuurbier lijkt me allesbehalve een betrouwbare partner.
Vanjeafisharder

"Joost mag het weten". "Wie Joost kent/heet mag het zeggen" (copyright Van Kooten en de Bie)
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik lees ‘begin volgend jaar’ geen 1 januari.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 28 nov 2023 19:23 Ik lees ‘begin volgend jaar’ geen 1 januari.
Dat kan inderdaad als je het vrij invult nog het hele 1e kwartaal zijn.

Dit staat er letterlijk:

Radio4All werkt ondertussen uit het uitbreiden van de programmering. De plannen om in het nieuwe jaar de definitieve programmering in gebruik te nemen lijken uitgesteld. In het eerste kwartaal van 2024 blijft het radiostation “experimenteren”, zoals Giel Beelen het noemt.
banne

Bericht door banne »

joshuapuntcom schreef: 28 nov 2023 11:59
Janno schreef: 28 nov 2023 08:56 Heeft nog iemand afgelopen zondag naar het programma van joshuapuntcom geluisterd? Ik was niet in de gelegenheid.
Ik hoor het graag trouwens! Eerlijk gezegd was ik niet 100% tevreden over mezelf maar ik kan ook gewoon te streng op mezelf zijn :)
Als leek zou ik zeggen dat de doorstarts en overgang van muziek naar spreek en andersom wel een flink stuk strakker kunnen. Er vallen onnodige korte stiltes soms. Ik hoorde ook een nummer die je een fade out gaf waarna een spreek kwam? Ook dat klonk niet heel soepel en prettig
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb geluisterd en ik vond het wel een fijn programma Alt en Nieuw. Mij maakt het technisch niet zoveel uit als er even een stilte is of zo. Ik luister graag naar radiomakers met passie en dat vond ik wel goed doorklinken. Je praat makkelijk en ook nog leuk wat te vertellen over muziek. Ik hou daar van.

Ik hoop dat er meer van dit soort programma's komen. Luister hier liever naar dan een dag naar Kink. Daar wordt ik altijd een beetje depressief van. Kan ik echt niet naar luisteren. Ik hou juist van hele verschillende programma's dus eerst een stukje Prem en dan dit programma en dan weer iets heel anders prima.

Hopelijk ontwikkeld het station zich goed door in het nieuwe jaar. Dat er nog maar veel programma's bij mogen komen.
joshuapuntcom

Bericht door joshuapuntcom »

Bedankt voor de feedback Banne en Jessica! Wat betreft de techniek ben ik het helemaal mee eens: dat kan gewoon beter. We zitten nu natuurlijk in zo’n periode waarin het niet zo erg is als er een fout wordt gemaakt, maar ik wil het liefst ook dat het meteen feilloos klinkt. Helaas werk ik met software waar ik nog niet veel ervaring mee heb, dus dat is gewoon een kwestie van oefenen, af en toe een fout maken, daarvan leren en weer lekker doorgaan. Ik zal m’n best doen om dat nog beter te doen, maar fijn om te horen dat het in ieder geval niet aan de inhoud van de spreeks ligt :)
big T

Bericht door big T »

Ik heb op 90.3 en 90.5 hetzelfde signaal met ongeveer dezelfde sterkte.
En beide met dezelfde inhoud, vreemde geluiden hoor. Muziek kun je dit niet eens noemen :))
En dit allemaal in de veenkoloniën.
bjornboonk

Bericht door bjornboonk »

Het klopt inderdaad wat @Jassy zei de 90.7 was toen (bijna 2 weken terug) even tijdelijk in de lucht.
Nu is de signaalsterkte van Enschede 90.7 hier ongeveer gelijk. Wat mij laatst wel opviel was dat de 90.5 uit Arnhem veel meer is afgeschermd naar oost. Zeker aan de oostkant van de stad is Radio Gelderland op 90.4 veel sterker te ontvangen.
Plaats reactie