Radio Caroline

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Radio Caroline

Bericht door jessica »

big T schreef: 25 sep 2023 08:16 http://77.162.242.103:8073/
Hier kun je zien wat het signaal doet, min 52 dBm.
Dan hoef je niet meer te gissen naar de sterkte.
En waarom deze SDR? Wel deze zit keurig in de grondgolf voor een goede meting van het signaal.
Mooie SDR inderdaad. Is TPot daarop ook te ontvangen op welke frequentie?
big T

Bericht door big T »

soms te ontvangen, maar bij deze http://84.31.36.24:8073/ lukt het zeker.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Bedankt voor link! Nu nog hopen op verhoging bij Radio Caroline. Luisteren naar ruis om te bepalen hoe sterk is natte vinger werk.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

We wachten maar weer af.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Al 8 maanden geleden die aanvraag en nog steeds geen...
Realistisch het volgende? Zou het kunnen dat Radio Caroline geen toestemming heeft gekregen van Ofcom om te verhogen en dat niet bekend maakt? In dat geval betekend dat ook dat Ofcom afwijzingen niet publiceert.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Radiokees schreef: 28 jul 2023 22:49 Daarnet las ik op de Caroline side Onder POWERED BY SUN, SWEET CAROLINE het volgende. We hadden gehoopt dat Ofcom gemakkelijk zou instemmen met een verhoging maar dat is tot nu toe niet gebeurd. We blijven onze zaak bepleiten. Wat betekend dit? Een afwijzing?
Bovenstaand was een reactie van mij op 28 juli 2023.

Ik geloof er niet erg meer in. Misschien toch al afgewezen die aanvraag. Zou heel jammer zijn voor de luisteraars aan de randen die graag een betere ontvangst via de 648 wensen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nee, die vermogens verhoging zit er inderdaad niet meer in, denk stilzwijgend afgewezen en hebben ze er geen ruchtbaarheid aan willen geven. Overigens moet die Harris er voor enkele dagen ook nog eens uit want ze hebben het probleem wat ze nu tijdelijk weer gerepareerd hebben nog niet onder controle. Had te maken met onderdelen die besteld moeten worden, als ze nog te krijgen zijn überhaupt....
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Ik vond die aanvraag voor meer vermogen op 1 of 2 punten trouwens vreemd. in die zelfde aanvraag voor 16 KW aan Ofcom vermelde Radio Caroline er ook bij dat men in de toekomst mogelijk weer een verzoek zou indienen voor maximaal 26 KW. Waarom zou je dat doen, dat er bij zetten.
Bovendien Caroline heeft een licentie voor Suffolk, noordelijke delen van Essex en delen van Kent, dus 16 Kw is meer dan voldoende om die gebieden goed te kunnen bedienen. Caroline stelde zelf trouwen dat men dacht met 16KW bijna twee keer zover te komen op het Britse vastenland.
voorenmedia

Bericht door voorenmedia »

Radio Caroline looks to the future: https://www.redtech.pro/radio-caroline- ... he-future/
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Er is nog hoop dus, maar het gaat nog wel een hele tijd duren voordat we horen wat het word. Volgend jaar viert Radio Caroline haar 60e verjaardag, zou een mooi cadeau zijn als er op 648 KHz meer KW tegenaan gegooid mag worden.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Wordt dus eind dit jaar pas voor dat dit bekend gaat worden. Volgens mij kregen ze vorig jaar in november te horen dat de vorige power increase goed was gekeurd.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

De vorige aanvraag was in februari 2021 en in augustus 2021 goedgekeurd. Vanaf eind november 2021 zend men uit met 4kw.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Het lijkt er sterk op dat de nep Radio Caroline in Breskens het bijltje er bij neergegooid heeft. Niet meer terug te vinden op zoekmachines.
Radiokees

Bericht door Radiokees »

Toch niet gestopt Caroline Breskens. Ik snap niet waarom niet meer bij BING te vinden terwijl voorheen altijd op pagina 1. Radio Monique NEP ook nog steeds online actief. Ook van Radio Mi-Amigo zijn er meerdere varianten. Dat dat allemaal zomaar kan! Die neppers moeten zich schamen om via het gebruik van een goed/bekend merk luisteraars te vergaren. Deze lui verdienen het om kiel gehaald ter worden onder de Ross Wraak door.
big T

Bericht door big T »

Doen ze dat niet allemaal dan?
Caroline is zowat de enigste die verbinding heeft met de roots.
De rest zijn neppers en pretenderen dat ze de originele zijn.
Net zoals dat ik 1 keer met de trein heb gereisd, wil dat niet zeggen dat de trein van mij is :))
Plaats reactie